Проходження dark souls 3 - крижаний лицар

Як більш близького «аеродрому» перед битвою з деревом, краще відкрити не ліві двері, а праву. Там недалеко ви знайдете багаття, який виявиться в місці під назвою Підніжжя скелі. Щоб дістатися до нього, біжіть прямо, два рази підніміться по сходах, після чого ви опинитеся у дворі. Біля входу у двір буде стояти здоровенний чолов'яга з чавунним горщиком.

Справа буде дерев'яний поміст. На його кінці, схожому на трамплін, візьміть з трупа кільце Влада над вогнем. Тепер розвертайтеся і біжіть до протилежного краю. Активуйте «м'яку посадку» і спригніте на вузький коридор. Зліва буде селянин, убийте його, і забігайте в кімнату. Там і буде багаття з увіткненим мечем. Це ваше найближче перед деревом збереження.

Після того, як ми «зрубали» дерево, повертаємося назад до Храму Вогню, продаємо там всі отримані душі, після чого переносимося до Поселенню Нежити до підніжжя скелі. Тут нам потрібно стрибнути якраз в прірву, біля цього самого стрімчака.

Тепер нам потрібно знову включити «м'яку посадку» і зістрибнути вниз на дорогу в район моста, де бродять селяни і товста черниця. Зстрибуємо ще раз. Приземляємося в калюжу, і біжимо в глухий кут праворуч, там нас чекають два осколка титаніту. Тепер повертаємося і біжимо по ущелині до упору, поки не добіжимо до двох проходів: наліво і направо. Спочатку можна збігати наліво.

Проходження dark souls 3 - крижаний лицар

Там буде склеп зі скелетами, які будуть збиратися прямо у вас під ногами. Запеленгувати їх раніше - не можна, бо вони будуть валятися кістками на підлозі. Як тільки скелети почнуть оживати, біжіть до виходу і виманював їх по одному, інакше в темному склепі проти кількох скелетів у вас не буде шансів. Якщо переможете, то в кінці склепу знайдете Червону алебарду і статую Велки, якій можна помолитися, зняти гріх або прокляття. Тепер вибігаємо зі склепу і біжимо в протилежний отвір.

Спускаємося сходами і біжимо до світився кульці. Будьте обережні, бо на вас полізуть щури. Їх буде багато, і впоратися з ними також буде непросто. Спробуйте залізти наверх і розстріляти їх дистанційно. У кутку локації буде Талісман святого. Беремо і піднімаємося по довгих сходах наверх.
Зліва буде жінка. Торкніться її, отримаєте Благання. Розвертайтеся і вибігайте назовні.

Біжимо направо, повертаємо наліво, забігаємо на сходинки біля халупи, піднімаємо Велику душу святого. Потім оббігати саму халупу, вбиваємо гончих, беремо Гарний череп, вибігаємо назовні. Можете пробігтися далі по двору і забігти в шахту, пробігши по мосту. Локації там лінійні, ви не заблукаєте.

Проходження dark souls 3 - крижаний лицар

Тепер основна сюжетна лінія веде нас назад до великих воріт, які спочатку були зліва. Відкриваємо і потрапляємо на майданчик з ліфтом. Ліфт їздить в дві сторони: вгору і вниз. Якщо встанете на ліфт відразу, то поїдете вниз, якщо повернетеся назад встанете на нього знову, поїдете наверх. Там буде стояти велетень в ланцюгах, який запропонує свою допомогу в майбутньому. Погоджуйтеся.

Тепер спускаємося вниз і опиняємося віч-на-віч з крижаним лицарем. Якщо вийде його вбити, то вам дістанеться морозний Ірітілльскій меч. Рухаємося по коридору далі і відкриваємо великі ворота.