Вітерець і вугіллячко - вікіпедія перевидання

подорож почалася рано вранці ми приїхали в зоряний містечко в центр підготовки космонавтів імені юрия Гагаріна пригоди почалися відразу спеціальний автобус відвіз нас на військовий аеродром Чкаловський звідки на спеціальному літаку центру підготовки космонавтів ми вилетіли на космодром з москви до космодрому летіти близько трьох годин біля міста байконур є аеродром крайній але зараз він закритий на ремонт тому наш літак приземлився прямо на космодромі на смузі куди сідав космічний корабель буран космодром і місто байконур знаходяться в казахському степу навколо немає жодного дерева тільки земля, трава колючки, верблюди і. ракети космос сповнений традиціями гагарінську ракету Схід вивезли на старт о сьомій годині ранку запуск ракети схід з Гагаріним на борту був успішним і з тих пір повелася така традиція все ракети на яких літають космонавти вивозять на старт о 7 годині ранку здрастуйте ми знаходимося на переїзді гагарінського старту зараз побачимо ракету союз вона їде зі швидкістю людського кроку вона їде до нас хвостом тепловоз і ракета рухаються дуже повільно і було достатньо часу щоб розглянути ракету уважно протягом усього шляху ракету зі ровождают фахівці і охорона в небі літають вертольоти здрастуйте зараз ракета поїхала на стартовий майданчик а ми на автобусі поїдемо за нею колони обслуговування в вертикальне положення п'ятий ракета складається з розгінного блоку і головного обтічника всередині якого знаходиться космічний корабель союз розгінний блок пофарбований в сірий колір обтічник в білий а червоним пофарбовані захисними ковпачками деталі ракети які будуть зняті перед стартом на стартовому столі спеціальний підйомник встановлює ракету нашу ракету встановлювали н а тому самому столі на якому встановлювали перший в світі пілотований корабель схід тому стартовий комплекс номер один називається гагарінський старт після установки ракети ми поїхали в міжнародну космічну школу в цій школі є справжній космічний музей деталі цих ракет які запускали раніше ракетні двигуни рятувальні капсули і навіть справжній космічний скафандр після відвідування школи я з директором школи запустив справжню модель ракети зворотний відлік протяжка один є протяжка один продування один є родувка один зворотний відлік п'ять чотири три два один пуск! все чітко спрацювало вийшла гальмівна стрічка вона тепер політ уповільнює і можна зловити ракету зарядити за новою цю стрічку туди скласти підсадити новий двигун і за новою летіти здрастуйте зараз ми підемо по алеї космонавтів ми прогулялися по цій алеї ось те саме дерево яке посадив гагарин перший космонавт а ось дерево яке посадив Леонов перша людина яка вийшла у відкритий космос ми пройшли алею космонавтів і бачимо річку Сирдар'я в готелі космос живуть космонавти які полетять у космос а ось там річка Сирдар'я Сейч ас ми йдемо на конференцію з космонавтами після прогулянки по алеї космонавтів нас запросили на міжнародну прес конференцію було дуже цікаво і хвилююче побачити космонавтів зовсім поруч подивитися їх настрій перед польотом в космос основний екіпаж командир транспортного пілотованого корабля Союз тма19м бортінженер мкс 46/47 Маленченко Юрій Іванович Україна Роскосмос бортінженер транспортного пілотованого корабля бортінженер мкс 46 і командир мкс 47 Тімоті копра сша наса бортінженер два транспортного пілотованого корабля ортінженер мкс 46/47 Тімоті пік великобританія ека здрастуйте доброго ранку зараз ми зустрічаємо космонавтів і проводжаємо їх на космодром за шість годин до старту екіпажі виходять з готелю космонавт під традиційну пісню трава біля будинку групи земляни сідає в автобуси і їде на остаточну примірку скафандрів перед вильотом в космос від'їжджають весь стартовий день ми йшли за космонавтами буквально по п'ятах тепер пора їх нам наздоганяти і ось космонавти одягли скафандри і йдуть на доповідь державної комісії після доповіді сідають в втобус і їдуть на стартовий майданчик це фінішна пряма далі космос за дві години до старту космонавти займають свої місця в космічному кораблі а ми тим часом відвідали музей космодрому байконур тут можна побачити космічний корабель союз який прихований всередині ракети під білими обтекателями і крісло корабля схід на якому катапультувався після польоту в космос гагарин капсула в якій летіли в космос собаки вугіллячко і вітерець ну і звичайно космічний корабель буран нарешті нас відвели на спостережну майданчик з метою безпеки цей майданчик знаходиться на відстані одного кілометра від ракети хвилююча очікування пуск ракети рівно о сімнадцятій нуль три за місцевим часом ура все в порядку ракета летить нормально вже вони в космосі