Ми знову в європі

Особисто Я, як і багато хлопчаків свого часу, тоді не знали ще навіть таких слів як інтернет, коли персональний комп'ютер вдавав із себе коробку з клавішами з набором найпримітивніших ігор, майже весь свій вільний час проводив з друзями на вулиці. Духом авантюризму, пригод, досліджень, напевно, заразився ще тоді. Нами, хлопчиськами були ізведанни всі підвали, горища і даху найближчих будинків, колектори, будівництва, занедбані будівлі поблизу і взагалі все що могло містити хоч якусь найменшу таємницю і було приховано від очей звичайних людей. Тому з появою на телеекранах старого загадкового форту, розташованого прямо в море, та ще й з пригодницької сюжетної родзинкою у вигляді пошуку скарбів, Я звичайно ж був убитий і відразу став його фанатом. Хто б не мріяв туди потрапити?

Повертаючись до нашої розмови, ми в той же день вирішили завантажити і подивитися кілька серій, саме тих років. З абсолютно захватом насолоджувалися біганиною по крутих сходах форту, з азартом і щирими переживаннями давали настанови гравцям, в тих чи інших випробуваннях представляючи себе на їхньому місці, незважаючи на те, що події відбувалися вже понад 20 років тому))) І якась хвиля з минулого накрила нас. Ми знову зафанатіли. Стали дивитися по 1-2 серії по вечорах і інтерес наш до цього французькому старому форту тільки зростав. На тлі цього повального захоплення, божевільна ідея про те, щоб доїхати туди на Фіат народилася зовсім швидко) Зерно посіяно) З цього моменту це стало нашою маленькою мрією. Навіть на день народження для Любимой. одним з подарунків був, з великими труднощами знайдений в інтернеті, справжній Боярд - одна монет сипалися зі скарбниці форту в разі перемоги команди. Правда сам форт Боярд зараз є приватним володінням і використовується тільки для зйомок однойменної телегри. І на жаль, потрапити всередину не можна, ніякі екскурсії туди не водять. Але до нього з найближчого порту ходять прогулянкові катери, які описують коло навколо форту, даючи всім бажаючим можливість зблизька помилуватися їм і сфотографувати. І побачити його на власні очі ми повинні.

Отже ми мчимо з Парижа в бік Атлантичного океану, в сторону середньовічного французького порту Ля Рошель, а якщо бути точніше на острів Олерон, до якого найближче розташований Форт Боярд. З кожним пройдений кілометром від захвату і передчуття серце стукає все сильніше. На сам острів з материка веде трикілометровий міст. І в'їжджаючи на цей міст, Я включив ту саму музичну тему Поля Коулака з телегри, яку, думаю, кожен пам'ятає. Була вже повна темрява і океан здавався величезною чорною порожнечею, але десь там в цій імлі він нас чекав.
Острів Олерон, розташований в Біскайській затоці, усіяний невеликими, переважно рибальськими комунами, з'єднаних між собою мережею вузьких односмугових доріг. Нашим нічлігом на наступні 3 ночі був простий і затишний МотельЧИК в одній з таких комун - Сен-Жорж-д'Олерон. Ще одним позитивним моментом був мій день народження в один з цих днів, і то, що збіг це не було запланованим, робило його ще більш приємним. Адже, чорт візьми, це ж круто отримати в подарунок на день народження здійснення дитячої мрії. Добралися до мети ми вже ближче до ночі.
На наступний ранок снідати ми вирушили до сусідньої, найбільшу на острові комуну - Сен-П'єр-д'Олерон. Там знаходиться гіпермаркет Леклер, в якому закуповується весь острів. Попили кави, пробіглися по гіпермаркету, набрали їжі і води на день. Особливо привернуло увагу величезний достаток різних свіжих морепродуктів, відразу розумієш переваги близькості океану.
На великий і сонячної парковці Леклера, Я вирішив швиденько обполоснути машину, потім нарешті позбутися від псує вигляд рваного вайтволла і замість нього пофарбувати колесо фарбою, купленої раніше. Хотілося мати ідеальний вигляд машини. Скинув колесо, витягнув залишки рваного вайтволла, знежирити, виліпив окантовку малярським скотчем і зафарбував. На сонці фарба висохла швидко і результат мене дуже порадував, якщо не придивлятися впритул, то різниці практично не видно. Забігаючи вперед скажу, що навіть неспеціалізована фарба гідно витримала все, що залишився подорож, абсолютно зберігши свій зовнішній вигляд. У зв'язку з цим в цьому сезоні вирішив відмовитися від проблемних, постійно вилазять і рвуться вайтволлов і замовив спеціальну фарбу. Спробую.

І ось ми сідаємо в машину і їдемо в прибережний Боярдвіль - найближчий до форту населений пункт.
Доїхавши, ставимо машину - далі тільки пішки. Провідною до самого берега щільною дороги, по якій міг би проїхати фіат немає - 300-400 метрів піщаних пагорбів і смуга пляжу. І ось за черговим пагорбом показується він, форт, який піднімається з морських вод.

Захопленню і емоціям не було меж. Описати почуття словами, напевно, буде складно, та й не кожен, можливо, зрозуміє, коли це було так вистраждане особисто. Звичайно ж епічність моментом тут стало повернення монети з форту його власниці)

Потім ми довго бігали по пляжу фотографуючи і фотографуючись з фортом в різних ракурсах. Взагалі дуже красиве місце - пляж з дрібним піском з видом на форт стоїть посеред океану, піщані пагорби за якими починається сосновий ліс, просолений морське повітря, синє небо і шум прибою. Чарівно!

Але один момент гризе - з трьох учасників поїздки до форту, з ним змогли сфотографуватися тільки двоє. Фіат як повноцінний учасник поїздки теж повинен отримати своє фото з пам'яткою, а тим більше з головною метою всієї поїздки. Ми повертаємося в машину, їдемо далі вздовж берега, відокремленого від нас смугою соснового лісу і прибережними піщаними дюнами, шукаючи якоїсь твердий з'їзд ведучий до берега. І ось, після деякого часу нам попадається зовсім щільна, усипана гравієм, дорога йде до берега, але перекрита шлагбаумом. Дослідивши пішки йде дорогу, з'ясували, що до берега немає жодної людини і взагалі цей шлагбаум не замкнені і нічого не охороняє. Гравійна дорога закінчується посеред лісу і далі до пляжу йде піщана пішохідна. Але нас вже не зупинити. Побачили, що після гравійної дороги можна з'їхати в ліс і поміж деревами і кущами по горбках доїхати до виїзду з лісу звідки все таки відкривається вид на форт) Божевільні. абсолютно безбашенні люди, які не зупиняються ні перед чим в поставленої мети :)
Відкриваємо шлагбаум - заїжджаємо. Далі повертаю в ліс, їжу між деревами, Юля йде попереду і контролює маршрут. І тут перед самим останнім підйомом, звідки вже відкривається вид, машина застряє, колеса буксують. Грунт, зовні щільна і впевнена, на ділі виявляється тим же дрібним піском, покритим шаром утрамбованих гілок і голок. Косяк. Домкрачу машину, підсуваю під колеса гілки, починаємо удвох виштовхувати машину, і через деякий час, з працею, нам вдається це зробити. При цьому вона потягнула свою не призначену для цього тендітну жіночу спину. Чого не зробиш заради примхи коханої людини. Люблю її саме за це, що вона, як частина мене, підтримує будь-яку мою божевільну ідею)
Кожен більш-менш адекватна людина після цього розвернувся б і став акуратно виїжджати з цих сипучих пісків, але наша мета ще не досягнута і тому з розгону ми все-таки в'їжджаємо на пагорб і після цього застряємо в піску остаточно і капітально.

Ось тут і видав нам форт випробувань. Після того як мета була досягнута і фіат отримав свої шпалери на робочий стіл, Я став відкопувати і виштовхувати його, бігав по лісі в пошуках деревинок, щоб підкладати під колеса, вигрібав пісок, штовхав. Справа практично не рухалася, машина проходила сантиметри і знову закопувалася. Шукати підмогу вирішили тільки ну вже в самому крайньому випадку, не хотілося ще отримати який-небудь штраф за заїзд за шлагбаум і водіння по лісі))) А поки Я продовжував рити і копати, домкрати, підкладати колоди, штовхати, тягнути, розкачувати, вирулювати . Періодично Я був нагороджений кількома метрами наближення до свободи і знову потопав у піску. Весь цей час форт дивився на мене з моря, стежачи за тим, як мені вдається проходити влаштовані нам випробування, а Я на нього з берега. Так тривало годин 5, поки не почало сутеніти, холоднішати, а мене не стали атакувати полчища комарів. І ось із заходом сонця останні перешкоди піддалися тискові і машина знову на твердому грунті, і Я виїжджаю з лісу назад на гравійну дорогу.

Уффф. зуміли) Кишені і кросівки повні піску, м'язи ниють, але радості немає меж)). Абсолютно знесилені добираємося до мотелю. Роздягнутися, в душ, потім в ліжко відновлювати витрачені сили.

Ранок почався з наступною картини:

О так, сьогодні ж день мого народження. Мене навіть чекали подарунки. Незрозуміло і де це Улюблена примудрялася ховати все це від мене?
Плани на день були такі - обплавати на катері до форту, покататися по острову і ввечері влаштувати собі невеликий святкова вечеря в якомусь прибережному ресторані морської кухні. Знову поснідавши в Леклер, ми знову вирушили в Боярдвіль, на цей раз придбати квитки на катер. Це справжнісінький приморський селище, що складається з білих будиночків з дверима і віконницями пофарбованими блакитний колір. Потріскана від морського вітру фарба, іржаві від морської води кільця на пристані, до яких канатами прив'язані погойдуються на хвилях човни і катери, крики чайок, солоний запах океану ... ось тут хочеться мати один з цих крихітних будиночків, щоб хоч іноді приїжджати сюди занурюватися в це умиротворення.