Подорож по коста бланка

У цьому оповіданні я постараюся описати свою подорож по "Білому березі" Іспанії.

Основна мета, яку я переслідую - це допомогти туристам зорієнтуватися на місцевості і зрозуміти: "а воно мені взагалі треба"? Природно, я не претендую на об'єктивність, але постараюся, як зазвичай підтверджувати все фактами і цифрами.

Отже, все по порядку ...

Тур і квитки

Приліт в Мадрид 30.12 о 22.00, ніч в Мадриді, далі переїзд в Бенідорм, відпочинок 13 днів на узбережжі, 12.01 переїзд до Мадрида і виліт до Москви.

Московські турфірми не горіли бажанням організовувати даний тур, або "бавилися з ціною", зате у Іспанського туроператора питань не виникло (благо були "зв'язку"), ми поставили завдання, самі, як зазвичай вибрали готель в Бенідормі, в Мадриді нам запропонували на вибір кілька готелів, ми особливо не вередував, і вибирали по ціновій характеристиці - щось середнє. У підсумку в Мадриді вартість готелю в центрі міста - 60 євро на добу за номер зі сніданком, в Бенідормі вартість готелю напівпансіон - 13 днів 750 євро на двох + оплата Новорічного вечері по 100 євро з людини, 100 євро візи на двох і 28 страховка. Загальна сума туру склала - 2100 євро, ну Новий рік однак ...

Приліт в Мадрид

У Ш2 проблем не було, обшуків та репресій не спостерігалося - подобатися мені Ш2, вилетіли ми в 19.00 і прилетіли в Мадрид в 22.00 час у дорозі 5 годин, з літака ми вийшли останні (до речі літак був повний), встали в чергу на паспортний контроль , і коли підійшла наша черга, нас запитали якісь картки, виявилося їх давали в літаку, а ми проспали. У підсумку нам довелося їх заповнити, а вони вже були не російською мовою, але ми впоралися. Там потрібно було написати ПІБ, навіщо приїхав, де зупинився і т.д. нічого складного, просто раніше я цього ніколи не робив, хоча в Іспанії не вперше.

Коли ми прийшли до "чемодан-машині" вона вже не повзала, а наш багаж акуратно стояв поруч в повній самоті. До речі людей не було теж. В результаті довгими пустельними коридорами ми вийшли до людей і попрямували до прокату машин, це був AVIS, причини того: по-перше нам потрібно було взяти машину в Мадриді, а здати в Бенідормі, а цю послугу надають далеко не всі агентства, по-друге до 23.00 також працюють не всі, і замовлення було зроблено з Москви, це теж зручно. Єдиний мінус - дорого, машина з повною страховкою коштувала 63 євро на добу, нам видали дизельну МАЗДА 3 хетчбек, 200 км пробігу, 1.9 мотор, клімат, в загальному то що треба. Так, висока ціна обумовлена ​​ще й тим, що ми взяли її на 3 дні.

У AVIS все чітко - кредитка, права, паспорт, 10 хвилин оформлення документів і отримавши ключі ми вирушили на парковку, яка перебувала практично за дверима аеропорту.

Мадрид - столиця Іспанії

Аеропорт знаходиться в приблизно в 5 км від міста, так що доїхали швидко, але ось по місту довелося поблукати ... Мадрид - місто велике, його сміливо можна порівняти з Москвою, будівель високих мало, багато широких доріг, навіть в центрі 5 смуг в одну сторону не рідкість, також є кільцева оточує місто. У нас, звичайно була карта, але з огляду на знаки, що забороняють поворот наліво і незнання принципів організації дорожнього руху Мадрида, пошуки готелю затягнулися на годину, а то й більше. У центрі міста на подвір'ях вулиці в основному односторонні, тому що ширина смуги розрахована на одну машину, а в деяких місцях, здавалося, що на підлогу машини. Для ускладнення завдання всюди встромлені металеві стовпчики, тому 90 градусні повороти по початку давалися не з першого разу. Але МАЗДА 3 - авто, яке заточене під такий рух, тому я навіть отримував задоволення. Коли готель все-таки був знайдений, він не вразив своєю красою, а навпаки, склалося враження, що він не працює - закритий на ремонт. Парковки у нього не було, та й під'їхати до дверей було проблематично. Нам пощастило, в 20 метрах поїхала машина і ми припаркували свою, справа в тому, що готель знаходився на самій центральній вулиці Мадрида, сказати що в центрі мало парковок, це означає сильно перебільшити, всюди вбиті кілочки (на тротуар НЕ заїдеш), а дороги односторонні в одну смугу - засідка. Зате багато платних багаторівневих парковок, але ми то заплатили за повну страховку. Загалом, вивантажили валізу і пішли з побоюванням до готелю. Це було 7 поверхова будівля з ліфтом, на рецепшене нас зустріли, видали ключі від номера на 6 поверсі, до речі, запитали чи влаштовує нас поверх, нам було все одно - ми хотіли спати, і кивнувши головою ми вирушили до ліфта. Номер був пристойний, хороша ліжко, шафа, кондиціонер, телевізор і навіть холодильник. Все чисто і дуже культурно, просто будівля старовинне, ну центр як ні як, а всередині все пристойно, тверді міські 3 зірки. Вранці ми прокинулися і вирушили в кафе снідати (до речі, тільки зараз я зрозумів що у нас входив у вартість сніданок), в результаті ми прийшли в якийсь дуже цікаве, і досить велике кафе, взяли комбінований сніданок (сік, яєчня, тости, кава ) заплатили близько 3 євро на людину і залишилися дуже задоволені. Зібравши речі, ми вирушили в бік моря ...

Дорога Мадрид - Бенідорм

Так як ми все ж хотіли потрапити в Бенідорм до Нового року, ми вирушили в дорогу, а огляд Мадрида залишити на кінець відпочинку. Нам потрібно було проїхати 550 км, дорога Мадрид - Аліканте виявилася безкоштовною, за відрізок Аліконте - Бенідорм (50 км) заплатили 3 євро. Сама траса 2 -3 смуги покриття хороше, пробок немає ніде, бо міст протягом усього маршруту дуже мало, в основному поля. Доїхали за 5 годин, зупинку робили 1 раз на каву і заправку. В цілому дуже приємно прокотилися - дорога практично рівна, іноді "плаває" вгору вниз, але нам не звикати до довгих переїздів. Радарів практично немає - 1 або 2 - і завжди попередження у вигляді знака. Дозволена швидкість 120 км \ 134ч - ми їхали 130 - 140, ця швидкість абсолютно комфортна, єдине на високих ділянках МАЗДА іноді "здувало" сильним вітром, шумоізоляція у неї погана і легка вона дуже - високі швидкості не її коник, зате на гірських серпантинах вона дозволяла мені творити що завгодно.

Місто складається з двох частин, у вигляді "серпів" розділених скелею: Леванте і Паньенте.

Так, найголовніше - в Бенідормі, в усякому разі, взимку відпочивають в основному пенсіонери, дуже багато англійців та іспанців. Так що якщо Вам від 60 і вище вам буде весело, іноземні пенсіонери так "відриваються", що можуть дати фору багатьом молодим людям - стрибають, кидають серпантин, сурмлять в дудки, "підривають" танцпол швидкими танцями, в загальному ніхто не сидить на місці з "кислим" обличчям, і так протягом усієї ночі - звідки сили беруться! Нам було не так весело, ми відчували себе чужими на цьому святі життя і явно виділялися з "натовпу" ... Коротше, відправилися ми гуляти й веселитися окремо від наших сусідів.

Я вважаю, що у Бенідорм поганий PR в Росії, а даремно - дуже цікавий з точки зору туризму місто. Пляжі і море просто супер, інфраструктура дуже розвинена - є все, на будь-який смак, сервіс і рівень готелів на п'ять з плюсом. Влітку пенсіонерів стає менше, а ось молоді приїжджає дуже багато, в основному з Євросоюзу і Скандинавії. У місті незліченна кількість барів, кафе, ресторанів на будь-який смак, дискотеки, нічні клуби, до речі, не плутати з місцями, на яких горять вивіски - CLUB. В Іспанії CLUB - це публічний будинок, і коли молода пара, через незнання, заходить туди потанцювати, це виглядає досить забавно. Знаходяться ці заклади, як правило, на околиці міст і у федеральних трас.

У нас Коста Бланка не «розкручена", це дивно, тому що місце того варте (ІМХО).

Аліканте, Кальпе, Альтеа, Валенсія - екскурсії та розваги

Взагалі подивитися в Іспанії є що, це описано в незліченних путівниках, тому я не буду детально розповідати про визначні пам'ятки, а просто їх перерахую і висловлю свою думку. По-перше, досить не поганий Аквапарк в Бенідормі, якщо були в Ллорет, аквапарк приблизно такого ж рівня. По-друге, парк розваг Терра Мітіко - це подібність Порт Авентура, але простіше і зовсім дитячий. Знаходяться вони поруч з містом, дістатися можна на автобусі - хвилин 10. В околицях є кілька сафарі-зоопарків, де можна їздити на машині, а навколо тебе ходять леви, тигри, страуси і т.д. - не Африка, звичайно, але забавно, вартість вхідного квитка 10 - 12 євро. Особливо хочеться відзначити 2 картодрома, один для туристів, другий - спортивна траса, на якій проходять змагання. Машинки там "дорослі" 18 к.с. 27 к.с. і competition, стоімость10 хвилин 25 - 45 євро, я їздив на 27 сильної - вражає. Якось посоромився на competition, а потім шкодував, ну да ладно, ще туди повернуся.

Раджу відвідати Гуадалест - це пам'ятка перебувати в 30 км від міста Альтеа, дуже красиве місце, а дорога туди яка ... Серпантин - то вгору, то вниз - ось там то МАЗДА 3 і проявила себе.

Валенсія знаходиться в 170 км від Бенідорм, їхати краще за платною трасою, час в дорозі близько 2 годин, дуже самобутній і гарне місто, досить великий - є головним містом Валенсийского спільноти, в історичний центр краще без карти не ходити, ми плутали там близько години - всі вулиці вузькі і схожі один на одного, багато мандаринових дерев - антуражненько виглядає.

Міста Альтеа і Кальпе - це невеликі прибережні міста, які влітку стають туристичними, а взагалі іспанці там живуть цілий рік, тому інфраструктура там дуже розвинена. Міста дуже мальовничі - багато зелені, оточені скелястими горами, дуже багато приватних вілл і мало готелів, але готелі все дуже високого рівня, є SPA центр. Там же знаходитися елітна урбанізація ALTEA HILLS - це закрите котеджне містечко з 5 * готелем. Ці міста мають у своєму розпорядженні до спокійного відпочинку, а їли потрібні розваги - 15 хвилин і ви в Бенідормі, ось там життя кипить і вдень і вночі.

Життя в Коста Бланка

У державних установах скасували сієсту (обід з 13.00 до 16.00), і зробили обід, як скрізь 1 годину, ось це я вважаю репресії! Правда, в комерційних організаціях нічого не змінилося, вони обідають як білі люди. Деякі ресторани не працюють з 16.00 до 19.00, після сієсти закриваються до вечора, але це не стосується курортних міст, як власне і китайських магазинів - у китайців немає сієсти, і вони працюють завжди!

Дуже рекомендую паби, і не тільки тому що там є Ірландське пиво, а тому що там якось все по домашньому: з тобою поговорять, запитають як справи, чи все у тебе добре, принесуть каву з молоком як вдома у великій гуртку, а коли будеш йти обов'язково попрощаються, також там вечорами звучить гарна жива музика.

У Кальпе обідали в ресторані, в якому перед входом стояли столи, на яких представлені оригінали всіх страв пропонованих рестораном, тобто на льоду стоять тарілки з рибою і картоплею, м'ясом, куркою. Більше 50 тарілок, тут же офіціант, який пригощає вас прохолодною сангрію і, якщо ви хочете залишитися, приймає замовлення, ціни за реально величезну тарілку від 7 євро. Ми, звичайно ж, пообідали там - це вам не картинки з їжею, і не муляж, все по справжньому ...

Самі ж іспанці дуже люблять обідати довго, багато, і великими сім'ями - перше, друге, десерт, і компот - мабуть, тому обід - сієста триватиме 3 години. Ми рідко доходили до десерту ...

Особливо варто відзначити "шопінг" - напрямок популярне і вельми актуальне, і не дарма, адже московські ціни кусаються зубами в п'ять рядів. У Бенідормі є де розвернутися, багато магазинів зосереджено на вулицях в історичному центрі: тут і бутики і магазини іспанських фабрик, китайський асортимент теж представлений, але в меншому обсязі. Також є і кілька магазинів OUTLETT, де продають колекції Кутюр'є минулого сезону - ціни сміх! Та й в цілому ціни, що на жіночі, що на чоловічі речі кардинально відрізняються від московських в меншу сторону. Якщо потрапити в сезон знижок (ребаджі і оферти), то без покупок не піти. Для прикладу костюм чоловічий SPRINGFILD - 99 євро, сорочка FERRE - 50 євро, простіше - 17 євро, ремінь - 10 євро, блузка жіноча VERSACHY - 50 євро, спідниця - ROCABAROCA - 40 євро, куртка жіноча поясна з натурального хутра - 140 євро і т . Д. Ще на околиці Бенідорм (виїзд на FINESTRAT), є комерційна зона з великим супермаркетом (SUPERMERCADO) і торговим центром (CENTRAL COMERCIAL) в якому також представлені магазини різних марок. У Мадриді теж шопінг досить гарний - на центральній вулиці зосереджена велика кількість різних магазинів з такими ж цінами.

про машини

Нам вдалося прокотитися на трьох примірниках світового автопрому: МАЗДА 3, ФОРД ФІЄСТА, АЛЬФА РОМЕО 147. Всі машини були практично нові, єдине у фієсти пробіг підходив до 60.000 км. Про МАЗДА я вже розповів вище, про Форд можу сказати, що машина досить впевнено тримає дорогу на швидкості в 150-160 км \ 134ч, що приємно здивувало. Ми їздили на ній до Валенсії, загальний пробіг склав приблизно 400 км, автомобіль був об'ємом 1.4 літра - бензиновий, з працюючим кондиціонером і з високою середньою швидкістю руху він "з'їв" дуже багато палива - більше 10 літрів на 100 км. Так, він непогано розганяється для своїх 1.4, і дуже зручний в русі по вузьких вулицях Валенсії, та й з паркуванням проблем немає, але з огляду на вартість бензину - машина зовсім не виправдовує вартість оренди в 42 євро на один день. Рівень комфорту, також залишає бажати кращого - крісло незручне, а ліва нога завжди зацеплялась за педаль зчеплення. А ось аеродинаміка у нього не погана, та й шумоізоляція хороша (природно для авто цього класу, хоча у Мазда не набагато краще!). Брали ми Форд в місцевій іспанській прокатної фірмі на один день, звідси і ціна в 42 євро, на 3 дні вже 35 євро.

Альфа Ромео - машина дуже комфортна, на трасі, на швидкості 170 км \ 134ч впевнено тримає дорогу. Салон розкішний, крісла зручні, немов ковші спорткара. Підвіска дуже "м'язиста", по відчуттях машина нагадує бізнес-клас в кузові гольф-класу. На це також вказує недостатня обертальність, властива бізнес-класу. У центрі Мадрида на вузьких вулицях іноді не виходило увійти в 90 градусний поворот з одного заходу! До недоліків також варто віднести і шум двигуна, точніше не шум, а звук, який нагадує працюючий мотор трактора. Так, це дизель, але в сучасних авто, рідко зустрінеш, такий звук дизельного мотора. Але в цілому машина сподобалася - красива, ергономічна, на трасі від їзди отримуєш величезне задоволення. А ось якщо потрібні маневри, то тут потрібна МАЗДА.

Також хочу сказати пару слів про нерухомість. В Іспанії ринок нерухомості знаходитися на підйомі, будівництво йде повним ходом. Будуються - багатоквартирні будинки, таунхауси, і, природно, вілли. Як правило, квартири складаються з 1-3 спалень, вітальні і кухні. Таунхаси - це 2-4 поверхові будинки, розділені на секції, де власнику належить секція з окремим входом і ділянкою землі перед будинком - 1-4 сотки. Секція в таунхаусі має від 2 до 4 спалень, 2-3 ванні кімнати, також можливий солярій на даху або цокольний поверх. І в квартирах і в будинках є великі балкони. Територія, як правило, обгороджена, є місце для машини, і природно басейн.

Такі об'єкти об'єднані в "Урбанізації" і життя там збільшено втричі за принципом кондомініуму. Найбільш перспективні об'єкти розташовані поруч з невеликими містами недалеко від моря. Вартість залежить від безлічі факторів і варіює від 70 тис. Євро за квартиру, від 150 тис. За таунхаус, про ціни на вілли сказати дуже складно, але є варіанти від 400 тис. Євро. Вартість того чи іншого об'єкта складається в першу чергу з ціни на землю.

Вся земля в Іспанії перебуває у власності, вартість землі досить висока, і чим більше землі йде під будівництво - тим вище ціна за об'єкт. Всі об'єкти нерухомості здаються з повною обробкою і кухонними меблями, зустрічаються і повністю мебелірованние об'єкти. Будівельники дають гарантію до 10 років. Також місцеві банки охоче дають іпотечні кредити під 3-4% річних терміном до 25 років, банк готовий оплатити до 80% від вартості об'єкта. При середньому зростанні вартості об'єктів нерухомості на 10% в рік, дані вкладення виглядають досить привабливими, навіть за умови кредитування.

Також слід зазначити умови оплати об'єктів, що знаходяться в будівництві: 3 - 6 тис. Євро - резерв, 30% від вартості протягом 2 місяців, при підписанні контракту, і далі 70% вартості потрібно внести після здачі об'єкта (або взяти іпотечний кредит). Надалі куплений об'єкт можна вигідно здати, і тим самим гасити кредит, або просто насолоджуватися красою Іспанії приїжджаючи у відпустку.

Температура повітря в Коста Бланке влітку: + 25 - 30 градусів, а взимку: +15, море і пляжі - ну це треба бачити, інфраструктура також на висоті. Природа на вибір від гір і пальм до солоних озер, до речі, як кажуть по своїй "корисності" озера не поступаються мертвому морю.

P.S. Загалом Іспанія - це країна, в якій комфортно і відпочивати і жити, особливо цьому сприяє клімат, законодавча база та розвинена інфраструктура і сфера послуг (розвинений капіталізм). Тобто скільки заплатив, рівно стільки і отримав, а то у нас поки, на жаль, не має значення, скільки ти платиш, все одно залишається загадкою, що ти отримаєш і головне - коли.

Якщо є питання, я готовий відповісти.