Пригоди на стежці Ліствянка - великі коти

Мені завжди було дуже цікаво, а яка така Велика Байкальська Стежка? Проект масштабний, багатонаціональний і все це пишність знаходиться зовсім поруч з нами, починати можна прямо з селища Листвянка.

ПЕРЕГЛЯНУТИ ЦІНИ І НАЯВНІСТЬ МІСЦЬ В ГОТЕЛЯХ Листвянки

План у нас, як завжди, був глобальний - пройтися з Листвянки до Великого Голоустное. але потім ми суттєво його скоротили - кінцевою точкою був обраний селище Великі Коти.

До Великих Котов можна дістатися тільки пішки, або на водному транспорті. Приватний катер з Листвянки, наприклад, обійшовся б приблизно в три тисячі рублів, але дістатися можна з Іркутська всього за 1,5 години (см.распісаніе на сайті Східно-Сибірського річкового пароплавства).

Стежка починається з вулиці Гудина (якщо стояти обличчям до нерпінарію, то ця вулиця праворуч). Йдемо до упору до лісу, де буде табличка Прибайкальского національного парку, не заблукаєте - скрізь є покажчики:

Пригоди на стежці Ліствянка - великі коти

Але тут ми виходили на зворотному шляху, а наш шлях «Туди» почався з вулиці Партизанської (де закінчується пікнікові зона, повз великого цегляного «Gold Hotel»).

Залишивши машину в приватному секторі (просто домовилися з людьми, які здають житло), ми відразу ж пішли вздовж берега Байкалу.

Початок шляху Ліствянка - Великі коти

Господар будинку, де ми залишили машину попередив нас, що цей шлях небезпечніша офіційної стежки, і рекомендував триматися лівіше, тобто вище. Дійсно, порівнюючи, можу сказати, що стежка від вулиці Партизанської мальовнича, і в принципі нормальна, але є пара місць, де можна оступитися і треба притискатися близько до скелі, а під тобою сипляться камені. Там-то і полетів вниз наш пес, який зазвичай цілком собі добре справляється з подібними переходами ...

Пригоди на стежці Ліствянка - великі коти
Слава Богу, все закінчилося добре.

Ми вже думали, що втратили Буля назавжди, але він з'явився з-під скелі і пошкандибав пити воду з Байкалу. Трошки обдер лапку, подряпав мордочку, похромал кілька сот метрів - і ось наша собака знову в строю.

Після таких потрясінь перекур обов'язковий:

Пригоди на стежці Ліствянка - великі коти

Через 2,5 години ми вийшли до розвилки, звідки далі і пішла ББТ.

Велика Байкальська стежка

Дорога весь час йде уздовж Байкалу - шалено красиво, особливо якщо погода сонячна!

Велика Байкальська стежка - Ліствянка-Великі Коти
Наша поляна, де ми влаштували привал з ночівлею

Мені дуже сподобалося те, що стежка дбайливо розширена, укріплена, в скрутних місцях зроблені сходинки, так що подумки я дякувала всіх цих людей, які зробили таку велику роботу.

Пригоди на стежці Ліствянка - великі коти
Ось невеликий приклад - укріплені сходинки на спуску

Було одне типу небезпечне місце, схил з осипалися камінням, розмічене табличками, але, скажу прямо, воно не йшло навіть в порівняння з тим, місцем, де оступився Буль, так що йдіть сміливо за офіційною стежці навіть з дітьми.

Ми засікли час - відстань близько 20 км або трохи більше було пройдено за 6 годин із зупинками.

Ще трохи фотографій великий байкальської стежки до Великих Котов:

Все в квітах!
Майже дійшли до Котов - шлагбаум?
Ось ми і на місці!
Пригоди на стежці Ліствянка - великі коти
Великим котам - великий рюкзак)))
Злі конячки, від яких на наших очах люто відмахувалася тітонька)

А тепер обіцяні нюанси:

1. Вибір початку стежки - красиво чи безпечно. В принципі, думаю все зрозуміло розписано вище.

2. Перед тим, як йти сюди пішки треба ОБОВ'ЯЗКОВО оформити дозвіл на відвідування Прибайкальского нац.парка. Коштує 60 рублів в день, а нервів збереже на мільйон). Оформиться можна в Іркутську або в Листвянка (вул.Горького, 2а).

Резюмуючи: дорога дуже красива, недовга, при небажанні ночувати в наметі можна зупинитися в готелях або приватному секторі в Великих Котах або знайти обладнане місце стоянки на березі Байкалу.

Якби ви пройшли ще приблизно 4 км в сторону Голоустное побачили б скеля Скріпер. Там на висоті близько 200 м можна знайти невелику печеру (приблизно 60 квадратів), де знайшли стародавні знаряддя праці, посуд і прикраси. Вхід туди можна побачити з боку або озера, або з лівого боку від стежки, якщо спускатися до Байкалу з гори Скріпер в сторону мису Велика кадильного.

А у нас, на жаль, як завжди були обмеження по часу. Початковий план якраз і був такий - дійти від Листвянки до Великого Голоустное по Великій Байкальської стежці.

Саме нормальне йти на два дні, щоб спокійно прогулятися по всіх околицях близько Великих Котов (принаймні для нашої компанії)

Пригостила конячок булочкою в котах, так ватажок-агресор у мене весь пакет отобрал😡 невиховані коні ...