Одноденна поїздка з Праги в дрезден

В Дрезден хотілося давно. Про це місто я багато чув і читав, тому у мене і з'явилася ідея фікс - неодмінно в ньому побувати при першій можливості. Ми з дружиною давно і багато подорожуємо по Європі, а от побачити Дрезден все якось не вдавалося.

І ось тільки в цьому році під час подорожі по Чехії моя мрія збулася. В Дрезден ми вирішили з'їздити з Праги на день. На жаль, у нас був всього один день, але не дивлячись на це побачили багато. З Праги до Дрездена пара годин, вранці приїхали, ввечері назад до Праги, так багато туристів роблять. Забігаючи вперед, скажу, що Дрезден виправдав наші надії, місто дійсно унікальне і красивий.

Перед поїздкою я досконально вивчив всі путівники, які знайшов, плюс масу відгуків в інтернеті перечитав, в результаті чого у нас був вироблений певний маршрут по Дрездену і намічений невеликий план відвідування основних визначних пам'яток. Це називається знайомство з містом. З Праги до Дрездена найзручніше доїхати на автобусі, час в дорозі не більше двох годин, а відстань приблизно 150 км. Автобус відправляється з автовокзалу з Florenc і прибуває в Дрезден на ж / д вокзал.

Прибувши в Дрезден, ми в першу чергу придбали карту місту в найближчому кіоску, з нею гуляти і знаходити пам'ятки набагато зручніше. Cейчас багато туристів замість карти користуються GPS-навігаторами. Напевно, це дуже зручно, треба якось спробувати. Звичайно, один день в Дрездені це дуже мало, але що робити, спробуємо укластися.

Знайомство з містом почали з головної визначної пам'ятки, з Цвингера. До речі зазначити, що Дрезден під час Другої світової війни був зруйнований повністю, тобто каменю на камені не було. Гуляючи по місту, важко навіть це уявити, тому, що нічого про ті часи і руйнування не нагадує, ніби нічого подібного і не було. І не вірте, якщо вам будуть говорити, що Дрезден суцільний новодел, якщо цього не знати, то нічого й не помітите.

Одноденна поїздка з Праги в дрезден

Цвінгер, це серце Дрездена, сюди приходять всі туристи, а тому в будь-який час року народу тут багато. Ми були з ранку і все одно відчули популярність цієї дрезденської пам'ятки.

Побродивши по Цвінгер і зробивши кілька фото, ми попрямували в Дрезденську картинну галерею. Наша мета - побачити знамениту «Сикстинську Мадонну» і «Шоколадниця». Головний експонат галереї картина Рафаеля «Сикстинська Мадонна». Вартість квитка в галерею 10 євро. Але тут може не пощастити з квитками, найчастіше за ними в касу чергу, якщо не замовляти заздалегідь. В Галереї можна скористатися аудіогідом, що ми і зробили. Народу, звичайно, дуже багато, але якщо знати, куди йти, а для цього необхідно скористатися планом галереї, то знайти потрібний експонат не складно. Ось тільки з аудіогідом не відразу розібралися, точніше, він тільки заважав. На пошук і огляд потрібних нам шедеврів пішло всього півтори години. Ми не те щоб поспішали, просто те, що хотілося, ми побачили і треба було встигнути побачити ще багато в Дрездені.

Прийшов час обіду, потрібно було підкріпитися. На набережній безліч затишних ресторанчиків, практично ціла вулиця. Місце дуже туристичне і обідати тут злочин для туриста, але ми не встояли, вже дуже хотілося їсти і ми вирішили не витрачати час на пошуки. Довго вибирати не стали і зайшли в один з них. Замовили знамениту свинячу рульку з пивом. Обслужили нас швидко і якісно. У ресторані німців було більше, ніж туристів. А може і не німців. Чому ми так вирішили? Тому, що відразу за трьома столиками відвідувачі пили пиво з величезних кухлів і виспівували пісні в розкачку на німецькій мові. Обід нам обійшовся приблизно в 40 євро. У Дрездені ціни дещо вищі, ніж в Празі. Нам дуже рекомендували відвідати кафе з назвою «Одеса», в ньому, як нам говорили, комплексний обід коштує всього 15 євро, але це в разі, якщо ви економите, а ми якось про це не думали, я вважаю, що економити в Дрездені не варто, потім тільки шкодувати будете.

Одноденна поїздка з Праги в дрезден

Після такого ситного обіду пересуватися по місту не так просто, тому ми вибрали незвичайний спосіб переміщення, ми найняли кінний екіпаж, яких тут безліч. На «бас-туристик» ми каталися не раз, а ось на возі, запряженому кіньми, ще не доводилося. Дуже навіть оригінально вийшло. Коштує це задоволення 30 євро за годину.

У сучасному Дрездені ми погуляли години три, з'їли ще по морозиву з фруктами, побродили по парках і алеях і знову повернулися в стару частину міста. Ця частина Дрездена дуже зелена і доглянута, зелені тут дуже багато, чудові алеї і парки, де можна перепочити на лавочці в тіні.

До речі про парках Дрездена. Дуже красиве місце, це парк «Großer Garten »(Великий сад), в якому гуляють павичі та багато цікавих скульптур. Якщо ви з дітьми, то зводите їх сюди неодмінно, та й самі отримаєте задоволення. Тут знаходиться Дрезденський зоопарк. А ще в цьому саду можна погодувати ручних білочок, побачити диких зайців і покататися на човнику по невеликого озера.

Таким чином, ми провели в Дрездені майже цілий світловий день. У зимовий час темніти починає рано, тому принади архітектури вже не видно в тій красі, що днем. І, тим не менш, ми побували в Дрездені. Нехай і не все оглянули, але уявлення про місто отримали, все, що хотіли - побачили. Назад теж поверталися на автобусі.