Бронювання екскурсії по островах близько Ко Самет

Самет, Ко Самет - невеликий (13.1 км) острів в Сіамській затоці, адміністративно відноситься до провінції Районг в 6,5 км на південь від континенту.

Самет - популярне місце для любителів спокійного відпочинку. На острові, що входить до складу національного парку Кхао Гавкотом Йа - Му Ко Самет, слабо розвинена індустрія розваг, зате збережені ліси з багатою флорою і фауною. Крім пляжного відпочинку, на острові популярні віндсерфінг, вітрильний спорт і водні лижі.

На острові дійсно нічого робити, крім сноркінга, пляжного відпочинку і вечірніх прогулянок / посиденьок в прибережних кафешках. На момент наших відвідин острова, він ще не вийшов зі статусу відпочинку для місцевих та рідкісних нальотів російських туристичних груп (втім, як правило вони весь день смажилися під сонцем на одному найближчому і багатолюдному пляжі). Хоча, треба відзначити, всі дорожні роботи говорять про те, що скоро це буде супер попсовенькое місце для острівної відпочинку в Таїланді. У зв'язку з цим, організованих розваг, екскурсій там не так вже й багато (оглядова по островам, сноркінг близько Самет подалі від берега, занурення в якомусь скафандрі на невелику глибину до рибок).

Після п'ятиденного нічогонероблення на острові Самет, ми все ж вирішили взяти одну екскурсію. Точніше, вона сама нас знайшла за сніданком в місцевому кафе. Нам просто запропонували boat trip. На брошурі було написано багатообіцяюче: ми покатаємо вас по островам, ви займетеся сноркінгом (маски надаються), подивіться на великих черепах і акул. Чесний таєць відразу нас попередив, що для акул не сезон, а черепахи ... тут він зам'явся і сказав, що черепах ми теж не побачимо. Однак за вартість квитка 600 бат ми були готові і просто покататися по островам. Екскурсія була розрахована на цілий день і включала в себе обід і невеликий "перекус", який був приємним неанонсовані бонусом. Причому, якщо перекус - це шашлик в перемішку з підсмаженими на багатті ананасами, то в обід можна попросити і особливе меню, якщо ви вегетаріанець (в нашій групі, наприклад, крім нас була ще пара вегетаріанців).

Отже, квиток на одну людину коштував нам 600 бат (читай рублів). Екскурсія включала в себе покатушки на катері по 4 островам (які є частиною Національного парку острова Самет), сноркінг в мальовничому місці (якщо у вас немає своєї маски, у них були цілком пристойні маски, що входять у вартість квитка), обід, полуденок. Ми купили квиток в місцевому кафе (від якого і було відправлення) за день до екскурсії. До речі, якщо купувати у місцевих тур.фірми. то виходить трохи дорожче. Привітний таєць виписав нам квиток на п'ятьох і попередив, щоб ми не запізнювалися.

Що робити на До Самет подорож на човні по островах

На наступний ранок ми відправилися в те саме кафе. На жаль, не пам'ятаю його назви, але це не так і важливо, там на місці вам підкажуть, якщо запитаєте. Поснідали, привіталися з тим самим тайців, що продав нам квитки і почекали, поки вся група буде в зборі. Група була те, що потрібно: доброзичливі усміхнені люди з різних кінців світу (всього 9-11 чоловік). Та й супроводжували нас приємні, на вигляд камбоджійці.

Хто хотів, надів рятувальні жилети (їх там було сповна). Я раніше ніколи не каталася на катері, тому то як сильно нас "підкидало" на хвилях, для мене було великим сюрпризом. Всю дорогу ми верещали як маленькі діти і озиралися на нашого водія, який навіть не похитувався при ударі катера про хвилі і тільки посміхався нам. Солоні краплі, вітер в обличчя, сонце, 15-20 хвилин і ми вже на сусідньому острові (ну з одного зупиночка, де водієві передали наш полуденок).

острів Thalu

Що робити на До Самет подорож на човні по островах

Після прибуття на перший острів нам запропонували вибрати маски для сноркінга, які могли залишатися з нами протягом всієї подорожі.

На кожному острові можна купатися, Снорк, загорать..незря ж це острова. Але кожен з них має свою маленьку особливістю. Наприклад на острові Талу захоплююча оглядовий майданчик, на яку крім нас за все наше перебування там ніхто крім нас не піднявся (а даремно). Трохи карабканье в гору по протягненому канату і ось, ми на кам'яному узвишші острова, приголомшливе видовище, неймовірні емоції, сам собі завідуешь..настолько все нереально виглядає.

Прекрасна можливість познайомитися з джунглями.

Що робити на До Самет подорож на човні по островах

Фотографією, звичайно, не передаси краси і тих неймовірних відчуттів ...

На цьому острові крім нас була одна російська туристична група (досить численна). В основному, вони ліниво лежали на шезлонгах, червоні і разморенние на сонечку. Енергійний гід оголошувала, що прийшов час обідати в "ресторані". Навіть і не знаю, звідки вони приїхали, але коли ми минулого разу були в Паттаї, нам пропонували подібну екскурсію з ночівлею (звичайно, досить дорого).

Острів Ku Dee

Що робити на До Самет подорож на човні по островах

Ооо, цей острів подарував мені незабутні враження. Але спочатку ми поїли в такому ж "ресторані", як і туристична група на острові Талу. Обід цілком смачний, кафе цілком пристойне. Місцеві там живуть і заробляють на туристах. Дуже спокійні задоволені люди. Нам навіть вдалося знайти у них смачне морозиво!

Цей острів запам'ятався мені страшними джунглями! Ми вирішили трохи прогулятися по острову, озирнутися ... Неподалік від причалу був стенд з картою, яка виявилася абсолютно незрозумілою. Єдине, що ми зрозуміли, це те, що острів можна пройти по периметру. Що ми і вирішили зробити. Непролазні джунглі, дивовижні рослини і величезні мурахи, які живуть в будиночках з листя прямо на деревах. Ну і чудові краєвиди крізь дерева.

Якщо придивитися, можна побачити листя, зібрані в кульок. Там і живуть величезні тропічні мурахи.

Що робити на До Самет подорож на човні по островах

А ще, а еще..на цьому острові можна зняти бунгало і пожити в цілковитій тиші і спокої, позбирати красиві коралові раковини (вони правда дуже важкі, просто так з собою не забереш), купатися, спати і вивчати примхи природи. Ах да..і ще на заході гойдатися на качельках, облизуючи морозиво і дивлячись у далечінь ...

Вдалині - Районг, якщо я не помиляюся, а поруч з нами катерок Nong Boom, який не підвів нас протягом всієї екскурсії.

Сноркінг подалі від берега

Чесно кажучи, дно біля берега на островах Національного парку, включаючи Ко Самет, досить бідненька на живність і різноманітність дна. Щоб залишити у нас ще більше позитивних вражень наші юні камбоджійсько-тайські гіди відвезли нас на катері подалі від берега, ближче до маленького острівця, який було видно з джунглів Ку Ді:

Що робити на До Самет подорож на човні по островах

Загалом, нанирялісь ми там добре ... дуже гарне коралове дно, багато різноманітних рибок, які припливли на годівлю до наших гідам.

Полудень, малесенький острів

Мокрі, але задоволені ми вирушили на останній маленький-премаленькій острівець без імені. Там просто нам роздали полуденок, ми позбирали черепашки і ще побачили кумедну річ: на острові, де все знаходилися в полі зору (просто крихітний) ми виявили мальовничий затишний камінь, з підвітряного боку якого всюди був віск від свечей..кто-то ночував тут . Напевно, це дуже романтично і страшно одночасно) Коли сидиш на березі цього острівця, здається, ніби ти дрейфуешь на шматочку каменю у відкритому океані.