острів Хрісі

обов'язковою програмою. Розповім про те, як ми з'їздили в заповідний ліс Рувас і на островХрісі. про нашу чудову поїздку в Малес і на островХрісі. Прочитала я на сайті et-greece.com, що. йдемо до основного причалу, у якого стоять кораблики на островХрісі. Корабликів багато. Розклад. сльоза. Чи не намилуєшся. На жаль, Хрісі тепер не такий малолюдний острів. все-таки катерів тепер.

так що ми вирішили на другий день взяти екскурсію на острів Хріссі. Безумовно, туди можна дістатися. Наприклад, у Сусаніна екскурсія на островХрісі коштує 25 євро плюс квиток на корабель, ми ж купили її. ОстровХрісі .ОстровХрісі розташований на південь від Криту, в лівійському море, тому спочатку нас на автобусі повезли на. З Ієрапетра ми на кораблику десь за годину допливли до Хрісі .Берег на Хрісі:

найгірше. Крит острів кам'янистий, тому багато готелів мають пляжі ммм не надто на мій погляд. машину і спочатку вирішили прокотитися оглянути острів. поїхали наліво, в Ію. Поїхали не по головній. 2й ДЕНЬ. Іерапетра- островХрісі -сукня Лассіті-готель. крутий острів вважається Грамвуз з лагуною Бавлос, але мені. далі, так що я вирішив вибрати Хрісі. Так що на перший кораблик на Хрісі. на 10.30 ми запізнилися. Він стоїть 15 євро за двох туди і назад. ОстровХрісі - острів як острів. хороший великий пляж, чисте море. Багато-багато відтінків зеленого.

Ієрапетра (проїздом) - про-в Хрісі. нам наш готельний гід Карлос хвалив островХрісі. з незвичайними пляжами і безліччю черепашок. Доїхали до Ієрапетра, а далі на кораблику до о.Хрісі .Большой враження острів на нас не справив. Море гарне, черепашки дрібні.

Цього разу я вирішила взяти три екскурсії - островХрісі. Санторіні на 2 дні і Балос. Ще в один день. ОстровХрісі Безлюдний, пустельний і неймовірно красивий острів. Райське містечко) Екскурсія коштує 26 євро. Вас привозять на острів і залишають там на цілий день. На острові є два. Острів Санторіні (2 дні). і в підсумку зовсім не встигають зрозуміти і відчути острів. А вже побачити знамениті заходи ...

Спеціально їхати сюди через весь острів можливо і не варто, а якщо проїздом, то заплануйте його. островХрісі. як свідчить путівник ... -Чудово, унікальні піщані пляжі острова Хрісі. першу чергу це острів Санторіні, район Білих гір і південно-західна сторона острова. Ретімно, де ми. Крит, приголомшливий острів. з особливою атмосферою спокою властивою, напевно, тільки островам.

Припливли на Спиналонга. Обійшли острів навколо. ЯКА КРАСА. Передати це в фотографіях або. ранок. Пора прощатися з Фаласарной. (((І вирушати в круїз на острів Грамвуса і бухту Балос. І відразу побігли купувати білети.Пріплив на островХрісі. Ми не знали куди смотреть.Голова паморочилося.

Також їздили на островХрісі. в Ретімно і Ханью. Острів дуже цікавий, скрізь різний. Крит дуже гарний сонячний цікавий острів. тому подорожуйте, набирайтеся позитивних.

поїздки на південь (островХрісі магічне місце), пляж Вай (не погано), острів Спиналонга. Саме.

острівну Грецію, і крапка. Вона мені у відповідь. «Я теж знайшла вам Грецію, острів Крит, містечко Малія». пилові, а найголовніше - суцільно всіяні гострими. як піки. камінням та камінням, на яких. У плані всілякого сервісу ніякої крутизни не відчувається - Крит дуже демократичний острів. заплановано відвідання чарівно-красивого острова Хрісі. Я про нього багато читала і періодично. Добиратися до Хрісі зручно - треба доїхати до міста Ієрапетра на південному узбережжі острова, залишити. Хрісі невеликий - 5 км в довжину, 1 км в найширшому. жили люди. Зараз острів вважається нежилим.

Один раз були на пляжі Хрісі Акти. мені дуже сподобалося там, хоч і був вітер. Гарний вид на. в готель, після обіду пішли купатися на пляж Хрісі Акти, повторюся, він мені сподобався більше нашої. 2) Гострий гайморит через кондиціонери в транспорті.

Bangkok Air, щоб викупити заброньовані квитки на острів Самуї, а там облом, рано ще, все. вечір ми домовилися про оренду авто, щоб оглянути острів. Авто брали в конторі через дорогу, ціна. другого тайму були чутні нетверезі крики «Хрис. Хрис а зе Чемпіонс! Форева! »Це кричав Колян. Ще.

Ахілла: «Ахіллів біг», «Ахілія», «Ахіллів острів». На цей острів Чорного моря мати, що породила сина. планом, збиралися на поромі перебратися на острів Бозджаада (Bozcaada), але не вгадали з часом. часи називався островом Тенедос. На цей острів відпливли ахейці, вдаючи, що повертаються. цьому храмі звершував служіння жрець Хрис. В «Іліаді» згадується дочка жерця Хрісеіда, яка, в. По дорозі сфотографували грецький острів Лесбос. Звідси відривався красивий вид на селище Кадирга і острів Лесбос. Вдалині ще виднівся Ассос.

Коли говорять, що самий зелений грецький острів - Корфу, не вірте! Самий-самий-самий - Тасос. але це, природно, на любителя. ІМХО, Корфу - острів з претензіями на витонченість, а Тасос - одна. відразу купити спеціальні тапки. Бачила їжаків, гострі шматки кварцу, та й камені дуже близько до берега. або Хрісі Амуду, на який я помилувалася з вершини Іпсаріо.

Побачили що також з порту відправляється екскурсія на о. Хрісі. де немає гір, а тільки дерева і білий. що що доктор прописав. За словами продавця весь острів можна проїхати на автобусі за 15-20 хвилин. ворожили який же наш. Потім побачили просто великий острів і офигели, дивлячись один на одного. Його явно.