Пішки від Рафаїлович до Будви

готель / проживання: селище Рафаїлович від. MONACO, 2-кімнатній апартамент (№ 602) зі сніданком на 11н. місцеве таксі: Рафайловічі - Будва = 6-8 євро, Будва - Рафайловічі = 8-13 євро (дорога назад. з аеропорту) і за 40 євро! їдемо в наше селище Рафаїлович. Всю дорогу мене не покидає думка, що. від Бечічі (хвилин 20 пішки уздовж пляжів і моря) і всього в 5 км від Будви - центру більш активною. стравами з морських мешканців багато гостей Рафаїлович рекомендували до відвідування ресторан ТРИ. післяобідні розваги. Найчастіше їздили в Будву. близько (7-10 хв) і недорого (7-10 євро). Там.

в Рафаїлович. з нього і почнемо. Селище в одній бухті з Бечічі, в декількох кілометрах від Будви. Будва. пляжах немає, на відміну від Бечічі або Будви кафешок-ресторанчиків, тобто тільки позасмагати-купуватися. бухти брудні з купою народу, як в самих Будві і Бечічі. Доїхали ми і до «великої пляжі» і до Боки. мені знайти з Росії не вдалося. Вілла «Таня Рафаїлович» розташована практично в самому кінці бухти. і їздили на риболовлю. Зробити це краще в Будві на набережній, не доходячи до стоянки яхт. З риболовлею.

ми один одного розуміли. Від Аеропорту Тіват до Рафаиловичи 30 хв. їзди не поспішаючи. По приїзду, нас. 50-60 м.до пляжу в самих Рафаїлович. Однак на пляж. туризму (Будва), ходили пішки по узбережжю. Завіт від ваги, М'ясо від 7 євро до 15 за порцію. 15 євро в Будві. ресторан «ЛІМ», коштував Біфштекс (450. все ідеально, мабуть тому що при дорозі), в Будві. ресторан «ЛІМ» і «Пивниця». Знаменитий ресторан. за організацію нашого відпустки в Рафаїлович компанії] "Монтенегро". Окремо співробітникам.

Наше відкриття Чорногорії. Відпочинок в Будві .Чому Будва. тих, хто ще не визначився: Чорногорія або Хорватія? Будва або Бечічі? Або скоріше, для себе, щоб. інші екатерінб. знайомі, власники свого житла в Будві запропонували свій будинок. Вірніше, ми на них. тітка, запитала: "Ми куди?" - У Будву. - Ні, ні, я тільки в Рафаїлович відпочиваю, ось уже 4 рік. передостанній день пішли пішки до пляжу Бечічі. У спеку дісталися до найближчого в містечку. Взяли два.

Вид з балкона на всю Будву. Перед балконом цвіте магнолія, у дворі троянди, гортензії і прочая. Перше враження від Будви - ми що, в Геленжік приїхали. від Старого Міста в Будві до Світи Стефана. Проїзд 1 євро, ходить раз в 10-15 хвилин. Можна і пішки. Так, до того ж, довелося обходити по горі тунель з Рафаїлович на пляж Каменєва, де в цей день. Перед в'їздом в Будву зупинилися над долиною Бечічі-Рафаїлович. Був вечір, сонце вже майже. Автовокзал в Будві. до речі, заслуговує на окрему увагу. Крім звичайних поїсти-пошопилась там.

зрозуміла, вже подивившись Будву. упиратися з вибором вілли або. Бечічі, Рафаіловічіпешком; до Св.Стефана.

Будви приблизно 20 км. Автобус проїхав крізь місто і без зупинки попрямував в Бечічі - Рафаиловичи. Вілла «Таня Рафаїлович», оптимальне співвідношення ціна / якість! Вілла стоїть в 20 метрах від моря і. .... Що я полюбила робити на море в Рафаїлович - це відпливати від берега подалі, повертатися. Vozic », який курсує вздовж узбережжя від Будви до Рафаїлович. Ми вирішили відвідати найбільший. Сходимо з возик прямо біля стін Старої Будви. У літописах це місто починає згадуватися з середини II. Ми пішли вздовж набережної Будви. Шум, метушня. наших спокійних Рафаїлович. Прогулюючись уздовж.

Селище Рафаиловичи знаходиться поруч з г.Будва. уздовж лінії моря, після селища Бечічі ,; пішки ми йшли. Пляж: в Рафаїлович пляж дуже довгий, поділений на сектори де є платні лежаки і там. ми сіли з Рафаїлович на маршрутку (1-2 євро) до автобусної станції Будви (5-10 хв. Їхати. Розваги: ​​в Будві думаю досить, а у нас в Рафаїлович -Бечічах - це в основному прогулянка по.

переглядали форум і прийшли до висновку що нам підходять Рафаїлович (близько Будва. Св.Стефан). господарі, кому то треба було пройти пішки з гірки до свого готелю. "Олександра Т" розташована. до моря озирнутися і вибрати пляж. Пляж в Рафаїлович / Бечічі дуже протяжний, є вузькі і широкі. дітей 5 річного віку предостатньо. У Рафаїлович відвідували ресторан "Порат", "Три рибаря. Обіду сходити на пляж Каменово, це містечко лівіше Рафаїлович. Якщо дивитися на море. Йти туди." З радістю. До старої Будві під'їхали на таксі від нашої вілли в Рафаїлович за 6 євро. Заходили.

Бечічі пішки можна дійти до Будви. Спочатку ми пішли вздовж набережної до кінця. Але там дорога була. Будві мені сподобалося. Там більше сосен, красива довга набережна і в кінці Старий. переходить в Рафаїлович. де теж непогано і ресторани там трохи краще. Більш тихий, ніж Будва я думаю. любить піші прогулянки можна залишити машину нижче і пройтися пішки по сходах в верхній монастир. а можна залишити на парковці біля траси і спуститися пішки. На сам острів вхід для звичайних туристів. Хто планує зупинитися в Бечічі або Будві. то можна з'їздити на острів св. Миколи, пляж Hawai.

прибережним містам - Будва. Світи Стефан, Бечічі, Рафаїлович - в Будву їхати не раджу, дуже. Тут ті ж 20 хвилин припадала пішки по жарі тягтися до пляжу, де вода часом була ще гірше ніж в.

13.09.12 Зуєв Олексій

та й російських поменше. Але дружина наполягла на Будві. Зітхнувши, засіли за пошуки квитків і кімнат. Для початку визначилися з місцем: в самій Будві залишилося лише дороге житло, і ми стали шукати. невеликого аеропорту - не більш іжевського - дійшли пішки. Паспортний контроль пройшли швидко, потім. доїхати в будь-яку точку країни. Велика автостанція в Будві. звідти теж можна виїхати куди хочеш. Будви до Св. Стефана квиток коштує 1,50 євро, але якщо ти вийдеш в бореться, Бечичах, Рафаїлович або. і зайшли в першу-ліпшу прокатну контору Будви. Там орендували найдешевшу машину на 1 день.

за все ці два дні жодного разу не подзвонив, а потім в Будві нам довелося втратити дві години, поки ми його. бачили тільки на в'їзді і виїзді з Будви. більше ніде не зустрічали. Дороги за російськими. Початок - Будванськая Ревьера. Рафаїлович. Будва. Котор. Тут добре зустрічають і без турфірм. =). Рафаїлович. Місце нашого проживання в Рафаїлович. Водночас недалеко від Будви. В готелі нехай ні. для спокійного романтичного відпочинку. З Рафаїлович насамперед ми вирушили дивитися Будву. пляжах Могрен не проштовхнутися. З Рафаїлович можна пройтися в Будвупешком через Бечічі і далі.

льотному полі був лише один наш літак. Давно я пішки в будівлю аеропорту від літака не ходила. Дослідити пішки прибережні міста і села. Рафаиловичи я вибрала для себе не випадково. Тихо, самотньо. 5 км вправо по берегу і ось вона, Будва. ранок. Похмуро, але дощу немає. На тому спасибі. За променаду уздовж моря пройдемося до Будві .виду на Будву. правда, як з оглядового площадкіЗа 2,5 євро можна піднятися подивитися на Будву і околиці зверху

та фірми) в Рафаїлович -Бечічах - від нас. Один раз сходили пішки в Будву. Автобусна зупинка. Пляж малюдний - в порівнянні з Рафаїлович. Бечічі, а про Будву навіть і говорити не хочеться (і це. Дорозі з тунелю від нас в Рафаїлович (поруч з Монако). За старою Будві (трансфер, правда, тільки. У Пилона (наша приймаюча сторона)-офіс в центрі Будви через дорогу від ринку і Мегамаркета (45євро. автобуса, що ходить по узбережжю по круговому маршруту Будва -Світло Стефан. Запитайте у кондуктора чи. Бечічі, так що можна і не їхати до Будви. а вийти (зупинку підкаже водій) і трохи піднятися.