Поїздка на водоспад чорний шаман

Вирішив записати всі цікаві поїздки на Джімнік за майже два роки володіння ним, з тієї причини що багато вже забувається. Писати буду не в хронологічному порядку, а як що згадаю і як буде час.
Почну з поїздки, яка змусила мене згодом поміняти пневмохаби на механічні (скоріше за все у багатьох є схожий гіркий досвід). Перед поїздкою була проведена ревізія переднього моста з заміною шкворневих підшипників і вичищення всього гівна, яке було в хабах і околицях. І хаби почали включатися і вимикатися самі по раздатке з салону (До цього десь місяць поїздок метод їх включення був такий - підключаємо компресор до вакуумним шланчік і тиском включаємо хаби. Займало хвилин 5-10, в залежності від часу пошуку компресора серед шмурдяка. ). Однак, в найвідповідальніший момент поїздки вони не включилися, але про це далі. Почну з початку і по порядку, тож.
Зібралися ми якось по осені з другом Сергієм удвох з'їздити на водоспад Чорний шаман. Рішення було прийнято спонтанно дня за два до поїздки. Хотілося відпочити від роботи, розвіється.
Зібралися виїхати в пів на п'яту ранку. Закинув каністру, намет, килимок, спальник, казанок в тачку.Так що йому залишалося взяти тільки спальник і одяг. Їжі вирішили взяти по мінімуму і де-небудь по дорозі, тому що вона завжди залишається. Він напередодні був на весіллі і гуляв якраз десь до чотирьох. У пів на п'яту за ним заїхав, він ще нетверезий був ... Склали задні сидіння. Завантажили його, речі і лабрадора Барна. Сергій заснув і я гнаний запахом його перегару (або свіжака) вирушив у дорогу.
Треба сказати, що далекі подорожі на Джімнік - це те ще задоволення. Особливо не покрутився - місця мало, швидкість до сотні всюди і чітко відчуваєш всі нерівності дороги
Вирішили для різноманітності їхати не як зазвичай, а зрізати до Чугуевка через Партизанськ, Сергіївка, Молчановку, Бреевку. Дорога там звичайно не найкраща за якістю (від Сергіївки до Чугуевка грунтовка майже всюди), але їхати через Уссурійськ з тим що було по дорозі туди зовсім не хотілося. Тим більше, що до перевалу за Молчановка ми вже їздили, цікаво було як там дорога далі. Серьога прокинувся, як раз коли ми почали підніматися на перевал, справа була 9-10 години ранку і він зголоднів ... По карті там десь мав на зустрітися Ведмежий кут, але ми його так і не виявили. Загалом, на цьому зрізі ми втратили десь годину-дві, зате по дорозі я зустрів кабана, який з величезним шумом перебіг мені дорогу.
Доїхали до Чугуевка і далі до Дальнегорска їхали по трасі. У Дальнегорська по шляху зустріли всього одну забігайлівку в якій і поїли. Треба сказати, що на зворотному шляху вирішили замовити те, що не можна зіпсувати - пельмені;). Сергій щільно вгодований і вирішив, що він готовий змінити мене за кермом, ну а я вирішив, що готовий бути штурманом. По дорозі заїхали на заправку, де чувак заправляє поруч запитав чи не дізільний у нас Джімнік (підшипник ролика-натяжителя здох ймовірно ще до моєї покупки і щас ми торохтіли реально як дизель). Заправившись до повного бака ми вирушили далі. Так як ми зрізали по дорозі на Чугуевка, то в настройках GPS поставили, щоб шлях навігатор прокладав за найкоротшим маршрутом, а не часу. Тут-то і почалися перші пригоди. Навігатор проклав маршрут по старій покинутій дорозі Дальньогорськ - Пластун. Спочатку ми їхали злегка підозрюючи, що щось не те. Але коли ми виїхали в село де 80% будинків були закинуті і дорога перетворилася в вузьку ґрунтовку між будинками зрозуміли в чому справа. Повертатися назад - це кілометрів 20. Вирішили проїхати трохи далі - подивитися може все покращиться. Дорога закінчилася річкою, яка розлилася так, що взагалі було незрозуміло куди їхати. Вирішили їхати вбрід навпростець і там здивувалися, бо доріг на виїзді було вже кілька. Поплутавши за річкою в лісі, натрапили на двох мотоциклістів. Одні з них сказав, що дороги особливо немає до Пластуна тут, а другий сказав що на Джімнік вони може і пройдуть і показали напрямок. Питання як їхати (вперед або повертатися і робити коло) відразу ж було вирішено. Нам стало цікаво чи пройдемо ми там. Дорога, треба сказати, зовсім не дорога, але зате всього 40 км (а зрізали десь 100 км. А може і більше). По дорозі ми зустріли кілька крузак, які приїхали на риболовлю. Але км. через 15 ми взагалі перестали зустрічати машини, тому що проїхавши кілька різних (по довжині і грунту) бродів по лобове скло ми вже переживали не станемо ми підводним човном далі. Благо ми все-таки виїхали на трасу і навіть за (як виявилося) Пластуном. Далі в терни ми заправилися паливом (на заправці) і їжею (в магазині) і рушили далі, жуючи морозиво. Справа хилилася вже до вечора і проблема знаходження водоспаду вже вставала досить гостро. Справа в тому, що на GPS автомобільному водоспаду не було, він був тільки на ручному GPS Garmin, який показував об'єкти знаходяться на відстані менше 100 або 50 кілометрів, все-таки навігатор був для подорожей пішки. А від Тернея до Амгу 200 км. Отже, ми їхали в непонятка, скільки нам ще рухати, години три. Через годину десь після, того як стемніло сталося диво - GPS побачив водоспад. Тут же був прокладений маршрут і ми помчали до водоспад. За вказівками GPS звернули з основної дороги на Амгу і кілометрів 10 рухалися по лісовій дорозі до стоянки. Зазначу, що дорога була нормальна але через декілька місць непрохідна для легкових. Місць для кемпінгу було просто дуже багато. Зупинилися на одному з них. Випустили Барна - він з величезною радістю вистрибнув з машини після цілоденного перебування в ній. Він стійко витримав цей іспит. А це десь 40 км бездоріжжя, де його нормально кидало по салону разом з речами і 700 км одноманітною тряски.
Розпалили багаття, поставили палатку, зварили макарони з чимось, поїли і спати. 17 годин дороги в Jimny зробили так що ми втрьох заснули відразу.
Наступний день не відразу почав видавати нам сюрпризи. Прокинувшись і поївши висунулися до водоспаду десь ближче до 12. Хотіли відвідати водоспад і піднятися на найвищу в околиці гору в 10 км від нього. Висунулися в бік водоспаду потрапили на стежку і думаючи, що вона веде до нього бадьоро йшли і GPS показувала все менше і менше відстань. А потім більше. А потім і стежка скінчилася. Поставили GPS навпростець і почали рухатися по кущам. Підібралися до обриву і почалися пошуки спуску ... В результаті водоспад ми обійшли з усіх боків, навіть на маленькі по вище подивилися зблизька, але з потрібною так і не підійшли. Вирішили, що помилку зробили десь на початку шляху і почали повертатися, було вже години 3. Барн вже перестав тягати гілки і палиці і просто бігав навколо. Хвилин через двадцять шляху назад дивом вийшли до дерев'яних сходів зробленої в землі і втомлені, але задоволені потопали на зустріч до Чорного шамана. Стежка до нього дуже добре ходжена і труднощів ніяких не представляє для людей. Барну ж було тяжко - вертикальні підйоми з мотузкою йому давалися тільки за допомогою господаря.
Каньйон веде до водоспаду заслуговує окремих слів. Такої краси я не бачив у нас в краї ніде - скелі чортзна якої висоти, що йдуть в небо зліва і праворуч від мене, рослинність росте на вертикальних схилах, річка біжить в ущелину.
По дорозі нам зустрілися дві групи туристів, вже повертаються з водоспаду. Сам водоспад, високий звичайно, але дещо розчарував - ми хотіли купуватися в ньому, як у Беньовський, а там можна було прийняти тільки дуже холоднющій душ, на що ми і не зважилися, хоча спробу зробили.
Посидівши, помилувавшись красою водоспаду, і скорегувавши плани (у нас був запасний, якщо з горою не вийде), ми рушили в зворотний шлях до машини. За запасного плану ми повинні були відразу після відвідин водоспаду висунутися в сторону термального джерела св. Олени і вже там поїсти, а є вже хотілося. За GPS їхати туди щось типу 40 км. - 10 км. назад до головної дороги, 10 км. в напрямку Тренея і 20 км. кудись в сторону. І ми вже передчували тепле джерело і їжу. Але не тут-то було.
Після того як ми звернули з головної дороги і проїхали 2 км. дорога скінчилася метровим урвищем. Зліва вирувала річка з некволим плином. Хвилину подумавши, включили 4WD (на хорошу грунтовку відключали) і поїхали через річку. Проїхавши трохи більше половини річки ми зупинилися і не по своеф волі. Часу було 7 вечора. Виявилося, що передні колеса взагалі не крутяться - хаби не долучилися, води холоднющей по пояс, лебідки немає. Пробували все що завгодно. Домоглися лише того, що машину розвернуло вздовж течії. У 11 вечора кинули всі спроби витягнути тачку з води, заглушили і почали сподіватися, що завтра вона заведеться. Розпалили багаття, почали грітися і сушитися. Барн сам вирішив з машини не виходити. Хоча він дуже любить воду, його з машини довелося виносити на руках і майже по пояс у воді.
З самого світанку до обіду наступного дня ми намагалися витягнути машину власними силами. Зв'язали два дерева між собою вздовж тонкою мотузкою через прорізи, один кінець їх до великого зростаючому дереву, інший до буксирувального тросу, закріпленому до машини. Знайшли великий Дринь вставили в трос і почали крутити. Дуже важко було, але машина потихеньку йшла до берега. Залишалося менше метра і трос порвався. Усе. Шанси все скінчилися. Власними силами нам не впорається. Ще порвавши три рази трос, ми здалися. Благо ми проїхали всього десь 2 км.
Машину на трасі ми зловили досить швидко (хвилин 15) - камаз їхав в сторону Тернея. Он-то нас і витягнув. Після стояння ночі в річці десь по пороги були побоювання за наявністю води в автоматі, мостах, двигуні, раздатке. В автоматі перевірили - все було нормально, в двигуні начебто теж все норм, а значить можна їхати. У салоні правда все було мокре. Проїхали 10 км. нешвидко - ще раз перевірили, потім через 100 - все норм. Залишалася довга дорога додому. Виїхавши о третій годині дня, в місто прибули в 5 ранку, а до 8 на роботу.
Звичайно, в раздатке і в мостах було багато води, не дивлячись на виведені сапуни. А ось автомат порадував (один раз він мене підвів, але це інша історія) - вижив.

Ціна питання: 11 000 ₽ Пробіг: 1600 км

Брати участь в обговореннях можуть лише зареєстровані користувачі.