Поїздка в Делфт на один день

У місто Делфт, ми поїхали в наш останній день перебування в Голландії. З Амстердама дістатися до Делфта можна поїздом ... час в дорозі близько 1 години 20 хвилин. Це досить велика відстань для Голландії, тому ми запланували на цей день, тільки одне місто. В принципі можна було б на зворотному шляху ще заїхати в Гаагу, це по дорозі і прогулятися, наприклад, уздовж північного моря ... але аж надто погода в той день була похмурою і похмурою.

Взагалі, якщо говорити про клімат і погоду в Голландії, вона досить не стабільна ... в день може бути і сонячно, і пройти злива, а до вечора наприклад, буде знову ясно. В принципі, я вважаю, нам пощастило з погодою, та, можливо було не дуже жарко, але зате в основному стояла сонячна погода і не було дощу.
Приїхавши в Делфт, ми відразу не зрозуміли куди нам потрібно йти ... йдуть якісь ремонтні роботи, платформа вся в лісах, а все йдуть в обхід через естакаду. пішли і ми ...
Поруч з вокзалом Делфта ходять якісь клаустрофобние трамваї))) вже не знаю куди, але виглядають реально якимись сплющеними ...)

Сплющені трамваї в Делфті

Центр Делфта знаходиться в 10-15 хвилинах ходьби від вокзалу ... все було якось ліниво ... не поспішаючи йдемо до ринкової площі ... в моїй статті про наші прогулянки по Харлей я вже писав, що в принципі міста Голландії схожі один на одного, ось Делфт я б виділив особливо. Нам він сподобався найбільше ... місто однозначно зі своєю харизмою, причому якось складно це описати, можливо фотографії трохи відтворять атмосферу Делфта ...

канали міста Делфт

У каналах плавають латаття, до цього ми не бачили такого ні в одному місті, виглядає звичайно красиво ... навіть в похмуру погоду.

З основним «маст сі» міста Делфт для мене був тільки один, це оглядовий майданчик вежі Нової церкви Делфта. По дорозі до неї зустрічаються досить дивні пам'ятники ... туристів зовсім небагато, місто дуже тихий.

Птах, дерево, човен, вода і Віка 🙂

По дорозі до ринкової площі перша пам'ятка Делфта, - Церква Марії Єссе (Maria van Jessekerk). Вона зведена в кінці 19 століття в неоготичному стилі. Що цікаво, дві вежі церкви дуже нагадують обриси веж нової і старої церкви в Делфті, зауважив я це вже після обробки фотографій будинку ...

Церква Марії Єссе (Maria van Jessekerk) в Делфті

Поруч з церквою розташований символ міста Делфт, - синє серце. Синій колір взагалі вважається міським, тому що в Делфті є виробництво порцелянових виробів в синьо-біло-блакитних тонах.

Через 10-15 хвилин, ми нарешті вийшли на ринкову площу Делфта. На мій погляд, це одна з найкрасивіших площ в Голландії, які ми бачили. Вона дуже простора і що мене знову вразило, на ній зовсім не туристів.

ринкова площа Делфта

Пройшовши трохи далі, я трохи здивувався помпезною Делфтського Ратуші. Зазвичай все виглядає більш скромно, а тут прям таке барвисте споруда, яка дуже прикрашає площу.

Навпаки ратуші, велично підноситься вежа Нової церкви Делфта, де якраз і розташований оглядовий майданчик.

Вежа Нової церкви Делфта

Ну що ж, пішли на оглядовий ... до того ж ми ще не бачили не один голландський місто з висоти пташиного польоту. Підйом на вежу пішки, ліфта немає! Вид на місто просто очманілий! Чесно кажучи, навіть сам не очікував.

Вид з вежі на Делфт

Все якесь іграшкове таке ... але при цьому даний! Оглядовий майданчик панорамна на 360 градусів, це теж здорово, можна обійти її навколо і побачити Делфт з усіх боків.

Поїздка в Делфт на один день
Вид на Церкву Марії Єссе (Maria van Jessekerk)

Також можна побачити Стару церкву Делфта, яка розташована трохи в стороні від ринкової площі.

Стара церква Делфта

Ще один «іграшковий» вид на Делфт 🙂 прошу звернути увагу на кількість народу.

ринкова площа Делфта

Перебуваючи на оглядовому майданчику Нової церкви Делфта, мені згадалася наша прогулянка по Порту. де теж вид був трохи схожий і блиск яскравих черепичних дахів радував око.

Крім прекрасної оглядового майданчика, в Делфті можна спокійно і мило погуляти по каналах міста, що ми і вирішили зробити, пройшовши через Делфтського ратушу.

Натрапивши на великі кломпи, відразу згадали нашу поїздку в Заансе Сханс. де можна подивитися як працюють справжні млини в Голландії.

привіт з Заансе Сханс

Взагалі, Делфт чимось схожий на Амстердам. До речі, в 16-17 століттях, Делфт був другим за значимістю містом Голландії, але мабуть, після освоєння судноплавства і суднобудування, місто поступився своїми позиціями найбільших портів країни, Гаазі і Роттердаму.

Коли ми дійшли до Старої церкви Делфта, помітили, що вона її вежа «падующая». Нахил не такий великий, як у знаменитої падующей вежі в місті Піза, але все ж він видно неозброєним оком.

«Падаюча» вежа Старої церкви Делфта

Зовсім випадково ми помітили відомий магазин швейцарської одягу фірми VÖGELE. Дуже рекомендую дану марку одягу, співвідношення ціна-якість на мій погляд дуже непогане ... напевно на 1 годину ми ми там застрягли, але в принципі це і непогано, потрібно трохи відволікатися ...)

справі - час, шопінгу - годину 🙂

Під кінець прогулянки, я напевно зрозумів, у чому саме на мій погляд, полягає харизма Делфта. Це, в першу дуже невелика кількість туристів, мабуть в побудові звичайних турів, Делфт не дуже зручний для відвідування ... по-друге, це приголомшлива оглядовий майданчик Нової церкви Делфта, звідки можна подивитися на «іграшкову» Голландії. Є також приємні дрібниці, як красива ратуша на ринковій площі, канали, посипані лататтям, падаюча вежа Старої церкви Делфта. Якщо у вас є всього один день, на те, що б подивитися який-небудь місто в Голландії, крім Амстердама, я б однозначно порекомендував би Делфт!

фасад ратуші Делфта

В цілому, ми провели в місті близько 4-5 годин. В принципі, цього часу цілком достатньо на огляд міста, а якщо ви подорожуєте влітку, то можна ще і в Гаагу наприклад з'їздити. Ми ж вирішили повернутися в Амстердам і зробити вечірню прогулянку по каналах міста.
Міні-карта нашої прогулянки по місту Делфт виглядає приблизно так ...

Отже, Делфт вас чекає, а я б із задоволенням повернувся б сюди ще раз! 🙂

40 думки про "Поїздка в Делфт на один день"

Відповісти

Так і є) плюс, в ньому знімався фільм «Дівчина з перловою сережкою», місто дійсно дуже цікавий! Думаю, не розчаруєтеся)

Соррі, що втручаюся, але «Дівчина з перловою сережкою» Вермеєра зберігається зовсім в іншому місті - в Гаазі, в музеї Мауріцхаус

Спасибі, що виправили) Напевно сплутала з якою то іншою картиною) А то б приїхала і шукала в Делфті) Ну все, тепер в Делфт не їду)) Жартую - місто з будь-якого заслуговує відвідування))

моїх УЛЮБЛЕНИХ картин Вермеєра - сорри, поправка в пост)

Відповісти

Радий бачити на сайті нашому) підписуйтесь на новини, буде цікаво 😉