Shade wrath of angels проходження

Частина 1 Наш час

Все тут занедбаний. Вибігайте зі станції, пару кварталів - і ви вже біля дверей готелю. Заходьте.

Попереду під вівтарем є прохід до підвалу, щоб його відкрити потрібно піднятися до вівтаря і натиснути на задній стороні кнопку (спочатку вбити пару зомбі). Спускайтеся вниз, коли опинитеся в приміщенні з колонами - направо в пролом. У наступній кімнаті стрибайте в яму, а там по дерев'яних сходах вниз. В кімнаті де ви опинитеся потрібно повернути за допомогою трьох стовпів особи на стіні, щоб вони б илі розташуванні все підборіддями вниз, тоді відкриється прохід справа.

Поверніть середній стовп, лівий стовп, середній стовп, правий стовп, два рази лівий стовп.

Проходьте в двері і спускайтеся вниз.

Частина 2 середні віки

Покинуте місто 1

Тут вам потрібно пройти через місто до церкви, щоб отримати скіпетр.

Виходьте з кімнати, збирайте жовті вогники. Вони знадобляться потім, щоб отримувати в спеціальному місці нові вміння для демона.

Вийшовши на вулицю біжіть направо і стрибайте вниз. Вбивайте зомбі. Тепер наліво в арку до якої ведуть три сходинки. Ще зомбі поїдає труп. Проходьте далі під велику арку. Тут використовуйте ланцюг, щоб підняти грати. Тепер, перейшовши в режим демона, штовхайте ящик назовні до стіни. Забирайтеся наверх і наліво. Тут пара зомбі, Колодязь магії (в ньому можна лікується) і місце запису.

Тут є хвіртка, але потрібен ключ. За ключем потрібно йти туди, де зомбі їв труп. Тут підсуньте ящик до балкону. Забирайтеся наверх. Там в кімнаті є ключ.

Проходьте в хвіртку і заходите в будинок. Пройшовши через пару кімнат вийдете у двір. Спускайтеся. Тут є зомбі і охоронець, Колодязь магії. Камера покаже на майданчик, сюди потрібно підсунути ящик, щоб відкрити ворота. Проходьте в них.

Покинуте місто 2

Замкові руїни 1

Тут ангел скаже, що ви знайдете першу частину серця ангела, використовуючи скіпетр.

Через пролом ви потрапляєте у двір. Справа в кінці є решітка, але вона відкриється, коли вб'єте всіх ворогів. Проходьте за неї. Вбивайте скелета. Беріть факел і запалюйте їм ящики, що закривають прохід. Зліва від ящиків в заростях таємне приміщення з вогниками для демона.

З вікна перестрибуйте з розбігу на дерев'яний поміст. Звідти пройдете в приміщення. Стрибайте на площадку нижче. Дивіться кіно. Спускайтеся по сходах. Повисає на руках і стрибайте вниз. Тепер ще вниз, навіть якщо і попсується життя - не страшно. Тут святяться білим двері - місце отримання оновлень для демона, там відновлять і кількість патронів і життя. Виходьте і стрибайте до дверей. Запалюйте поруч з нею другий факел, двері відкриються. Заходьте.

Замкові руїни 2

Прямо візьміть золотий череп. Ідіть направо і наверх. Убийте скелета. Направо прохід з ланцюгом в кінці. Але там провалюється підлога, тому забігайте з розбігу і стрибайте. Тягніть ланцюг. Відчиняться двері нагорі. Ідіть туди.

Ангел скаже, що вам тепер потрібно знайти чотири алхімічних екстракту, щоб отримати другу частину серця.

Вбивайте двох ворогів, в наступний двір. На сходинках - лучник. Ідіть в прохід прямо. Тут Колодязь магії. Ліворуч. Зрушуйте ящики вперед. Проходьте далі. Біжіть по закутках, поки не побачите ключ. Підбирайте його. Можна пройти через коридор поруч, піднявши ланцюгом грати. Потрапите в перший двір. Ідіть на сходи де був лучник. Відкривайте там двері знайденим ключем. Бе рите в кімнаті екстракт алхімії Серця. Вбивайте ченців, записуйтеся. Спускайтеся вниз і виходите на подвір'я. Перебити всіх ворогів. Відкриються ворота. Назустріч вийдуть два лучника і лицар. Якщо пробігти прямо в наступний дворик - там під аркою колодязь магію. У першому дворику - зліва за бочками запис. Ідіть звідси наліво. Вбивайте ворогів, йдіть далі. У наступному дворику на дерев'яних сходах ключ. Відкривайте грати. Будуть два лучника і монстр. Вбивайте. Підбирайте факел і йдіть наліво. Підпалюйте ящики, загороджують прохід. З'явиться лицар. Вбивайте. Проходьте в звільнилася арку.

Поговоріть з ангелом. Ідіть через міст. Опинитеся перед мавзолеєм. Вбивайте зомбі. Зліва від моста, там де стіна зруйнована, спускайтеся по уламках вниз. Ідіть, пригнувшись, по стіні. З дерев'яного помосту зістрибуйте на нижній, повиснувши на руках. Перестрибуйте на кам'яний парапет. Далі стрибайте по уламках. Коли опинитеся там, де є прохід до кімнати апгрейдів для демона, встрибуйте на уступи справа, потім на протилежну стіну. Забирайтеся наверх. Ви ха мавзолеєм. Ідіть по мосту. Перестрибуйте. Вбивайте зомбі. Ідіть в наступний дворик. Поруч з мавзолеєм є Колодязь магії. Відкривайте мавзолей, вбивайте скелета. Заходьте і записуйтеся. Беріть книгу Гріха. Як тільки візьмете підлогу провалиться і ви полетите вниз. Випливають, біжіть уздовж стіни, перестрибуйте. Потім ще раз на дерев'яний поміст, з нього не наступний, потім до стіни. Там спускайтеся на руках. Камера покаже куди йти. Повисає на руках з внутрішньої сторони перешийка на якому стоїте. Повзіть на ругах, зістрибуйте. Нагинатися і проходите на майданчик у великому залі. Стрибайте по стовпах до скульптури ангела. Беріть другу частину серця ангела крові. Стрибайте далі по стовпах (у мене вийшло стрибнути з дерев'яного майданчика відразу на другий стовп за яким повертатися і на втратити життя). З останнього стовпа в нішу. Там запис. Встрибуйте наверх. Направо і д альшой по виступах. Розбігайтеся по вузькому мосту, перестрибуйте. Далі шляхом, яким ви ходили наверх до задньої сторони мавзолею. Тут впала колона. Тепер можна піднятися на дах. Спускайтеся по мотузці, потім за наступною. Записуйтеся. Вбивайте монстрів. Потім головного з них. З пістолета йому вистачить п'яти куль. Проходьте в двері.

Виходьте з церкви. Біжіть направо, вбиваючи зомбі. Стрибайте вниз у воду. Випливають. Перебити ворогів. Тут, поруч з місцем. Де ви вийшли з води є колодязь магії, а в дальньому кінці екстракт алхімії. Ідіть до дверей з колонами. Вбивайте лицаря, заходите всередину. Записуйтеся. Ліворуч в кімнату. Тут екстракт Місяця. Вгору по сходах - колодязь магії. Виходьте назад до коридору з проваленим підлогою. Стрибайте прямо і наліво. Там екстракт Сонця. Відкриються двері навпроти. Стрибайте туди. Візьміть арбалет. Вбийте монстрів. Йдіть уперед. Близько Криниці магії підніметься ще один монстр. Вбивайте його. Розставляйте екстракти по місцях. У підлозі біля дверей відкриється циферблат. Над дверима написано, що потрібно натискати: I, IV, VII, X, XII. Якщо натиснули не те, що потрібно, центральна кнопка все скасовує. Проходьте в двері, перестрибуйте через барикаду.

Біжіть вперед у двір. Вбивайте павуків. Направо і ще направо в двері. Вбивайте павуків. У далекому лівому кутку по камінню наверх. Перестрибуйте багаття. Спускайтеся в залі зі скульптурами. Вниз по спіральних сходах. Проходьте через двері в зал з колонами. Тут запис. Вбивайте павуків, відкриються такі двері. Проходьте. Зліва кімната оновлень. Справа черговий зал зі скульптурою ангела. Вбивайте трьох павуків. З'явиться великий павук. Вбивайте його. Забирайте третю частину серця ангела Крові. Говоріть з ангелом.

У першому залі лише то мумії. Біля сходів наверх - є прохід до кімнати навичок демона.

Вийшовши з цього приміщення потрапите у двір. Тут багато лучників. Навпаки двері, яку потрібно відкрити. Для цього біля підніжжя статуй потрібно покласти ключі в чаші. Перший ви вже взяли. За другим йдіть направо, навпаки обеліска є камінь в сіні. Витягніть його демоном. Проходьте всередину. Тут можна поправити здоров'я і отримати ключ. Кладіть його в чашу. Відкриються двері і з'явиться пара стражників. Проходьте після перемоги через двері.