Нячанг корисні поради туристам

У Нячанг ми вирушили замовивши путівки через туроператора "П. з" з вильотом з Єкатеринбурга.

Всі подальші поради по поїздці будуть найбільш цікаві для тих, хто скористається послугами зазначеного туроператора. Назва навмисно не вказую повністю, щоб модератор не видалив мій відгук, тим більше, що тільки цей туроператор працює з В'єтнамом через Єкатеринбург.

Почнемо з того, що якщо ви вибрали тур через "П. с", а не самостійний відпочинок, то приготуйтеся до того що вас будуть весь час трошки розводити і трохи обманювати. По-перше, ваш переліт з Єкатеринбурга в аеропорт Камрань (40 хвилин на автобусі до Нячанга) в кращому випадку складе 11 годин, це тільки політ, без часу на реєстрацію та на очікування рейсу (його можуть затримати). Готуйтеся до того що буде дозаправка в Кемерово - 1 год, з літака вас не випустять.

Це робиться спеціально для того, щоб вам не здавалося що ви витрачаєте багато грошей в перекладі на рублі. Множити потрібно мінімум на 1,6, краще на 1,7. Курс у В'єтнамі зараз коливається, та й при обміні з валюти на валюту ви втрачаєте гроші в будь-якому випадку. Далі Микола розповів багато всяких казок про Нячанг, для гіда слабенько і не все відповідає дійсності як виявилося: про те, що в'єтнамці-злодії, про достопрімечатльності в Нячанге.

В кінці він настійно рекомендував наступного ранку зустрітись з гідом готелю Ельвіс-теж працівником "П. са" (російський хлопець просто ім'я таке). Нашим рейсом разом з нами прилетіли ще 10 осіб з приїздом на місце готель Golden Rain 3 *. (Про готель напишу пізніше і трохи, так як дуже сподобався, відповідає опису, можете прочитати детальний огляд на топхотелс). На наступний ранок на зустрічі з Ельвіс всі 12 чоловік (втомлені і змучені перельотом люди) сидять і як бандерлоги слухають гіда.

Мова Ельвіс була приблизно такою: Нячанг непоганий місто з економікою, що розвивається інфраструктурою, але побувавши тут ви швидше за все більше не захочете повторити таку подорож, тому, щоб відпочинок вам не здався похмурим і нецікавим, дуже (тобто беззаперечно) рекомендую вам придбати путівки в гірський Далат 75 $ з людини, на південні острови 55 $ з людини та інші поїздки (ціни не пишу, тому що ми вже більше не брали і не пошкодували). Путівки він пропонував купити саме тут і зараз і ні в який інший час, коротше неосудним туристам часу на подумати 5 хвилин. І звичайно ж все як один набрали по дуже завищеною ціною.

Задумка гідів чудова з точки зору шахрая. Браво! Розрахунок такий - турист прийде до тями від перельоту через дня два, адаптується в Нячанге день на п'ятий-шостий. А там вже не за горами від'їзд додому. У всіх туристів думки одінковие. Вони нас вирахували. Тому кожен вважає себе дуже розумним і набере цих екскурсій, щоб і фоток багато було і спогадів, а то ж як гід сказав-більше сюди не поїдемо, значить треба брати! Про те, що в Нячанге є інші російські агентства і взагалі є можливість самому на автобусі або на літаку або морським транспортом з'їздити з вищезазначених місцях і навіть в Сайгон і Ханой за "Сущі копійки" у порівнянні з цінами гіда, Ельвіс звичайно ж промовчав. Гроші за дурні екскурсії ніхто і ніколи не поверне, обман фіг доведеш, тому що на початку кожної екскурсії квитанцію про оплату забирає гід назавжди. Зараз розповім як все було.

Екскурсія в Далат відбулася на третій день нашого перебування у В'єтнамі (спеціально щоб ми ще не встигли зрозуміти що нас розвели). Ми все ще після прильоту не виспалися (в літаку спати неможливо!), Встали в 5.30 ранку щоб встигнути зібратися в Далат і поснідати, тому що від'їзд о 7.00. У підсумку вся поїздка була як уві сні, обличчя на фотографіях змучені.

Повернулися в Нячанг ми тільки о 9.00 вечора. Гід Ірина в принципі єдина хто видав хоч якусь більш менш цікаву інформацію про В'єтнамі-Нячанге. Шлях до Далата займає 3 години і Ірина розважала на розповідями всю дорогу. По дорозі нам показали в далеке плантації кави, чайних плантацій ми не побачили, потім скажу чому.

Весь Далат ми проїхали на автобусі, можливості зробити фото в місті з вікна автобуса немає. А місто насправді дуже красивий, нагадує французьке містечко, атмосфера відповідна: красиві квіти, будиночки цікаві, скульптура, водойми і т.д. Далат ми побачили потім тільки з оглядового майданчика. Потім спустилися на канатці в парк-заповідник дебатів. Там дуже красиво, але часу дають хвилин 40, все бігом, фотографії похапцем, погуляти, відпочити і насолодитися красою парку немає ніякої можливості -Розклад. Там знаходиться перший з двох в цій екскурсії водоспад, так він дуже маленький і з дуже-дуже жовтої водою і він штучний. Потім їдемо на електросанях на другий водоспад. Ірина перед цим дуже всіх залякала з приводу спуску на санях, мовляв це так екстремально, що просто жах.

У підсумку все боялися їхати, жінки бальзаківського віку просто робили пробку через нав'язаного страху. Виявилося що електросані це весела пригода якщо думати головою, дивитися вперед уважно і не гнати з шаленою швидкістю. Коротше говір кайф зловити не вдалося. Другий водоспад трохи більше-напівштучний. Теж все бігом. Всі хочуть їсти, всі втомилися, оцінити красу місця теж не все можуть, тому що не в собі. Потім обід в Далаті - Дуже не поживний, порада: вино за обідом не пийте - воно штучне. Суп з гарбуза просто як баланда. Порції дуже маленькі, коротше - за 75 баксів можна було і постаратися, з огляду на те, що квиток в Далат на автобусі самостійно стоїть 300тис донгів. Далі ми поїхали дивитися крейзі-хаус - це готель, в стилі павукової нори, котру спроектувала господиня-архітектор.

І все! Усередині храму праворуч від входу стоїть велетенський облізлий будда. з пап'є-маше. Ми здорово повеселилися на цю тему. Але Ірина молодець, щось весь час розповідала про будду, про їх віру, традиції, взагалі не давала нудьгувати. Найкраще в цьому храмі-це гігантський (реально величезний!) Золотий сидить будда біля храму на вулиці, фотки хороші вийшли. Потім кульмінація подорожі, то навіщо їдуть всі туристи -ми вирушаємо в магазин за кавою, чаєм і далатскім вином. Там нам повідомляють "чудову" новина, що дадуть спробувати вина, все жадібно дегустували кава, чай. Потім всі кинулися це все купувати. Чай 100 тис донгів, кава 300 за кг. І як би між іншим ніхто з нас не задався питанням: "А де власне ми бачили чайні і виноградні плантації?" І до того ж нікого не збентежив той факт, що все це ми купуємо в звичайному простому магазині, з яким у "П. са" просто домовленість про взаємовигідну співпрацю! Поблизу від магазину немає ні чайного виробництва, ні винзаводу, так що там поблизу, ми в Далаті взагалі не бачили винзаводу! Які ж ми лохи! Кава на смак був дуже огидний і все його види були однаковими на смак, ніхто крім нас з чоловіком це не помітив, сила навіювання спрацювала. Кава ми не купили, а ось чай, коли не дегустували, все-таки купили! І тут я прошу звернути вашу увагу. Коли ми приїхали додому, на пачках "далатского" чаю прочитали написи: зроблено в Тайвані.

Все це ми осмислили набагато пізніше, на той час у нас вже підійшов час для другої екскурсії, і ми очікували кращого, сподівалися, що ось як раз поїздка на південні острови виправдає наші очікування. Чоловік мріяв про фотографії біля знаменитих пальм.

Ось що нас чекало. Виявляється, ці острови розташовані дуже близько від Нячанга. Я думала що ми будемо дуже далеко їхати, милуватися чудовими краєвидами. Насправді ми весь час плавали поблизу острова Вінперл, а він в 2-3 кілометрах від Нячанга. На першому острові ми відвідали океанаріум, який після Вінперла вже схожий на домашній акваріум. Все дуже-дуже убого! У цій поїздці нашим гідом був той самий Микола. Він ні про одну рибу нічого цікавого не розповів.

Це все виглядало так: він прочитає назви на акваріумі і каже: "Подивіться тут ви бачите рибу голку, а тут ви бачите рибу клоуна." Ми швиденько пробігли все акваріуми (їх там дуже мало) і пішли вниз дивитися на риб і черепах в водоймах. Там теж туга. Всі ходять-маятся, чекають сноркелинга. Приїхали на другий острів. Відразу гід залякав тим, що тут дуже отруйні корали, пірнати не можна, плавати на поверхні води з побоюванням, можна в принципі доплисти до острова, але не потрібно, тому що там гострі камені і т.д. Нічого про острови не розповідав, як утворилися, чиї вони, що в них примітного. Після сноркелинга, ті хто брав участь розповідали приблизно одне й те саме: там одні корали, дуже близько до поверхні води, бачив одну рибку, пірнати не ризикнув. Всі швиденько зібралися і сиділи чекали інших, хто ще не до кінця зневірився знайти хоч що-небудь цікаве.

На третьому острові під назвою Хон Там знаходиться еко-готель 5 * і пляжні розваги: ​​величезний багаторівневий басейн, басейн з гідромасажем, бар біля басейну, ресторан, пляж з шезлонгами і парасольками, є етнічна село, поле для гольфу, магазинчики. Микола нас відвів в ресторан обідати. Обід як завжди був малопоживний (дешевий варіант, але не для нас так як ми заплатили не мало). Потім Микола нас повів до будиночків, як завжди в своїй манері нічого суттєвого не розповів. Ми трохи поговорили навколо і пішли до басейну і на пляж. На острові дуже красиво, море класне. Все сподобалося.

Микола остаточно розслабився в прямому сенсі цього слова: купався і засмагав в басейні з іншими гідами прямо біля нас. Вам також можуть сподобатись те, що людина не заплатив 55 баксів кайфує разом з вами безкоштовно? Пізніше ми з чоловіком в мій день народження самостійно їздили на Хон Там, за 350тис донгів на людину: включений трансфер на човні туди назад, перебування на острові до 16.20, той же обід, і УВАГА! гра в гольф по 20 м'ячів на людину! 10 хвилин плавання в каное. Виходить Микола вкрав у нас можливість пограти в гольф і прокатати в каное, причому у кожного туриста! Ми були в легкому шоці і м'якому сказі. Але як то кажуть після бійки кулаками не махають.

Самостійний день на Хон Тамі на дуже сподобався! Рекомендую.

Це ще не всі пригоди у В'єтнамі. Це була перша частина для тих, хто не хоче бути обдуреним.