Відпочинок в Небуг - житло, екскурсії, ціни і наш відгук

Привіт, дорогі Новомосковсктелі нашого блогу! Ми об'їздили весь світ, але теж відпочивали в Небуг. З самостійної поїздки на машині туди ми почали наші подорожі. Тому Небуг доріг нам і ми полюбили його всім серцем. І ось ми вирішили написати докладна розповідь про те, як це було. Всі ми раніше їздили на Чорне море самостійно або за путівкою, без посередників і турфірм - і за часів Союзу, і після проведення реформ. Перш воно було символом літа, казки і веселощів. Море у нас було одне, і всі ми в дитинстві його любили. До відкриття закордонних морів, до Червоного і Андаманського. до Тихого океану і Лаккадівськіє моря. у нас був тільки один вибір. І всіх нас чекали курорти Житомирського краю. А відпочинок в Небуг був недорогим, і ціни доступні всім.

Дорога в Небуг на відпочинок до моря

Прийшов час, і ми теж вирішили з'їздити подивитися на краси Кавказу і перевірити, як змінилися справи у Чорного моря. Адже з тих пір як я виросла, в пам'яті почали зникати спогади радянського дитинства. Так що ми сіли в машину і відправилися на південь, по трасі Дон. До Небуг з Москви їхати майже добу, більшість зупиняється на ночівлю в Ростові-на-Дону, але ми проїхали всю дистанцію за один раз без зупинки (це було дуже важко!).

Траса на південь досить проста, місцями гарна і платна, але зі своїми обов'язковими пригодами у вигляді невпинно пильнує даішників. Ми запаслися враженнями бувалих мандрівників, які детально описали, в якому місці стоїть обов'язково чекати контролю з боку наших кращих друзів в дорозі. Але в цілому, було більш-менш ясно, де саме і за яким кущем ховаються співробітники ДАІ. Так що розумне водіння забезпечило нам гарний настрій протягом усього дороги на південь.

Виїхали ми ввечері, і пролетіли більшу частину шляху в обіймах ночі. А з ранку почали рух по серпантину Кавказьких гір в сторону Небуг і потрапили під зливу, так що ця ділянка дороги був пройдений не так швидко, як ми сподівалися. Тоді, перебуваючи ще в святому невіданні, я вирішила, що страшніше серпантину не буває, але після я познайомилася з дорогою, що веде в Пай. а потім і вузькою гірською дорогою з Кун Юама в Національний парк Дой Інтанон або дорога в Дой Анг Кханг, що в Північному Таїланді. А що вже говорити про дорогу в Мраук-У в М'янмі або петляння по Анд в пошуках Мачу-Пікчу!

Відпочинок в Небуг - житло, екскурсії, ціни і наш відгук

Дивовижні візерунки в горах, немов ці скельні брили були колись морським дном

У Джугба ми звернули вбік Первомайськ і Туапсе, і поїхали уздовж моря, роздумуючи, де б нам оселитися. Конкретного плану не було, тому коли з'явився Небуг, ми просто зупинилися запитати, які тут ціни на житло в приватному секторі. А потім залишилися.

Таким чином, дорога з Москви до Небуг склала 1500 км і зайняла 22 години з невеликими перервами на сон.

селище Небуг

Небуг виявився крихітним і приємним селом, розташованим на південному схилі Головного Кавказького хребта прямо біля узбережжя Чорного моря. Всі його мешканці (близько 4 тисяч чоловік) і гості живуть в ущелину між зеленими пагорбами, де розташовані будинки, гаражі та готелі. А ось всі розваги знаходяться через трасу А-147 (Адлер-Джубга), яка, продовжуючи петляти по гірських дорогах, тікає в сторону Туапсе, до якого від Небуг всього 9 кілометрів. Так що будьте обережні, рух там жваве. Кращий спосіб перебиратися до моря - пройти по переходу під трасою. Або чекати на пішохідному переході на шосе, коли настане ваша черга або вас пропустять.

Небуг (від адигейського «небг'у», що в перекладі означає «шірокоглазая»)