Нюанси і хитрості покупки квитків на ж

Нюанси і хитрості покупки квитків на ж / д потяг РЖД

Вітаємо всіх! Сьогодні хочеться розповісти про плани (адже попереду наші улюблені новорічні канікули), поділитися новинами і, щоб наша розмова принесла і користь, - кілька (можливо, відомих більшості) нюансів і хитрощів покупки квитків на поїзди. Ми торкнулися цієї теми, так як самі почали монотонно переглядати карту Росії, паралельно заглядаючи на сайт РЖД. Бюджет у більшості зараз скромний, ми не виняток. Псков. Зійшлися на думці відкласти на теплу пору року. Абхазія. Майже два дня на дорогу в одну сторону і незручне розклад поїздів. Втомившись від пошуків і роздумів, ми прийшли до передбачуваному рішенням - Санкт-Петербург. Що я побував всього три дні за своє життя в північній столиці, що Світлана. Для перлини всього світу це дрібниця! Безліч поїздів, попутки, велика кількість пропонованого в оренду житла. Проблема не в тому, куди піти, а в тому, що вибрати. Заходимо на сайт РЖД і шукаємо квитки.

Квитки на поїзд починають продаватися за 45 діб до відправлення. Коли зібралися купувати, гідних пропозицій вже не залишилося: або дорогі, або незручний час і дорого 😀 Звичайно, в мережі зустрічаються поради: «Великі викиди квитків в продаж відбуваються за 10 днів, іноді за 3 дні і вранці в день відправлення (або за добу ) ». І начебто правильними вважаються орієнтування на ці дати (якщо відразу немає потрібних квитків), періодичний моніторинг пропозицій на сайті RZD.RU і очікування, очікування, очікування ... Можу сказати, що нам пощастило в минулому році при покупці квитків до Пскова: з'явилися за кілька днів , але всього два квитка. Напевно, просто хтось відмовився і здав назад в касу. Ніяких «великих викидів» не відбулося. У мене є інший рада для вас.

Нюанси і хитрості покупки квитків на ж

Набираємо в пошуку «Тула - Санкт-Петербург» і бачимо квитки на прохідні потяги, які чомусь не відображаються при пошуку «Москва - Санкт-Петербург». Незважаючи на те, що відстань більше, квитки коштують дешевше! Час? Клікаєте на посилання «Маршрут» і прокрутити до Москви Половина десятого - відмінний час відправлення. Ну а те, що не сядете в Тулі, - ваше право! Знову про торішню поїздку в Псков. вивчивши маршрут нашого зворотного поїзда, ми знайшли тоді серед зупинок Порхов. Зручно: можна оглянути ще одне місто, руїни фортеці. І, незважаючи на те, що квитки у нас були від Пскова, ми сіли тільки в Порхове.

Гармонійно в нашу тему поїздок, квитків і залізниць вписуються випадкове знайомство і маршрут від Stillask Dong - шанувальника подорожей, громадського транспорту, електричок. Ось такі хитрі і мудрі маршрути-покатушки він пропонує:
- п'ятниця, електричка з Київського вокзалу о 21:06 - прибуття в Муратовку о 23:50;
- субота, з Муратовкі в 00:17 - 1:43 Сухінічі 6:22 - 8:21 Фаянсова 16:10 - 19:17 Вязьма (о 20:19 можливий від'їзд на ночівлю в сторону Можайська);
- неділя, для тих, хто їхав на ніч в Можайськ, можна повернутися першою електричкою (до 7:29) в Вязьму, звідки о 07:55 - 10.50 Ржев 17:20 - 19:29 Шаховська 20:07 - 23:05 Дмитрівська .

Нюанси і хитрості покупки квитків на ж

Можливо, в наступному році ми наважимося на такий божевільний рейд по містах: ніч в Муратовке, ранній ранок в Сухиничах, коротка зупинка в Вязьмі. Як варіант - скористаємося тільки частиною маршруту. Іноді хочеться чогось подібного: маленькі склади, вид за вікном, цікаві попутники, пересадки і легке хвилювання від погоні за часом відправлення наступного складу ... Сподіваюся, ми підем. А поки - думки про святкування Нового року в Санкт-Петербурзі!