Москва - Воронеж - Ростов-на-Дону -

Херсон - Миколаїв - Одеса -

Южноукраїнськ - Київ - Бачівськ

Троєбортне - Москва

Тепер ми мали вирушити в південному напрямку, спочатку в станицю Голубіцкая на Азовському морі, а потім через порт Кавказ переправитися на поромі до Криму, і далі через Україну повернутися додому.

Перед поїздкою на південь зробили в «Незалежності» нашої Ластівці, Mazda6 ТО-2, яке показало, що машина в повному порядку, і ми можемо спокійно відправлятися в нову подорож.

Напередодні, як зазвичай, склали в машині задні сидіння і постелили матрац з ковдрами і подушками. Наш «готель на колесах» знову був готовий до поїздки.

Подорож на південь

На виїзді з Воронежа заправляємося на Лукойлі. Один літр 95-го бензину коштує 21,60 руб. Тепер наш шлях лежить в Ростов-на-Дону. На одному з ремонтованих ділянок дороги все-таки нарвалися на штраф. Чи не помітили через фури знака забороняє обгін і кілька машин, у тому числі і ми, стали обганяти цю фуру. А на підйомі людина з жезлом нас усіх і зупинив. Залишили йому на прожиток 500 руб. і рушили далі.

Коли стали проїжджати Тарасівське, то несподівано потрапили у велику пробку. Спочатку зовсім встали, потім потроху поїхали. Причиною пробки стало зіткнення легкового та вантажного автомобілів. Аварія досить серйозна, довелося об'їжджати розбиті машини.

Вже зовсім стемніло, коли ми стали під'їжджати до Ростова-на-Дону. При в'їзді в місто, в Акса, знову потрапляємо у велику пробку. Тепер це пов'язано з ремонтом і звуженням дороги. Нарешті і ця пробка закінчилася, і ми їдемо по вечірньому Ростову. Зупинилися в центральній частині і пішли гуляти по місту. Теплий літній вечір, затишне кафе за чашкою чаю, романтичний настрій - що ще потрібно для приємного відпочинку.

Після виїзду з Ростова зупинилися на одній з заправок на нічліг. Таких подорожуючих на машинах пілігримів тут зібралося чимало. Ми зручно припаркували нашу Ластівку, благо місця було предостатньо, забралися на задні «люксові» місця в машині і віддалися благодатному нічного сну.

Ростов-на-Дону - Краснодар - Анапа - Темрюк - Голубіцкая

Ранок видався дуже теплим і сонячним. Випиваємо по чашці традиційного ранкової кави і вирушаємо далі. Чим далі ми їдемо на південь, тим дорожче стає бензин. На заправці Лукойла один літр 95-го коштує вже рівно 22 рубля.

Коли стали в'їжджати в Краснодарський край, то мабуть, все даішники вийшли нас привітати. Слава богу, що не стали перевіряти документи і влаштовувати огляд.

Подорож на південь

Але пора їхати далі, на море, купатися і загоряти. Температура повітря тут перевалила відмітку в 30 °. Шлях до Анапи подолали на одному диханні. У багатьох місцях стоять даїшники, але ми їх благополучно подолали. Коли стали проїжджати гірський перевал, то вразила завдовжки в кілька кілометрів колона вантажних автомобілів, яка зупинилася на узбіччі дороги, мабуть, на відпочинок. Добре, що ця колона не рухалася, а то б ми змучилися її обганяти.

В Анапу приїхали о 13.30. Прокотилися по місту, по знайомих місцях, де відпочивали в минулому неодноразово. Як і слід було очікувати, бензин тут став ще дорожче - 22,90 руб. Останній відрізок шляху на Азовське море, в Темрюк і Голубицький, проїхали спокійно і о 14.30 прибули до місця призначення - спортивно-оздоровчий табір «Золоті піски», куди у нас були безкоштовні путівки на дванадцять днів.