Поїздка на ко Чанг фото, відгук туриста

Моє перше знайомство з Таїландом почалося з міста Паттайя. Цей вибір був зроблений з однієї простої причини - там уже три роки жив мій друг. Він і запросив мене в гості на месяцок. Перше враження від Таїланду я отримав вже після посадки в аеропорту Суварнабхумі в місті Бангкок. На вулиці було дуже жарко, причому ця спека була якоюсь дивною, не такий, як 35-градусна вУкаіни.

У Таї дуже висока вологість, тому повітря якийсь в'язкий, що обволікає, липкий. Це головний мінус країни (і, може бути, єдиний). До місцевої «парильні» я не зміг звикнути навіть проживши тут кілька років. Друге враження - це смак повітря (можливо, цвіли якісь рослини в цей період). Ось він мені сподобався.

Коли дістався до Паттайї, то зрозумів - це не те, що я мріяв побачити, це не райський куточок, бачений на листівках. Але більш детально про моє перебування в Паттайя розповім наступного разу, а перші дні в цьому місті я вже описував.

Отже, проживши два місяці на цьому найпопулярнішому в українських туристів курорті, я захотів справжнього раю, з малолюдними пляжами і красивою природою (в Паттаї немає ні того, ні іншого).

Підготовка до поїздки на Ко Чанг

Оскільки в той час грошей у мене було обмаль, то ніякі готелі на До Чанг я бронювати не став, вирішивши в перший день своєї поїздки зняти будь-ліпше дешеве бунгало, а потім вже придивитися до більш пристойному житла.

Друг дав мені книжку про Таїланді, яка спеціально написана для бюджетних самостійних мандрівників. З неї я дізнався, що найдешевше житло на Ко Чанг - в Hippy Hut на Банг Бао (всього 150 бат на добу). Тому вирішив, що в першу чергу від пірса доберуся до Банг Бао (це найдальший пляж), а звідти вже на інші пляжі.

Тепер залишилося дізнатися, як доїхати з Паттаї до Чанга. В інтернеті прочитав, що в Паттаї о 12 годині дня зупиняються автобуси, що йдуть з Бангкока в Трат і на пірс в селі Лем Нгоб, з якого відправляються пороми на острів. Близько 12 год я вийшов на шосе Сукхумвіт, але жодного проходить автобуса не побачив. Може, розклад змінилося, може вони вже не ходять - так чи інакше, ідею дістатися до Ко Чанга на державних автобусах відкинув.

Поїздка на ко Чанг фото, відгук туриста

Купив квиток (з поромом) на 7 ранку, щоб дістатися на Ко Чанг вдень і мати хоча б кілька годин, щоб оглянути острів при світлі сонця. Я не став брати валізи, залишивши їх у одного, тому що спочатку вирішив розвідати обстановку - раптом мені там не сподобається або ще що. До того ж не хотів тягатися зі своїм величезним валізою по жарі. Коротше, взяв в поїздку лише рюкзак з парою фруктів, пакетиком арахісу і пляшкою води.

Як я добирався до Ко Чанга

О 6:50 я був уже близько агентства, тому що вони не забирають з готелю (хоча, може, за додаткову плату і зможуть це зробити). Всі вже зібралися і чекали кудись запропастився фаранга, тобто мене. Після того, як я сів в салон, мінівен рвонув з місця і помчав нас на Ко Чанг. Спочатку я дивився у вікно на що відкриваються пейзажі, але незабаром вони набридли мені своєю одноманітністю, і я заснув.

Поїздка на ко Чанг фото, відгук туриста

Прокинувся я на пірсі, з якого відходять пороми на Самет. Кілька пасажирів зійшло саме тут, ну а що залишилися, в тому числі і я, покотили далі. До речі, їхати до нього з Паттаї - близько 2 год. За вікном знову попливли нескінченні пальми, придорожні села і невеликі містечка, схожі один на одного. За 2 місяці в Паттайя я звик до такого пейзажу, тому знову благополучно заснув.

До пірсу в містечку Лем Нгоб приїхали через 1,5 год, тобто о 10:30. Взагалі, сюди можна домчати і за 3 години, адже від Паттайї він знаходиться на відстані 300 км. Порома чекали хвилин 20. До речі, квиток на пором до Ко Чанга можна купити тут же за 80 бат (агентство продало мені за 100 в один кінець, а якби я поїхав з ними туди-назад, то за 60).

Пороми вантажні, але мінівен висадив нас на пірсі і далі не поїхав. Правда, він зауважив, що може довезти до готелю за 150 бат і я сказав, що мені потрібно в Банг Бао. Він посміхнувся і сказав: «О, ноу!» ( «О, ні!»). Я зрозумів його вигук тільки потім, коли їхав до Банг Бао більше півгодини по величезним горбах, з крутими поворотами, де верещать шини у коліс.

Поїздка на ко Чанг фото, відгук туриста

Отримавши відмову, я пішов на паром і зайняв найкраще місце в тіні на верхній (відкритої) палубі. Проживши два місяці в Таїланді, я настільки втомився від спеки, що ніколи не засмагав і взагалі намагався уникати місць, залитих сонцем. Через 10 хвилин народу набралося пристойно, і о 11 годині ми попливли (для інформації: пороми курсують між материком і Чангом щопівгодини, останній - о 18 год).

Їхати до острова 25 хвилин. Як я дізнався пізніше, на материку є ще один пірс, з якого плисти 50 хвилин. Слава Богу, мінівен привіз нас на найближчий до Паттайя.

Невеликий відступ для самостійних мандрівників, які планують поїздку на Ко Чанг.

Як дешево доїхати до Ко Чанга і назад

Поїздка на ко Чанг фото, відгук туриста

Тепер, як назад доїхати в Паттайї з Ко Чанга. Найдешевше, знову ж таки, самостійно, не вдаючись до посередництва турагентств. Просто ловите на будь-якому пляжі проїжджаючий повз вас по Головною дорозі тук-тук і сідайте в нього. Вартість поїздки залежить від дальності пляжу на Ко Чанг. на якому ви сіли. Від Банг Бао - 120 бат, від Лонли Біч - 100, від Кай Бей - 80, від Клонг Прао і Чай Чет - 60, від Вайт Санда - 50. Тук тук вас довозить до пірсу. Там купуєте квиток на пором і переправляли через Сіамський затоку на материк. А в уже відомому вам Гавкотом Нгоб повно контор, що продають квитки до Бангкока, Паттайї, Самет і Районга (а, власне, інших туристичних місць в цій частині Таїланду і немає). Є і 35 Group Pattaya, яка просить 300 бат за поїздку. В інших місцях - від 300 до 350. Великий автобус до Као Сана - 250 бат. Для порівняння, турагентства на Ко Чанг пропонують транспорт до Паттайї (вони підбирають вас біля готелю) за 600-900 бат (в залежності від пляжу). Вирішуйте, звичайно, самі. В принципі, якщо є зайві 200-300 бат, то можна поїхати прямо з готелю.

На цьому закінчую відступ, і свою розповідь про пригоди на острові Чанг продовжу в наступній статті, яка буде присвячена пошуку житла.