Одеса - севастополь », автобус розклад, ціна квитка, зручності

Раз вже я почав розповідати про свої автопригоди, то не втрачу випадку розповісти про автобус «Одеса - Севастополь». Причина, сподвігнувшая мене покинути межі півострова, банальна - бізнес, і нічого крім, але давайте про насущне: про маршрут «Севастополь - Одеса» і назад. Розклад, умови і ціна проїзного квитка будуть мною озвучені пізніше.

Ласкаво просимо в шлях

Спочатку я спробував купити собі містечко в поїзді - прямих поїздів немає. Літак відпадав відразу ж: спеціально добиратися в аеропорт Сімферополя накладно і морально, і фінансово. Залишалася єдина можливість - траса Севастополь - Одеса.

Моя подорож проходило не дуже добре, а якщо говорити точно - незручно. Все-таки спати в вітчизняному громадському автотранспорті - задоволення сумнівне. Навіть не порівняти з в'єтнамськими sleep bus, де жити можна. Давненько я відпочивав у В'єтнамі, а їх не забув.

Кілька нічних зупинок - ще одна особливість напряму «Севастополь - Одеса». Автобусні розклади передбачало стоянки в наступних населених пунктах:

• Перекоп і Каланчак (з пішим переходом);
  • Херсон;
  • Миколаїв.

Крім того, «радості» додало очікування на кордоні. За графіком час простою становило хвилин 5, максимум, але насправді простояли хвилин 30. Хоча слово «постояли» тут недоречно, пасажири автобуса в повному складі перейшли пішки перешийок і пересіли в інший транспорт, мирно чекав нас на території України. Одночасно був пройдений митний і прикордонний контроль.

Одеса - севастополь », автобус розклад, ціна квитка, зручності
«Одеса - Севастополь»: автобусний розклад, ціна

Одеса-мама заслуговує окремої розповіді, як і її самобутні жителі ... Я бував тут дитиною, тому не зможу відстежити всі метаморфози міста. Однак атмосфера залишилася тією ж.

Гарне проведення часу швидко закінчується: справи щасливо завершилися, подарунки були закуплені, а переді мною постало питання про благополучне повернення додому. Як і в першому випадку, я вибрав у напрямку «Одеса - Севастополь» автобус.

Розклад, ціна і інші радощі життя були доведені до мого відомості через інтернет. Відправлення планувалося з автостанції «Привокзальна».

Я розглядав можливість їхати вранці (07.01, 08.00) або рано ввечері (17.50, 19.20). Однак ще один нічний автобус я б навряд чи пережив, так що поїхав вранці. Прямого рейсу «Одеса - Севастополь» не було, тому в Херсоні нас пересадили на транспорт з Неаполя. Мною розглядався ще варіант з пересадкою в Мелітополі, але там мене не влаштувало «вільний» час - 2 год. 5 м. За підсумком різниця після прибуття склала 1 годину, але я не шкодую: штовхатися 2 години на незнайомому місці - не для мене.

На кордоні все пройшло без сучка без задирки - ніякого очікування. Швидко перейшли контрольну межу і поїхали далі. Приїхав я в місто майже о 22.00 і пішов спати. Обійшовся мені цей «business trip» майже в 3500 р.

Відразу скажу: дуже я переживав з приводу перетину держкордону, але мої переживання не виправдалися. Поїздка пройшла добре. Сподіваюся, цей опус допоможе вільним і невільним мандрівникам по півострову Крим і за його межі. Щасливої ​​дороги, друзі!