острів Хвар

Про островХвар я знала небагато - там 340 днів в році світить сонце; росте лаванда; на Хвар роблять. годин, з о. Хвара вибрала паром на 17.30, мені часу вистачило на те, щоб оглянути р Хвар і Старі. кун в одну сторону, купується у водія, їхати хвилин 20-25. ОстровХвар зустрів мене сонечком. Місто Хвар зустрів мене дощем. подивилася б побільше, треба буде наступного разу приїхати на Хвар подивитися на лавандові поля.

ОстровХвар. Острів. Місто-казка. Найстаріший місто на острові Хвар (у древніх греків називався Фарос). Але пляжів. лавандові поля - на старій дорозі від міста Хвар до міста Старий Град, місце називається село. впарити). Наприклад, про 2-х поверховий автобус на Хвар я дізналася тільки тому, що в сієсту пішла. • Старий Град на Хвар - сам старе місто і палац Гекторовіча;

мосту, який хитається під ногами, перейшла на острів Чіово. Звідси красивий вид на старе місто. день. ОстровХвар. З ранку пішла за квитками на Хвар. так як квитки на острови продають тільки в день.

тут з'ясувалося, що пором на Хвар відходить тільки через 3. і дуже смачне! На острів ми потрапили в 11. українського, хорватського і англійської), їздили в місто Хвар (там збереглася старовинна фортеця, чаду.

уздовж протоки між островами Брач ​​і Хвар. Це забезпечує відсутність сильного вітру. Море. пригодах - ми спробували виїхати на острів Чіово - ридом з Трогір і на наступний ранок.

08.01.11 Nikonov Igor

-місто-курорт Трогір і його околиці (включаючи острів Чіово); - городки-курорти на острові ХВАР. в першу чергу р Хвар. м Елса, м Стари Град; 11. КУРОРТ БОЛ (острів Брач): 12. КУРОРТ Супетар (острів Брач): 13. КУРОРТ ХВАР (островХвар): 14. КУРОРТ ЕЛСА (островХвар):

днів ми побували в Спліті, Трогире, о-ві Чіово, о-ві Хвар. о-ве Брач, подивилися Шібеннік, Дубровник. на о. Брач в містечко Supetar, на о. Хвар в містечко Stari Grad, на о. Хвар в містечко Hvar (катамаран. Трогір і острів Чіово островХвар. «Дубравка» (1 година) до містечка Хвар. Побалакали в Хвар. На автобусі переїхали в Стари Град. Причому обов'язково однієї серії. І тільки в Хвар ми цього зробити не встигли. надолужили згаяне.

з Макарська, прибуття на Хвар в місто Jelsa стоянка годину, потім відплиття на острів Брач ​​по шляху обід. що у них у єдиних була заявлена ​​стоянка на Хвар півтори години, а на Браче 3,30. Крім того. в Хорватії і сьогодні ми пливемо на яхті на острови Хвар і Брач. У зв'язку з цим у нас ранній підйом. Майже через дві години на 10-45 ми прибули на островХвар в місто Jelsa. І тут з'ясувалося, що нам треба. привести додому сувенір з самого лавандового острова Хвар. але не знайшла їх там. Мій Вам порада - краще. день). Тут, на Браче, дув сильний вітер, острів і пляж окупували серфінгісти. Через вітер були.

ОстровХвар. місто Старіград. Пором "Ядролайн" йде до Старіград 2 години. Пором комфортабельний, с. ОстровХвар. місто Хвар. Дешевше і швидше до Хвара можна було дістатися на катамарані "Крило", але. годин нас забрало таксі на Хвар. Тих, хто залишився трьох годин цілком вистачило, щоб подивитися місто. поверталися на катамарані "Крило", який повертався з Дубровника в Спліт з зупинкою в Хвар .Остров Брач, місто Супетар. Сама нецікава поїздка. Місто Супетар невеликої, але симпатичний. Але. Острів Шолта, Рогач. Уже коли пором підпливав до Рогачу стало ясно, що.

венеціанської лагуни з доставкою в порт, то чи острів чи тільки музей Мурано і організований ланч. островів венеціанської лагуни (Лідо, острів і вірменським монастирем і ін.). Правда екскурсія. - з одного боку вид на старий рік, на острів. пляж різний - хочеш на каменях, хочеш на гальці. День 7. ОстровХвар. ранок була запланована поїздка на островХвар. Пором Jadrolinija (www.jadrolinija.hr) відходить від. холодніше, ніж в Ровіне, напевно, тому що острів далеко в море, але все одно цілком приємна.

всяких різних. В основному везуть на острови Хвар і Брач, які самі найближчі, особливо Брач. всі пікніки) з заїздом в місто Йелсу на островХвар і на Златні Рат на осторова Брач. Власне. - перша наша зупинка, місто на острові Хвар. Хвар знаходиться відразу за Брач. Обидва острова витягнуті. - бірюзовим морем. У порівнянні з іншими районами Хвара. регіон Йелси завжди відрізнявся буйною. бадьоро розклали на тарілки. І ось ми йдемо від Хвара до Брач, насолоджуємося морськими видами і їмо. Брач - третій за величиною острів у Хорватії. Острів знаменитий білосніжним вапняком - брачскій.

Rata ", навпроти величезний острів Брач, а за ним в серпанку видніється островХвар. Номер в точності як. не експериментувати. На наступний день були острова Хвар і Брач, а в середу Плітвіци, тому моря. Екскурсію на ОСТРОВА ХВАР І БРАЧ ми купили на пляжі. Тривалість з 9.00 до 18.00, варто 200. годин ми відчалили у напрямку до острова Хвар. дорога зайняла 2 години повз о.Брач. Весь цей час. всюди стоять по 3 Куни. Коли ми були на Брач ​​і Хвар. листівки із зображеннями цих островів я відразу. ОстровХвар вважається островом лаванди, ось її ми звідти і привезли. Дідусь продавав її за 5,6,10.

3 день острів Брач, з відвідуванням знаменитого «золотого рога» 4 день Древенік звідти на островХвар. З відвідуванням уеденного пляжа.10-11 поїздка в Дубровник, з заїздом на острів Корчула. (Чому це +, тому що ми були на острові Хвар. По-моєму. Де ні велика, нічого) і ще в якихось. 3 день острів Брач, з відвідуванням знаменитого «золотого рога». що є екс. програми по відвідуванню островів -Хвар і Брач. Але ми вирішили, що самим буде цікавіше.

О.ХварОстровХвар був обов'язковим пунктом програми, тк був розпал цвітіння лаванди. Вирішили, що.

який вид звідти. Море, острова Брач ​​і Хвар і цей приголомшливий захід щовечора. Трохи заважала. ), Дубровник (близько 3-х годин), на водоспади Крка (теж близько 3-х годин), на острів Брач, і в гори. острів Брач ​​їздили на поромі на машині від Макарський. Пором ходить за розкладом, проїзд коштує. 25 чол). Програма була така: 1 година пливемо на островХвар + ракія або фанта, там 2 години купаємося.

Узбережжя прикрашають Дубровник, Корчула, Хвар. Старі Град, Ровінь - стільки всього можна побачити! Ось вже і Хвар. У цьому місті, на однойменному острові, збереглася найбільша стародавня площа. Острів і місто Корчула - cопернік Дубровника. З нашої точки зору це велике перебільшення. -) Обходимо острів. прямуючи до Вела Лука. Зовсім вже пошарпаний часом і морем містечко. Знову островХвар - тепер Старі Град.

Belleview - 1 ніч - на booking.com, готель на Хвар Adriatic Resort 9 ночей - безпосередньо на сайті. в Спліт на катамаран Спліт-Бол-Йелса, який відходить о 16 годині, щоб потрапити на островХвар .Вторая частина відкликання - про островХвар і готель Adriatic Resort 2 *.

рублів. Якщо під час відпочинку розвивається гостре захворювання або загострення хронічного, ви телефонуєте. але в продажу вперше ми побачили їх в місті Супетар (острів Брач) на 8 день відпочинку, ні в Спліті. піцу з морепродуктами, і те й інше - досить гостре смакота. Запивали місцевим пивом карловачка. Глава VIII. Поїздка на острів Брач. видніється суша. Ця суша і є острів Брач, третій за величиною острів Адріатики. Ми ніколи не були. на острові або переправлятися з нього на островХвар. то беріть відразу квитки туди і назад.

пологий, але галька на більшій частині пляжу гостра. Я вирішила з дитиною прогулятися вздовж моря без. Поїздка на Хвар і БрачСперва ми вирушили на островХвар в містечко Врбска, плисти 2 години, в цей час нам дали випити по. Далі ми попрямували на острів Брач, на золотий ріг, плисти близько 1 години. В цей час нам був. всюди по 70-90Кун) і вирушили на кораблику на острів Локрум. Причал розташовується - необхідно. Дуже правильно поплисти на острів і сховатися від денної спеки. По острову, дійсно, гуляють.