Риболовля на дніпрі

Я був за кермом. В ті краї їхали перший раз, орієнтувалися по карті, роздрукованої з інтернету. Десь о 12:00 приїхали до річки в районі селища Гусино і стали шукати вільне місце для обладнання табору. Зупинилися на високому березі, там де в Дніпро впадає невелика річечка. По-швидкому перекусили і взялися за справу.

Перш за все замішали прикормки і закинули фідери. Річка в цьому місці виявилася неглибока, і ловили ми на глибині 2.5-3 метра. Далі накачали човен і попливли ставити рогатки і донки з Веретенко. Взагалі-то метою нашої поїздки була ловля сома. Ніхто з нас до цього моменту сома не ловив, тому дуже хотілося впіймати. Поставили ми тільки 10 рогаток і 7 донок, тому що в дорозі половина живця і Веретенко здохла. Ловили на фідер. Клювало як з кулемета, але чомусь не ловилося. Виявилося, це уклейка виносила нам мозок, одну в результаті зловили.

І ось настав вечір. Клювання уклейки закінчилися, і ми попливли перевіряти донки і рогатки. На рогатці сиділа щучка на 1 кг, а на донці - головень в 700 грамів, і одна була обірвана. Ознак сома не спостерігалося. Пізно ввечері розпалили багаття, щільно поїли. Риба не клювала, фідери стояли непорушно. Десь о першій годині ночі поставили на фідери дзвіночки і пішли спокійно спати.

О 4 годині ранку мене розбудив один Андрій - показав мені сомика грамів на 800! Виявляється, він почув, що задзвенів дзвоник. Прокинувся, підбіг, підсік і витягнув сомика, ось молодець. Після все прокинулися і стали ловити, але, на жаль, більше клювань не було.

З ранку погодка теж не підкачала, але риба клювати відмовлялася, 1.5 години плавання зі спінінгом нічого не принесли. Після перевірив донки і рогатки, але, на жаль, веретенка була мертва, а на рогатках не було размотов. З ранку позасмагали, викупалися і стали збиратися додому, адже попереду була некороткий дорога.

Риболовлею залишилися дуже задоволені, адже спіймали все-таки, хоч і маленького, але Сомка. Дуже порадувала погода. А яка природа і прекрасні місця без настирливих комарів і водного! Ми навіть були здивовані їхньою відсутністю в цей час року. А які гарні метелики там літали! Все є на фото. У наступному році теж плануємо туди вилазку. Всім удачі!