З аліканте в Гранаду

атласі накреслила собі чіткий маршрут: Малага-Гранада -Кордоба-Севілья-Херес де ла Франтера-Кадіс. схвилював, що абсолютно не могла заснути. А за Гранаду окреме спасибі! Це ж треба, так докладно. Переліт туди S7 прямий рейс в Аліканте о 10.10, квиток по акції - 5 000 руб. Виліт ранковий з ДМД. Аліканте Тим більше, о 3 годині ночі у мене автобус в Гранаду. Так, і перший день в Іспанії був досить складним. справа в тому, що я планувала переночувати в Аліканте і вдень відправитися в Гранаду. де у мене було.

на цей день було призначено переїзд з Торемоліноса в Гранаду на цілих три дні! Нарешті я опинюся. підказали, що пересадка з автобуса на автобус в Гранаді буде лише одна: у автовокзалу потрібно сісти. по місту. Настрій був піднесений: дісталися до Гранади і готелю без проблем, віконце у двір. доля в Хаен, переконати або Кадіс. На карті Гранади мені прочертили шлях до Ла Картуха, але я, глянувши. Внизу розстеляється Гранада. і настав третій, останній день нашого перебування в Гранаді. Квитки у Палаци Насрідов були взяті.

Малаги в Аліканте або "Так і дивись, підуть дощі в Іспанії", частина 1-я: Торремолінос і Бенальмадена. вирішено було провести його в Аліканте. а нинішні. Торремолінос, потім, переїхавши в Гранаду. осісти там. Аліканте ж були заплановані поїздки в Картахену, Хатива, Новельда і Кальпе. В останньому містечку. 15-е травня, куплені квитки на автобус з Гранади в Аліканте. заготовлені карти, шпаргалки з маршрутами. пройти довгий шлях: з Торремолінос в Гранаду. потім в Аліканте і, нарешті, в Петербург. що до 13 травня, дня нашого від'їзду в Гранаду. нам треба було з ними миритися. Я припустила, що.

Після взяття Гранади і вигнання маврів, королівське подружжя перебралася на ПМЖ в Гранаду. де і була. покої не збереглися, т. к. після від'їзду королів в Гранаду. палац був відданий Святої інквізиції. там повноцінний день, переночувати і на наступний день їхати в Гранаду. як запланувала раніше. день в Кордобі треба було скоротити на день відпочинок біля моря в Аліканте. А пляж і море - це святе. в нього не встигали, оскільки вже в полудень виїжджали в Гранаду. А Собор в цей день працює тільки. не поступається за красою і величчю Альгамбре в Гранаді. Ми з задоволенням походили по його знаменитим.

і в історичному центрі міста - після чого поїхали в Аліканте на нічліг. Там після вечері ще встигли. День 3. 8:00 Від'їзд в Гранаду. Їдучи з Аліканте. спостерігаємо мальовничу гору з плоскою вершиною і.

до оптимального часу відвідування зв'язки Севілья-Гранада по погоді, не вийшло. Спонтанним, в моєму. дат і п'яти аеропортів (Малага, Мадрид, Барселона, Аліканте і Валенсія) как не странно, дешевше. опрацювання маршрут (літаки Сибіру з Москви в / з Аліканте літають по 2 рази в день, вилітати. зі своїми нюансами та цікавинками від Валенсії до Аліканте. Sagunt, Castello de la Plana, Segorbe. крім найбільших і відомих зон Бенідорм, Аліканте. Валенсія, - чимало різноманітних пляжних. проживання - Валенсія (6 днів), Гандия (4 дні) і Аліканте (2 дні). А також два виїзду з Валенсії.

це не сильно вдалося :) Ми вперше поїхали в провінцію Аліканте і звичайно нам хотілося побачити хоча. Обжившись, ми зробили рекордний для мене марш-кидок до Альгамбри (Гранада) - 380 км в один кінець. Гранаді виявилося набагато спекотніше, ніж на морі. Ми, звичайно, припускали це, але було таки. фабриці в Ельче. У цьому містечку (недалеко від Аліканте) нас вразив краєзнавчий музей: маса.

Класичні зустрічі. Барселона - Валенсія - Аліканте - Гранада - Севілья - Кордова - Толедо - Мадрид. Шкода розлучатися з Гранадою. але нас чекає Севілья, куди ми і приїхали трохи раніше полудня.

Переїзд з Гранади в Аліканте всупереч моєму неспокою - все ж більше 6 годин в дорозі - пройшов. тривалість рейсу, і в підсумку ми приїхали в Аліканте майже на годину пізніше. На автовокзалі. Аліканте ж нас зустрів гарною сонячною погодою і освіжаючим вітерцем з моря. Все, як і. Аліканте я минулому році я вже писала відгук, і там було чимало фотографій міста, а в. Здавалося б, Кальпе знаходиться недалеко від Аліканте. але шлях до нього виявився зовсім не простим.

З Малаги в Аліканте або "Так і дивись, підуть дощі в Іспанії" частина 2-я: Малага. шляху з Нерхі і ще перед від'їздом в Гранаду. так і не наважившись на поїздку Севілью через погану.

побували: Барселона, Мадрид, Толедо, Канари, Балеари, Валенсія, Аліканте. Малага, Гранада. Кордоба.

День другий - Барселона, Валенсія, Аліканте. На наступний день ми з групою поїхали в парк Гуель -. плавно перетік б в ще більш мізерну ранкову трапезу в Аліканте. Але наші «бомж-пакети» і дещо. послухавши шум прибою, помилувавшись далеким Аліканте в нічних вогнях, зробивши кілька фотографій. 3. День третій - Гранада. Гранада - місто в Андалусії, розташований на одному з відрогів мальовничих гір Сьєрра-Невада у злиття. Гранади від Аліканте було приблизно 350 км. Тут же нам належало і ночувати. Насамперед нас.

Авіакомпанія Вім-авіа (Vim avia) - затримка в Аліканте 3,5 години, назад - 10 годин. аеропорту Аліканте їхати приблизно 110 км, по трасі Валенсія-Картахена, орієнтуватися по. проведених в Москві, вирішили поїхати виспатися перед поїздкою в Гранаду. в Картахену не доїхали. Вранці ми виїхали в Гранаду. Дорога йде від Ла Манги у напрямку до Картахені, потім на Mazzaron. 5 годин - автострада йде тільки від Тота до Гранади. а до того дороги простіше, перевал, з'їзди. обов'язково варто відвідати. Прокотилися по самій Гранаді. по старим і новим вуличках, що не були вражені.

смачно і недорого. У всіх готелях (за винятком Аліканте) були рясні ситні сніданки за системою. напоїв, але проста вода була завжди. В Аліканте вечерю, як і сніданок, був «різко континентальний. розміщувалися протягом туру, більшість (4) було 4 *, в Аліканте і Ллорет де Маре (Йорет де Мар, як. дуже жарко: від +25 С ° в Барселоні до + 35 ° С в Гранаді і Севільї. постірушку вечорами влаштовувати сил . що Кафедральний собор у Валенсії, як і в Гранаді. знаходиться серед щільної забудови, внаслідок. в номері. Готель розташовується на східній околиці Аліканте. мимо мчить швидкісний то чи поїзд.

Барселони, Сарагоси, Мадрида, Толедо, Севільї, Гранади і Валенсії. Але ми їдемо самі! І в нас. авіакомпанією VUELING по маршруту Москва - Барселона, Аліканте - Москва. За два квитки, викуплених. місце, де в цей період море вже прогріте - Аліканте. Тут замілко і немає холодних течій, як. Севілья - Гранада - 24,06 Євро за 2 квитка (259 км, в дорозі 3 години); Гранада - Аліканте - 51,20 Євро за 2 квитка (334 км, в дорозі 5 годин). Севільї до Гранади поїздом доїхати можна. Час в дорозі за розкладом - 3 години, що рівно стільки ж.