Квітневе самостійну подорож на Сицилію

Підберіть по карті готель в Італії на Ваші дати

і почніть відстежувати дешеві квитки по Італії заздалегідь - тобто прямо зараз! Або підпишіться і отримуйте пропозиції по обраним маршрутами на пошту.

Квитки були компанії Airberlin з пересадкою Київ-Берлін-Катанія (пересадка 2 години), назад - Катанія-Дюссельдорф-Москва (пересадка 6 годин).

Квітневе самостійну подорож на Сицилію

Такий варіант ми вибирали спеціально матерією, 4 години погуляли в Дюссельдорфі, так як ми його непогано знаємо.

Програма нашої подорожі:

Переїзд в Сіракузах з Катанії на автобусі

По прильоту в Катанію на міжміському автобусі Interbus ми переїхали в м Сіракузи (по-італійськи кажуть Сіракузи, по-російськи - Сіракузи). А зробити це просто: як тільки вийшли з аеропорту зони прильоту, треба йти направо (туди йдуть всі), через 100 метрів автобусна зупинка, тут же розташовуються кіоски, де продаються квитки на автобуси.

Наш кіоск мав велику вивіску Interbus. Вартість одного квитка 5,70 євро. Їхати 1 годину 15 хвилин на комфортабельному автобусі до автостанції Сіракузи. Вона розташовується поруч з ж / д вокзалом - Siracusa Centrale. На таксі за 11 євро доїхали до наших апартаментів, з господинею заздалегідь списали про час прибуття. Їх бронювали через Букинг, за 4 доби на двох заплатили 312 євро з міським податком.

Апартаменти в Сиракузе

Хороші просторі апартаменти Kyanos Residencе (40 м) на 1 поверсі з окремим входом, кухнею, санвузлом і спальною кімнатою. На кухні все, що треба для приготування їжі, було і відповідало опису. У кухні і спальної були кондиціонери. В бронюванні зазначено, що є кавоварка, насправді - немає.

Апартаменти знаходилися в хорошому і спокійному місці, більше нагадує спальний район. Від апартаментів до ж / д вокзалу Siracusa Centrale 1 км, до острова Ортіджія - 10 хвилин пішки. За 4 доби жодного разу не було збирання, зміни рушників та постільної білизни, про що нічого не було заявлено в умовах бронювання. Сміття виносили самі. До того ж була сильна вогкість в апартаментах, при пранні необхідного нижньої білизни воно сохло 2 діб. У господині поруч інші апартаменти, нам дісталися саме такі під №7, біля входу на територію. Вай-фай працював слабо і повільно. Вода в зливі піддону душа йшла дуже погано, явно система була засмічена. Нам видали карту міста і всі докладно пояснили і показали, включаючи кафе, ресторани, ринки, магазини та пам'ятки.

Прогулянки в Сиракузе

Ми гуляли всюди пішки: по Сиракузе, по Ортіджія, в археологічному парку (вхід 10 євро за одного, він працює щодня з 9 до 18 годин, крім понеділка), в парку відвідали недороге і приємне кафе «Paradiso».

Острів Ортіджія (або Ортігія) - це історична частина Сіракуз, де ми відвідали Teatro di Apollo, по Corco Matteoti або по via Cavour ходили до Piazza Arhimeda, де в центрі фонтан Аретузи - мисливці. Далі велична Соборна площа - площа Дуомо і Кафедральний собор, кіеза Cанта Лючія алла Бадія, джерело Аретузи. І в кінці кінців Замок Маніака. Шопінг здійснювали в магазинах Ортіджія і на via Gelone, яка веде до археологічного парку.

Поїздка в Ното

До Ното ми їздили на регіональному поїзді (один вагончик) від ж / д вокзалу Siracusa Centrale за 6,90 євро один квиток туди-назад, квиток назад треба купувати відразу ж, так як на станції Ното немає каси. Виїжджали на поїзді в 10.10 ранку, їхати близько 1 години. У Ното обійшли всі: нижню і верхню Ното, відвідали чудове кафе "La Terassa" в центрі міста навпроти Кафедрального собору, де вперше спробували аранчато (дуже незвично, смачно і ситно) і десерт концоллі.

Переїзд в Палермо з Сіракуз на автобусі

Поїздка не втомлює, навпаки цікава, так як навколо різнокольорові килими полів (жовті, лілові, фіолетові), буйство квітучих чагарників, маків і тепле сонце. А ще - стада баранчик з пастухами. Якщо прибережні частини острова - це плантації цитрусових, то все інше - горбисті аграрні поля. Одним словом, умиротворення і дивно теплі картинки сицилійської природи.

Прибули ми на автостанцію Палермо. Вона розташовується поруч з ж / д вокзалом - Palermo Centrale. Апартаменти бронювали через Букинг, за 1 добу на двох заплатили 62 євро з міським податком. Від вокзалу та автостанції йти до апартаментів пішки рівно 10 хвилин, а якщо на автобусі, то 5 хвилин.

Таксі в Палермо

Але по приїзду в Палермо ми цього ще не знали і вирішили поїхати на таксі. Як тільки ми підійшли до стоянки (там стояло 3 таксі), побачили, що між двома таксистами йде серйозна розбирання, а третій за ними насторожено спостерігає. Я запитала, хто вільний, і один з них підійшов до нас, взяв валізи і став їх вантажити, при цьому продовжуючи лаятися. Посадив нас на заднє сидіння і пішов продовжувати свою розбирання. Це було дуже емоційно!

Ми посиділи 5 хвилин, а вони все з'ясовували стосунки. Тоді я не витримала, вийшла з таксі і сказала голосно: «Signore! Basta! ». Тільки ще через 5 хвилин таксист підійшов до нас і став виносити наші валізи назад з таксі. Тепер другий з них підхопив наші валізи і став їх укладати до себе в таксі і вказувати, щоб ми пересідали до нього. При цьому він все ще продовжував лаятися з першим таксистом. Ми слухняно пересіли, і нарешті, поїхали. Таксист всю дорогу не міг заспокоїтися, емоційно і голосно обурювався, говорив нам, що це «бомбила», який не хоче законно оформляти свій бізнес і платити податки державі. Якщо ми правильно зрозуміли, то з кожної поїздки таксист платить державі 5 євро податків. А за таксі з нас взяли 20 євро!

Ознайомча прогулянка з Палермо і поїздка в Монреалі

Чесно кажучи, в Палермо ми прибули в розвідку, дізнатися, що являє собою другу частину острова, тому пройшли відповідно до карти міста всі визначні пам'ятки, включаючи ринки, по вулиці Рима, потім вийшли на площу Indepedenza, де з лівого боку знаходиться зупинка, там же в кіоску купили квитки туди-назад до Монреалі, 40 хвилин чекали автобус № 389 і поїхали в заданому напрямку.

Автобус доїхав до кордону міста Палермо і всіх висадив, ми пройшлися пішки вперед хвилин 5 і стали чекати маленький автобус, як нам пояснили місцеві - синій пульман. Він під'їхав через 10 хвилин і відвіз всіх за тим же квитком (дійсний 90 хвилин) в передмістя Монреалі (він знаходиться на горі, їхали хвилин 10 по невеликому серпантину). Там подивилися Монреальський собор, піднялися на дзвіницю за 2 євро один квиток, відвідали поруч же дворик бенедиктинського монастиря за 6 євро один квиток, сходили на оглядовий майданчик, де перед нами був весь Палермо у всій красі, і на Пульманом повернулися на кінцеву зупинку в Палермо , де на автобусі № 309 доїхали назад до площі Indepedenza.

У цей день відвідали незвичайний ресторан, де познайомилися з цікавим італійцем, офіціантом років 30. Він намагався з нами говорити по-російськи і робив це з великим задоволенням. Сказав, що у нього є мрія - побувати вУкаіни, що він фанат В. Путіна, дуже їм захоплювався. Тут же на своєму айфоне показав нам фан-клуби нашого президента по всьому світу.

Переїзд в Катанію

Готелі в Катанії

Прибули ми на автостанцію Катанії. Вона розташовується поруч з ж / д вокзалом - Catania Centrale. Готель бронювали через Букинг, за 3 доби на двох заплатили 264 євро з міським податком. Готель знаходився в 5 хвилинах ходьби від ж / д вокзалу.

Готель «Villa Romeo 3 *» в Катанії. Сподобалось все. Зазначу уважне ставлення персоналу. Дуже якісна щоденне прибирання, зміна рушників та постільної білизни. Номер відповідав опису на букінг. Ми жили в №118 на 2 поверсі, з номера був додатковий вихід на загальну терасу, де були столики, стільці, лавки і море квітучих і повзучих квітів, маленьких чагарників. Про розташування вже писала: близько від вокзалу, автостанції. До міських визначних пам'яток, які знаходяться в районі Via Etna, йти 10-15 хвилин.

Прогулянка по Катанії

Від готелю пройшлися до вулиці Етна, оглянули площу і театр Белліні, пройшли всі пам'ятки вулиці Етна згідно карти міста. До речі, поруч в провулку з лівого боку від Дуомо (якщо стояти обличчям до собору) є інфо-центр, де дають безкоштовно путівник по Катанії російською мовою. Вулицею Етна зробили невеликий шопінг.

Тратторія-піцерія в Катанії

Поїздка в Таормину, Кастельмола (Kastelmola)

Зупинка автобуса знаходиться поруч. Для бажаючих таксі - 10 євро. Квиткової каси на автобус не було, але нас усіх посадили в автобус і водій оголосив, що квитки ми придбаємо на кінцевій зупинці, куди ми і відправилися. За Таормине ми гуляли згідно карти міста, були вражені, паралельно забігали в магазини, але більше всіх справив враження Teatro Greko - грецький театр (вхід 8 євро один квиток), де такі чудові краєвиди самого театру, Таорміна, прибережних сіл Джардіні Наксос і Летольянне.

Потім на таксі за 15 євро доїхали до Кастельмола. Туди можна їхати і на автобусі від кінцевої зупинки Таорміна, але чекати 45 хвилин не хотілося. Село така маленька! Ну, і обов'язковим пунктом було - відвідування всесвітньо відомого бару Turrisi. Село знаходиться на горі, над Таорміна, на висоті 550 метрів. У цей день був сильний вітер, ми сильно замерзли, тому чекати автобуса назад не стали, взяли таксі і за 25 євро прибутку на ж / д станцію Таорміна-Джардіні.

Поїздка до Мессіни

Багато чого ми не очікували від міста, але, чесно кажучи, він справив своє незабутнє враження. Пішохідний центр, такий значний і монументальний Дуомо, сама площа і незвичайна кампанила з астрологічними годинами, фонтани, церква Аннунціата. Гарні види з оглядових майданчиків у Santuario Parrocchia S.Maria Di Montalto і Cristo Re на материкову частину Італії (носок чобота) через Мессинську протоку. Ми анітрохи не пошкодували про цю поїздку, хоча в звітах мандрівники не надто шанують Мессіни.

Переліт з Катанії в Москву

Вирішили купити нові квитки компанії Alitalia з Катанії до Дюссельдорфа (два квитки нам обійшлися в 330 євро), так як другий польотний сигмент з Дюссельдорфа до Домодєдово був у розкладі аеропорту Дюссельдорф (ми перевірили це по інтернету).

Отримайте від нас в подарунок бонус до 2500 рублів для розміщення в апартаментах від приватних осіб на сервісі Airbnb. Таке розміщення може виявитися значно економніше. Зареєструйтеся та вирушайте в пригоди!

все дуже добре описали, явно продумане і добре підготовлене подорож. Може, саме тому я не зрозуміла, Вам поїздка сподобалася? Що особливо сподобалося, а що ні? Чи не готелю маю на увазі, з ними все зрозуміло.