Риболовля на фінському затоці

"Будь-яка людина, якщо він проведе хоча б один день з вудкою на річці або озері, якщо він досхочу надихається ароматом квітів, почує пересвист птахів, і курликання журавлів, побачить в темній воді бронзовий або сріблястий блиск великої риби, якщо він, нарешті, відчує її пружний біг на найтоншої дзвінкої волосіні, буде потім довго згадувати цей день, як один з найщасливіших днів у своєму житті ". (К. Г. Паустовський)

Цими вихідними я не планував їхати на риболовлю. У суботу наші друзі запросили нас на дачу, і я змирився з тим, що на риболовлю я не їду. Але дізнавшись, що виїзд запланований на годину дня вирішив, що зможу з'їздити куди-небудь не далеко. Згадав, що напередодні мені дзвонив Боря, і дізнавався які у мене плани.

Цього літа у нас з Борею ніяк не вдавалося з'їздити разом на рибалку. Ось я і вирішив запропонувати йому з'їздити разом на Фінську затоку. Виїзд запланували відразу після роботи, тому речі і снасті я завантажив ще в четвер увечері. Боря приїхав на метро до місця моєї роботи, і ми вирушили на виїзд з міста.

Ільшат дізнавшись, що ми зібралися на риболовлю, то ж вирішив поїхати з нами, тому довелося заїхати за ним. Снастей брали не багато, тому що знали, що їдемо тільки до ранку.

На місце прибули близько восьмої вечора, швидко накачали човен і на водойму. Так як втрьох на одному човні ловити незручно, Боря попросив висадити його на камінь, а ми з Ільшата націлилися пошукати окуня. Боря, розташувавшись на камені, ловив поплавковою вудкою на черв'яка, а ми почали експериментувати, що більше сподобається окуня. Погода стояла чудова, можна було зіграти, але хвиля була не маленька. При збільшенні швидкості вітру на пару одиниць, вийти в затоку вже складно.

Риболовля на фінському затоці

Рівень води в затоці впав, десь на метр в порівнянні з початком літа, це було видно по слідах на каменях, що стирчать з води. І на березі де я випливав на човні, можна було ходити пішки. Запах твані відчувається здалеку.

Поруч з нами плавала човен, з двома рибалками, вони ловили на доріжку. Мене цей метод не дуже приваблює, тому ми встали на якір і стали пробувати ловити на їстівну гуму. Цей спосіб перевірений нами неодноразово в цих місцях, і давав непогані результати.

Колір і форма гуми теж вибиралася не випадково. Неодноразово експериментуючи, визначили, що найкраще працює ось такий варіант.

Риболовля на фінському затоці

Спочатку ми встали не далеко від того місця де дорожили сусіди рибалки і я бачив як у них були клювання. Але у нас на цьому місці клювань не сталося, і ми вирішили переплисти в інше місце, ближче до берега. Поки перепливали на нове місце, Ільшат поставив на спінінг мій воблер, на якого я останній раз зловив щуку. Підпливши до берега метрів на п'ятдесят у Ільшата на воблер подвіс маленький окунь.

Ми вирішили зупинитися на цьому місці і половити на гуму. Клювати почало відразу, але все ускладнилося тим, що кожен третій закид відбувався зачіп. І рибалка перетворилася в тренування по прив'язування гачків. Переїжджати не хотілося тому що окунь клював саме на цьому місці.

Відірвавши практично всі принади, залишивши пару штук на ранок, Ільшат спробував поставити звичайну джиг головку і силіконовий твістер. Клювань було поменше але, тим не менш, окунь клював. Замучившись перев'язувати снасті, ми просто підкидали приманку поруч з човном, практично в схил і клювання теж траплялися. На жаль, темніє зараз рано, і сонце наблизилось до горизонту. Треба було збиратися на берег. Рибалки, які борознили затоку, уже спливли на берег.

Риболовля на фінському затоці

Дивно, але навіть коли сонце сіло окунь продовжував клювати. Я згадав про Борю він, напевно, вже не бачить поплавок, в такій темряві. І ми вирушили за ним, щоб забрати його на берег.

Боря на той час зловив кілька, дрібних окунів і одного ляща на сімсот грамів. Другого ляща побільше не зміг підняти на камінь. У поспіху ми забули сачок в машині, підняти гідний трофей на пару метрів без Сочка не реально.

Вже зовсім стемніло, коли ми дісталися до берега. Тож мені довелося ставити в світлі фар. Що б не тягти човен на берег вирішили розташуватися прямо у води. Навколо нас був всюди пісок, але ми вирішили з'їхати на машині прямо до води.

Риболовля на фінському затоці

Спати залишалося небагато, тому швидко повечеряли кашею, розігрітій на газовій плитці, попили кави і спати.

У пів на четверту Боря виліз з намету і почав лаяти на нас, що ми проспимо весь ранковий клювання.

Вставати не хотілося, тим більше що на вулиці було ще темно. З намету ми вилізли на початку п'ятого. Боря вже приготував нам кави і налив термос собою. Ми швидко поснідали і попливли на риболовлю.

Риболовля на фінському затоці

Боря знову відправився на камінь, вже озброєний сачком, а ми попливли в сусідню бухту шукати окуня. У цій бухті ми завжди ловимо окуня взимку. Але на даний момент там виявилося занадто дрібно. Старий корабель, що сів на мілину, який Боря пам'ятає ще в первозданному вигляді, цієї весни пересунуло штормом. Тепер він знаходиться посеред бухти.

Проплававши в бухті до сходу сонця, ми з Ільшата зловили пару окунів. Рибалку ускладнювало велика кількість твані в воді. При проводці твань чіплялася за вантаж і за приманку. Воблери і вертушки не працювали. Після сходу сонця, ми вирішили переплисти, на те місце де рибалили вчора.

Приплив приблизно на те місце де ловили вчора, ми стали пробувати той же метод. Правда, відірвавши останні приманки, перейшли на інші. Вся оснащення виглядає просто, до основного шнуру прив'язуємо карабін з вертлюжком, для швидкої зміни оснащення на воблер або блешню. Потім ставимо грузик «чебурашка» грам десять і поводок з монофіла. Повідець довжиною близько сімдесяти сантиметрів, і офсетний гачок з приманкою.

Риболовля на фінському затоці

Так як робочі приманки закінчилися, довелося застосовувати трохи інші, які теж хоч і гірше, але працювали.

Наловивши пару десятків окунів, ми вирушили до Борі, дізнатися як у нього справи. Скоро треба було збиратися додому. Борю ми застали задоволеним, це означає, лящ клював. Піймавши ще пару окунів поруч з каменем, на якому сидів Боря, ми вирушили на берег.

Сачок Боря взяв недарма. За ранок, не рахуючи різної дрібниці, він зловив ще шість лящів і одного не зміг до вести до Сочка, зірвався з гачка.

Риболовля на фінському затоці

Два ляща потягнули майже на кілограм, а решта грам на сімсот.

Трофейного окуня ми так і не спіймали, але ми ще повернемося і продовжимо за ним полювати.

Потім ми швидко помили човен і згорнули на камені, бо навколо було тільки пісок.

Риболовля на фінському затоці

Ось так виглядало наше місце. Кругом пісок і проїхати на звичайній машині не реально. Багато хто ставить машини на трасі і йдуть пішки метрів двісті до затоки. Але це в основному відпочиваючі, а не рибалки.

Об одинадцятій годині ми виїхали додому. Всі були задоволені риболовлею, а копчені окуні хоч і дрібні розлетілися як насіння на дачі у друзів.

Лящ на Фінській затоці

Риболовля на фінському затоці
Пошук окуня на Фінській затоці. Судак на Фінській затоці. Другий раунд. Окунь на Фінській затоці. блешня