Варецького банки (Ладозьке озеро) - рибальські місця на (пітерський клуб рибалок)

Не зовсім про риболовлю.

Настала осінь, пора коли глибинка йде до берега. Ось я вирішив з'їздити перевірити 7-8 метрову Ізобати на предмет присутності оной. Колегу ж я при цьому відправив в район "глухий протоки", а сам пішов у своїх точках.
Точки ці всі знайдені самостійно, на загальній карті їх немає. Це як правило "столи" з глибиною 6.3-7.2, 200 на 200 метрів в районі 8 метрових изобат. Не знаю яка саме біла риба туди підходить восени, але там на постійній основі пасеться глибинна щука. Менше 3,5 кг коротких "брусків" я там не ловив взагалі. Найбільша 9.5. Щука ця виглядає по іншому, коротка, горбата і з червоними плавниками.
Вийшовши о 5.30 з Сумської, я побачив в районі Ліговскій гряд вже було близько 7-8 човнів, як я розумію ловили окуня, але окунь там зараз (був тиждень назад) не надто великий, тому я взяв курс на Сумську яму. Через 2 хвилини я вже був на місці.
Розпустив на 1 спин Рапала Магнум 25см FT. Другий поставив на даун з жирним 28 см Ріппер від MisterTwister (форелька) Включив вперед смотрящий ехолот, по дну йшов планктон.
Планувалося дійти до Варецького Віхи по 6,5 метрам, там розгорнуться і піти вже по 8м "столів".
Вперед смотрящий раптом показав величезне стадо риби, було схоже на стадо подлещика. Зазвичай після цього спінінги трохи вібрують, коли по спинах лящів б'є шнуром. Іноді Баграм навіть =) Але в цей раз сталося дещо інше.
Данріггер затріщав, Риб зупинилося.
За Хаммінберду я завжди контролюю даун щоб він йшов в метрі від дна, проте іноді все одно бувають зачепи.
Тут раптом від бокового вітру шнур почав йти в сторону гвинта і цепанул тросс. Все сталася дуже швидко і коли я вимкнув колонку, було вже пізно, на гвинт намотало трос.
На приборке Ямахи загорівся check engine. Стало захльостувати кормової хвилею.
Як то я спеціально в хвилю відчував свій Риб і їхав кормою в метрову хвилю, намагаючись загнати його в воду. Движок йшов приблизно на половину, але 60см балони дають такий ефект плавучості, що загнати неможливо навіть з 300 к.с.
Загалом це мене не напружувало, а ось check напружував.
Далі не буду довго описувати як я піднімав цю погану мережу, але відчепити все одно не зміг, шнур довелося відрізати.
До слова кажучи, якби це був би який-небудь прогрес, то так недовго і потонути кормою, так що мережі не позначені представляють серйозну небезпеку для троллінгу, крім витрат.
Загалом далі були дзвінки майстру по Ямаха, з'ясування причин поломки і т.д. Риболовля була звичайно зіпсована.
Прибувши до берега я зняв гвинт, змотав тросс, скинув клеми з акб і зняв "мізки" Ямахи. Після чого check обнулився.
Начебто нічого кримінального, але неприємний осад залишився. І дорожити далі і втрачати воблери в мої плани не входило.
Я поїхав в район східної Кіревяді, обкидали кілька місць, де зловив 18-20 окунів. До 200гр все було викинуто назад, одного на 500гр взяв до себе "в ванну" покатати =)
Потім я вирішив поїхати все таки до Варецького буя і ось там я побачив що відбувається.

В районі буя я побачив баркас перевіряючий мережі, після чого в бінокль розглянув кілька віх. Зрозумів, що ловити там просто не вийде і вирішив зміститься на захід від. Проїхавши ще км 5 уздовж віх, кінця яким не було.
Тут я дістав уже підзорну трубу, в яку побачив ще 3 баркаса в районі 8,8 банки навпаки Сумської. Проїхав і їх.
Далі пішов до головешки і щоб половити хоча б там з східного краю банки, але там той же все виявилося в мережах.
Загальна картина просто вражала. Все уявлялось однієї великої мережею довжиною близько 25 км. Всі "мої столи" були повністю перекриті.
У підсумку я повернувся до Сумської ямі і пішов по 4м ізобат в сторону Лигово. Але ранок вже було втрачено, було 12 годин. По дорозі подалися шнурки і дрібний окунь. Все було відпущено назад. На Ліговскій грядках той же була дрібниця.
Вода в Ладозі взагалі бурого кольору як бачите в бачку аератора, Таке приблизно 3 рік восени. Навіває думки про скидання чого або в районі Судового ходу.
Набрав пляшечку, віддам на експертизу.

Останній мій кидок був до острова Західна Кіревядь, думав хоч там чисто, але і там стояли мережі.

Карту мереж я докладаю, все це я бачив на власні очі і довжину вимер виходячи з трекінгу ехолота.

Щодо розумності лову мережами такими масштабами судіть самі. Я думаю, що риби так скоро просто не стане, від слова "зовсім".