Відгук про поїздку в Аркаим, інтернет-проект

Як і було обіцяно раніше, в цій замітці Ви прочитаєте повний відгук про нашу поїздку в Аркаим.

Північний автовокзал м Челябінська.

Мій відгук про Аркаіме я почну з того, що поїхати в Аркаим я збиралася років 10 точно. І ось, нарешті, квитки на автобус Челябінськ-Аркаим куплені, і ми стоїмо з величезними рюкзаками на пероні Північного автовокзалу м Челябінська. Близько нас ще з десяток людей з такими ж величезними сумками і рюкзаками чекають автобуса. На вулиці стоїть тридцятиградусна спека.

Що цікаво, у людей, які збираються самостійно відвідати Аркаим, виникає часто питання, як дістатися до Аркаїма. Для мене в цьому плані питань не було. На офіційному сайті музею-заповідника Аркаим дуже доступно і просто описано, як можна дістатися до Аркаїма на автобусі і автомобілі. Якщо Ви шукаєте інформацію, як дістатися до Аркаїма, то загляньте на їх сайт.

Нарешті, із запізненням автобус під'їжджає до нас. Чесно сказати, думала, що автобус буде новим і з кондиціонером, все-таки їхати більше 7 годин. Але все виявилося дещо гірше, ніж я очікувала. Втім, виїжджали ми під вечір, так що сильно душно і спекотно не було.

Музей-заповідник Аркаим, територія наметового табору.

Продовжу свій відгук про Аркаіме. На автобусі ми їхали близько 7 годин. Дорога проходила по степових районах Челябінської області. Періодично зупинялися на автобусних станціях. Спочатку, мені здавалося, що дорога буде довгою і стомлюючої, але все пройшло швидко. Коли під'їжджали до музею-заповіднику Аркаим, то було вже темно. Десь вдалині виднівся силует знаменитої млини.

Нас висадили на території наметового табору, хтось із пасажирів залишився тут, а ми пройшли метрів 100-150 наліво. Там між будинками працівників і горою Любові є велике поле, на якому стають з наметами ті, хто приїхав дикуном.

Через хвилин 10-15 після прибуття ми вже встановлювали свій намет. До слова сказати, поруч з нами з автобуса приєдналося ще 4 чоловік. Так що у нас вийшов міні-табір з 3 наметів. Встановивши намет, на пальнику ми розігріли чайник, і зібрали всіх наших нових знайомих за одним столом. Ми познайомилися. Нашими новими знайомими стали 2 туристи з Москви, які проїхали тисячі кілометрів, щоб пару днів пожити тут, а також мама з дочкою-підлітком з Єкатеринбурга, які повернулися сюди вже вдруге. Свердловчане повідали нам свій захоплений відгук про їх минулій поїздці в Аркаим.

Хочеться відзначити в відкликання про Аркаіме, що ввечері тут навіть влітку дуже холодно. Днем жарко, а вночі холодно.

Ніч видалася холодною. Я замерзла у своєму, як мені здавалося, дуже теплому спальному мішку. Як ми потім з'ясували пізніше, ночі в Аркаіме дійсно дуже-дуже холодні. Все-таки, Аркаим знаходиться в дикому степу.

Туристи прокидаються в Аркаіме рано вранці. Одним з ритуалів відвідування Аркаїма вважається зустріч світанку на горі Любові або горе Шаманка. На жаль, я не змогла знайти в собі сили прокинутися рано вранці, але моя супутниця це зробила. В результаті вийшли відмінні фото Аркаїма.

Я прокинулася годин в 10 ранку. Вже у всю жарило сонце, і Аркаим жив своїм насиченим життям. Насамперед ми купили дрова. Хочу відзначити в відкликання про Аркаіме, що дрова тут - це дефіцит, так як тут степ, і ліси дуже мало. За 2 в'язанки дров ми віддали десь 300 рублів. Нам пощастило, що у нас була газовий пальник. На ній ми гріли чай і розігрівали їжу. Дрова йшли, в основному, для створення затишної атмосфери ввечері.

До обіду ми прогулялися на гору Любові і гору Шаманка. Виконали ритуал «ходіння» по лабіринту. Лабіринти на Аркаіме - саморобні. Їх збирають з каменів туристи і приїжджають послідовники різних духовних навчань. Вважається, що потрібно пройти по лабіринту за годинниковою стрілкою, в центрі лабіринту загадати бажання, потім проти годинникової стрілки вийти з лабіринту. У цьому випадку говорять, що все загадані бажання збуваються. Чому? У лабіринті ти отримуєш енергію від Всесвіту. Я не буду заглиблюватися в філософські і наукові суперечки з цього приводу, якщо в щось віриш, то це обов'язково збувається!

З гір відкривається ще й чудовий вид на первозданну, майже дикий степ. Ці місця цивілізація майже не зачепила, тому пейзажі, які бачимо ми, бачили і наші далекі предки! А десь там далеко за сполученням зеленої і сухої трави можна побачити і саме поселення Аркаим.

Деякі туристи сидять годинами тут, так як тут тихо і спокійно, можна зануритися в свої думки і переживання. А ще одним з ритуалів відвідування Аркаїма є підв'язування шматочків тканини, стрічок на кущі, що ростуть на горі. Знову-таки вважається, що пов'язавши стрічку, ваше бажання збудеться. Але знайте, що це дуже шкодить рослинам, так що краще цього не робити.

Наша перша екскурсія була, звичайно, на саме поселення Аркаим. Хочу відразу попередити Вас, якщо Ви думаєте, що побачите кріпосні стіни древнього поселення, то знайте, що Ви їх не побачите! Стародавнє поселення Аркаим є плями від вогнищ древніх жителів, червонуватий пісок, який був щось типу стародавнього дорожнього покриття і ділянки зеленого і жовтого трави, які розповідають про те, що тут була колись кріпосна стіна.

По дорозі до стародавнього поселення Аркаим проходиш березовий ліс з дивно вигнутими деревами. Доведено, що тут відбувається заломлення магнітних полів ... Потім йдеш по території Ильменского заповідника, який охороняється єгерями. Примітно, що в тутешніх місцях росте безліч унікальних степових рослин. Зустрічаєш на своєму шляху річку Велика Караганка, вода якої має синій відтінок.

На екскурсії до поселення Аркаим Ви, в основному, малюєте в своїй уяві, що тут було тисячі років тому. А розповідає доведені і недоведені вченими факти екскурсовод. У нас екскурсовод був дуже цікавим. Слухати його було цікаво.

Після екскурсії до поселення Аркаим ми прогулялися на гору Грачіная, що розташована біля дивного лісу з кривими березами. Потрібно відзначити в відкликання про Аркаіме, що цей ліс має дивну потужною енергетикою, тому тут весь час багато народу. А також що протікає поруч річка Велика Караганка також «заряджає» енергією людей.

З гори відкривається красивий вид на туристичний табір Аркаим, а також на степ. Є на горі і свій лабіринт, який ми також пройшли. На горі весь час хтось сидить, медитує або просто мовчить, насолоджуючись красою місць.

Після насиченого екскурсіями і прогулянками дня ми зварили на багатті похідної їжі. А також зрозуміли, що сильно обгоріли на спекотному степовому сонці. Особливо постраждали наші особи, які перетворилися в «червоні морди». Хочу відзначити в відкликання про Аркаіме, що 40-градусна спека в степу мною переносилася легше, ніж в місті. Тут постійно дме вітер, повітря сухе. Весь час хочеться пити. У музеї-заповіднику Аркаим продається дуже смачний квас, який і рятував мене весь день. А ще недалеко від території заповідника працює завод з видобутку води, яка називається «Аркаим». Тут же вона тече з усіх кранів безкоштовно.

З нашими сусідами ми посиділи ввечері біля багаття, напилися чаю на травах і поділилися враженнями про Аркаіме.

Прокинувшись вранці, я спостерігала за такою картиною: місцева кішка полювала за сусликом. Вона півгодини чекала його біля норки, але ховрах виявився розумнішим кішки, він зник. На території заповідника Ви зустрінете багато ховрахів, вся земля рясніє їх норками. Ховрахи дуже цікаві, люблять красти їжу у туристів, а також не підпускають до себе ближче, ніж на 50 метрів.

З ранку побували на екскурсії, де нам розповіли про міфи і реальність Аркаїма з наукової точки зору. Багато з туристів вступили з екскурсоводом, яка є вченим-археологом, в суперечку з приводу того, що наука не приймає багато міфів, що створюються туристами і послідовниками різних навчань. Але тут, як мені здається, кожен вибирає своє. А істина, завжди, десь посередині.

Протягом дня ми відвідали музей «Природи і Людини». Помилувалися вітряком. Оглянули козацьку садибу. Козача садиба - це справжня садиба козака, яка була привезена з колоди з Чебаркульского району Челябінської області. Будинок і дворові споруди досі зберігають дух господаря. У садибі все любовно зроблено, навіть хазяйські чоботи коштують начищеними біля дверей. Скрізь лежить і сушиться степова трава, що привносить в будинок живий і приємний запах.

У складі екскурсії ми також побували в кургані Темір, в Житло мідно-кам'яного віку, оглянули поховальні споруди різних епох, а також побачили алею менгиров.

Мене особливо вразило Житло мідно-кам'яного віку. Звичайно, житло - це реконструкція вчених, але зроблена за знайденими схемами і малюнками. На вулиці під сорок градусів тепла, а в оселі прохолодно і затишно, і відразу хочеться спати! Як так стародавні люди створювали свої житла з простих природних матеріалів: дерева і глини, що вони обходилися без сучасних систем охолодження і вентиляції?

Дуже сподобалися і менгіри на тлі первозданної степу. Щось є таємниче і невловиме в образі цих бовдурів.

Потім ми викупалися в річці Велика Караганка. Вода в річці дуже холодна. Кажуть, що вода цілюща і має потужну енергетику. Від себе зазначу в відкликання про Аркаіме, що після 5 хвилинного купання в річці втома від пекельної спеки як рукою зняло!

На жаль, план нашої подорожі був розрахований на 2 дні. Ми зустріли захід сонця на Аркаіме і попрощалися з нашими сусідами, чудовими людьми. І в 2.10 ночі прибув автобус, який і забрав нас назад до Челябінська.

Дуже не хотілося їхати з цього приголомшливого місця. Що мене вразило тут, так це люди. У музеї-заповіднику Аркаим завжди дуже багато туристів, але тут вони якісь трохи інші. Що ми бачимо на популярних туристичних об'єктах? Натовпи туристів, які багато фотографують, голосно кричать і скуповують все сувеніри, а ще штовхаються, смітять і лаються.

Тут же все тихо і мирно, а ще можна залишати свої речі в наметі, як ми і робили, і ніхто їх не чіпав. Все-таки в Аркаим кожен їде за тим, щоб знайти тут Духовні Істини. Ось такий буде мій відгук про поїздку в Аркаим.