Додати в друзі

район м. Велетень

Їздили з чоловіком цього літа на о. Сахалін. Довго не наважувалася, але дуже давно мріяла відвідати його, тому як мої батьки з Сахаліну і дуже багато розповідали про цієї чудовий край (практично) нашої країни. Розповідали про природу і життя, але саме природа привертала в їхніх розповідях найбільше! І в підсумку цього літа вирішили летіти)) Оскільки. як писала вище, хотілося поїхати давно, то прораховувала різні варіанти подорожі, через тур.фірму або дикунами. У підсумку вийшла на тамтешній інтернет-форум і побачила відгук однієї місцевої жительки про людину. який займається наданням тур.услуг. Тут трохи докладніше. У розмовах з батьками завжди згадувалося про те, що абсолютними дикунами на острові відпочивати зовсім не варіант в тому плані, що потрібно обов'язково їздити на транспорті, що не громадському, інакше майже нічого не побачиш. Якщо тільки до моря приїдеш купуватися. На місцевому форумі вищеописана жінка детально описала те, як вони з подругою відпочили за допомогою тієї людини. У підсумку я спробувала написати в приват Тетяні. Вона дуже добре ще раз відгукнулася і дала номер Жені. У підсумку я, на свій страх і ризик. написала в ватсапе йому і далі спілкувалися ще й в контакті. На страх і ризик тому, що квитки на острів коштують не дешево. як і сам відпочинок, і в разі провального відпочинку було б дуууже сумно, але в підсумку відпустка вдалася на всі сто. Як виявилося, Євген не перший рік працює з туристами через місцеву тур.фірму, але без проблем погодився працювати безпосередньо з нами. За майже півроку вперед ми домовилися за датою нашого приїзду. До слова, чоловік. незважаючи на досить молодий вік, виявився вельми підкованим і навіть запропонував застрахуватися. як роблять і тур.фірми. Але ми заради економії відмовилися. По прильоту Женя нас зустрів в аеропорту і ми відразу рушили вперед до пригод)) Пригодам, саме пригод!))))) Зустріли нас на величезному позашляховику тойота ленд крузер! Коли ми з чоловіком побачили цього мастодонта, то зрозуміли що дороги нас очікують і правда не прості, як попереджав Євген. Хоча він сам називає свій "ленд" "пузотеркі" в порівнянні з його деякими друзями)) Ми з чоловіком тоді переглянулися один на одного здивовано, бо як я не уявляла що ж в понятті місцевих тоді ДЖИП. Поїхали ми спочатку на візитну картку Сахаліну м.Велікан. Народ! Це не передання!

берег і синє синє море

Фотографія ніщо в порівнянні з тим, що бачили очима!

Після майже трьох годин релаксації в цій принади ми повернулися до машини вже для нас був накритий стіл з дуже смачною юшкою зі свіжої риби, лосося! Приготовленої на багатті!

Потім ми поїхали назад в Південно-Сахалінськ. На наступний день о 9 ранку ми стартували на оз. Пташине, де за планом у нас була ночівля на березі моря в стороні від озера.

Відпочинок на ін

У нас був цілий день на те, щоб облазити околиці. Незабутній день!

це штучне озеро Смарагдове. На його місці колись проводився видобуток вугілля, потім кар'єр просто затопило і вийшла краса.

Переночувавши на березі Охотського моря ми рушили назад до міста. До речі, намет і все інше були люб'язно надані нашим Женею!) Нам не довелося нічого тягнути з дому. Про це заздалегідь ми були попереджені, лише тільки особисті речі.

А далі найцікавіше. за планом ми повинні були поїхати наступного ранку на м.Ломанон, де нас чекав водоспад і маяк 30х! років будівництва, причому японської, причому діючий! Але тут від Женьки отримали пропозицію поміняти плани і. якщо ми хочемо, поїхати на г.Крузенштерна. Маршрут набагато складніший і барвистий. Після порції затравки з фотографій, відразу ж відповіли ЕДЕМ. Суть в тому, що по збігу обставин, друзі нашого провідника збиралися їхати туди. Поясню, маршрут нам спочатку Предлогаются, але існує величезна АЛЕ! Він досить складний і рішення їхати. як запевнив Євген, "в одного" може стати катастрофічним. Загрози життю звичайно немає, але позбутися машини можна запросто якщо тобі нема кому допомогти! І це правда, хлопців! Дух і взаємовиручка. яку ми побачили у них настільки на висоті, що переймаєшся цим з ніг до голови. Отже ми поїхали. Поїхали учотирьох з Женіної дружиною. Про це, до речі він у нас відразу уточнив, чи не проти ми. Ми були тільки раді!) Як ми переконалися пізніше, вона ще й відмінний "штурман". Відразу зрозуміли чому Женя хотів їхати вчотирьох, без допомоги другої людини. вміє працювати в тих умовах буде складніше. Взагалі людина нам попався дуже душевний добрий і ввічливий! На острові взагалі інше життя і люди. Живуть разом і дружно здебільшого.

Ну що там розповідати, дивіться самі.

Відпочинок на ін
Далі по шляху руху крок з триметрової ширини кам'яного плато глибина метра 3-4. Помилка за кермом і кінець машині. Фото зроблено в момент відпливу, через години три глибина буде під два метри місцями. Саме там ми прочуствовать ціну фразі про те, що "в одного" їхати загрожує! Не дай Боже, щось трапиться, і через кілька годин машина майже вся під водою.

частенько на узбережжі нам зустрічалися такі струмочки ..

як називають це местние- "Морінг")) їзда по морю вкрай небезпечна і захоплююча!

Відпочинок на ін
Залишки військової застави по шляху до вершини р Крузенштерна.

І чому фото. яким би воно не було, не передає всю солодкість виду.

Полювання сісти на цілий день і просто дивитися!

Відпочинок на ін
Обхід "притиску". Притиск це явище. коли скелі або кам'яні брили йдуть в моря і проїзд реальний лише по воді.

У підсумку провели ми у всій цій красотище дві доби. Так душевно ми не відпочивали ніколи, ні в яких "загранніцах" де за гроші тобі пропонують підроблену лестощі і посмішки! Загалом поїздка просто БОМБА. До слова поїздка на "Круз", як його називають місцеві хлопці, не з дешевих. Але коли я розраховувалася з Женею, не було ні тіні сумніву і жадібності, а навпаки хотілося дати більше, тому як в житті не уявляла, що по таких місцях взагалі можна проїхати! Це дуже важко фінансово і морально. Фінансово від того, що як сказав Женя згорає за ці кілометрів 300 майже 100 літрів палива, при його ціні на острові від 40 до 45 рублів це відчутно. І це лише паливо!

У підсумку ми їхали в місто з нереально легкою душею і почуттям насичення природою! Наступні два дні ми провели прогулянкою по Південно-Сахалінську і закупівлею морепродуктів. До речі до ринку наш "провідник" сам запропонував нам прокотитися, абсолютно безкоштовно і. до слова, допоміг з дигустації морепродуктів на рибному ринку, щоб ми, через незнання, не купили минулорічний товар і т.д. Купили смачною ікри і крабів, але друге везти проблематично, тому ми "з'їли" крабів того ж вечора!

На наступний рік хочемо їхати знову, так як зі слів Євгена ще багато можна подивитися і випробувати!)))

Щоб додати або видалити фотографії в оповіданні, перейдіть до альбому цієї розповіді