Частина 1 - Фонтані Бьянка, Ното
Частина 2 - Етна - ущелині Алькантара. Найкрасивіший маршрут!

Частина 3 - Енна - Пьяца Армеріна - Вілла Казале
Частина 4 - Катанія - Кальтаджіроне

Етна - конкурент Тейде? Ну, я вважала, що не конкурент (по красі) і навіть ставила під питанням поїздку туди. Насправді дорога на вулкан, і прогулянка по недавно вивергатися кратерів - виявилися одними з найсильніших моїх вражень від цієї подорожі.

Ще з літака, на підльоті до Сицилії. ми помітили стовпчик диму з жерла вулкана. Всі дні нашого перебування на острові Етна диміла. Це надавало особливого колориту і адреналіну нашу поїздку. Етна жива, не знаєш, що і в який момент від неї можна очікувати ...

До станції Rifugio Sapienza навігатор відміряв нам 110 км. По трасі Е-45 ми їхали у напрямку Катанії, а потім за вказівниками "Етна" згорнули, і минаючи кілька маленьких містечок, абсолютно несподівано виїхали на абсолютно вузьку, як ніби путівець. Загалом цілому дорога на Етну у нас зайняла десь півтори години. Проїжджаючи по цій дорозі, ми багато разів зупинялися, так як краса навколо була незвичайна! Пейзаж навколо Етни досить сильно відрізняється від соснових, місячних і марсіанських пейзажів Національного парку Тейде. Мені хотілося весь час фотографувати і фотографувати!

Наша мафія на Сицилії

А навколо яскрава, соковита зелень і різнокольорові квіти, кущі!

Ми продовжуємо свій шлях на станцію Rifugio Sapienza і ландшафт навколо починає змінюватися. Нас оточують лавові поля і квіти, що ростуть на каменях. А в далеке видніється паруюча Етна.

Нарешті, ми під'їхали до бази Rifugio Sapienza. розташованої на висоті близько 1900 м.

Наша мафія на Сицилії

Тут добре організована туристична інфраструктура: кафе, ресторани. Сувенірні магазини. Тут же можна погуляти по бічних кратерів, наприклад Сільвестрі. (Взагалі бічних вулканічних кратерів у Етни налічують від 200 до 400. Багато з них, з певною періодичністю, вивергають лаву.) А ще з цього майданчика можна піднятися на фунікулері ще вище, що ми трохи пізніше і зробили. А поки, вивчаємо Сільвестрі.

"Батько! Ти коли-небудь бачив таку красу ?! »« Ні, синку, вперше! »« І я ніколи! »

Після прогулянки по кратерах ми вже начебто почали збиратися далі по маршруту, але Максиму всього цього здалося мало, його вабили інші висоти. І ми вирішили піднятися на фунікулері на висоту 2500 м. Можна було далі проїхати на джипах до задимлених кратерів, але в той момент ми пошкодували час і гроші. І лише, забравшись наверх по канатній дорозі, пошкодували знову, але вже про те, що ні розщедрилися на джипи.

Підйом на фунікулері нашій родині обійшовся в 74 євро (Єгорка безкоштовно). Нагорі як зазвичай є ресторан і сувенірний магазинчик. Всім потребуючим там дають напрокат черевики і плащі. Але нам це все не знадобилося. Дітям ми лише одягли їх плащики від вітру, а самим нам не було холодно навіть в шортах і футболках.

Тут колірна гамма вже сильно змінилася - все кругом чорне і серопепельное, ніякої рослинності, а лише місцями біліє нерастаявшій сніг.

Висота 2500 м. Наші юні туристи з кожним разом підкорюють все нові і нові висоти!

Наша мафія на Сицилії

У всіх ресторанах на станції крутять кіно про виверження Етни. Ми настільки були вражені, що придбали диск.

Спуск вниз, останній погляд на бічні кратери. Тут ми розшукали залишилися внизу членів нашої команди і пообідали в відмінному ресторані Rifugio Sapienza. Нагодували тут нас дуже смачно, при цьому рахунок виявився абсолютно адекватним, ні крапельки не завищеними, як могло б бути в наслідок розкрученості цього місця серед туристів.

Після вулкана ми поїхали в ущелині Алькантара (Alcantara). Там ми планували погуляти і освіжитися в річці. Навігатор показував зовсім невеликий кілометраж, але дуже довгий за часом. Ми поїхали за вказівниками на містечко Etna Zafferana, у околиці якого зупинялися потоки лави під час останніх вивержень. І хоча, по дорозі ми їхали практично одні, швидкість дійсно не виходило набрати і спуск затягнувся. Ми проїхали через Zaferana, потім ще через якийсь містечко з одностороннім рухом і вузькими вуличками. При спробі виїхати нарешті на трасу, ми якимось чином спустилися нижче її, і знову потягнулися маленькі городочке, які ми змушені були проїжджати наскрізь, втрачаючи час. В якийсь момент, випадково виринули на платний ділянку траси. Нам здалося, що він взагалі просто організований місцевими жителями, з метою нажитися на туристах. Зрештою, на нашому шляху з'явився Джардіні Наксос, через який йшла дорога наверх - у Франкокастелло і шукану нами Алькантару. В результаті добиралися ми до туди більше півтори години і я вже почала побоюватися, що ми приїдемо до закриття. Коли ми в'їхали на парковку парку, я вже і сама не рада була, що повелася на маленький кілометраж і поїхала сюди.

Ну, загалом, я не сильно помилялася - до закриття залишалося всього півтори години. Касир розділив нашу різновікову компанію на сім'ю, дорослих і інфанта. У них є квитки 2 + 2, які заощадили нам десь євро 5. Відвідування складається з прогулянки по саду парку і власне пляж річки Алькантара. Ми, звичайно, вмирали все від спеки, і сад нам, в общем-то, в той момент вже не дуже потрібен був, але культурна програма повинна бути виконана. Тим більше, що і спуск до води виявився не так-то простий. Поки гуляли по садах, нас супроводжував шум водоспадів і дзюрчання води, який подвійно утяжеляются прогулянку по жарі.

І, нарешті, ми вирушили купатися. Діти були щасливі, та й дорослі, що вже там приховувати, просто вмирали від спеки. Але гірська річка несла в собі не дуже приємну несподіванку. Правильніше сказати - бадьорить несподіванка. Вода в річці була від сили градусів 10-12. Потім освіжили за все просто тим, що увійшли в воду по щиколотку. Хоча, звичайно, деяких з дітей було не витягнути і з цієї «морозилки».

Ішли з парку ми останніми. Разом зі співробітниками піднялися на ліфті. Кинули прощальний погляд на тутешні краси. Попереду нас чекали довгі півтори-дві години дороги до будинку.