Крутіше, ніж по небу шлятися, немає на світі заразнее му свій літак! (Пілот)

Є така хвороба, називається "алтайка", так ось нею я і заразилася. А якщо по-чесному, то я заразилася горами. Повернулася до Москви і відчуваю, що повітря-то мені мало, дихати нічим ((

Від алтайських гір я в захваті, хоча і натерпілися ми там місцями, але нічого, тільки голосніше сміялися в 20 голосів і далі лізли. Все ж прав один бувалий Гірник-мандрівник: гори мають особливу енергетику і вона з людьми робить щось фантастичне, манить і паморочить, сподвигает на всякі добрі дурості, а це саме те, чого нам, міським жителям, так не вистачає. За ці 16 днів я прожила маленьку ІНШУ життя, при цьому жодного разу не згадавши про місто, роботу та іншу "важливу фігню".
А тепер трохи картинок. Чуть-чуть тому, що в горах що ні сфотографируй, то вийде картинка))) Та й не в силах жоден фотоапарат передати почуття, коли ти дві години по курумуу підіймався на льодовик за 2500 або на перевал на 3300 і ось перед тобою розкинулися долини, гори. Ти стоїш над хмарами і тільки і можеш як риба відкривати рот і ковтати повітря, тому як тебе переповнюють почуття і ти навіть описати їх не в силах. Здається, що ти на вершині світу і є тільки ТИ і ГОРИ!

Крутіше, ніж по небу шлятися, немає на світі заразнее му свій літак! (Пілот)

У п'ятницю ввечері переліт Москва - Барнаул (рейс компанії С7 затриманий, спимо скрючевшісь в кріслах а / п). Виліт десь близько 2-ї години ночі, в літаку сон з перервою на їжу (правда цей момент пам'ятається якось мутно). Прибуття в Барнаул близько 7-8 ранку за місцевим часом. А / п Барнаула - це щось, посадка майже що в поле J Хоча всередині а / п цілком миленький)

Постає питання: як дістатися до орг-ов в Барнаулі? Місцеві таксішнікі пропонують за 400 рублів доставити нас куди завгодно, жаба душить) Краще вже на автобусі. Власне на автобусі ми і доїхали за 20 руб з людина-рюкзака. Поплутали по Барнаулу при пошуки будиночка орг-ов. Знайшли! Познайомилися з іншими учасниками та колективно пішли гуляти по Барнаулу! Паралельно шукали місце де б поїсти) Сам місто досить стандартний для регіональних міст: разом з центральними вулицями існують сільські будиночки) Особливих пам'яток, крім напису БАРНАУЛ величезними літерами на березі річки ми не знайшли, та й не шукали, якщо вже по-чесному. Просто ходили.

Вечір суботи. орг-й привезли їжу на похід, ШОК! І це все на собі перти. Гірше того, це все треба з'їсти. Стільки рибних консервів і паштетів, їх я не їм ((. Блін, ковбаси до фіга, шпроти, сайра, хлібці дієтичні. Вирішили розділити по 8 кг на дівчаток (всього 8 осіб) і по 10 на хлопчиків (всього 11 осіб), плюс інструктор (Алекс) з помічником (Серьога, прозваний нами «Шаман»). Вирішено було, що вони хлопці сильні, тому їм трохи більше 10

Крутіше, ніж по небу шлятися, немає на світі заразнее му свій літак! (Пілот)

Думала поспати, після розділу продуктів і упаковки рюкзаків лягли з Юлькою на кухні. Ага, як же, поспиш там. Через 1,5-2 години приїхали Серьога з Ольгою, виліз з лазні Илюха і ... спати було вже не цікаво) О 8 ранку приїхали газелі і ми поїхали в Тюнгур, власне на початок маршруту.

Всю неділю їхали в Тюнгур, гальмували водії біля будь-якого ларька / кафе примовляючи «останнє. Наступне годин через ... »Загалом, їхали ми годин 13-14, приїхали пізно вночі, поставили табір, розібралися з чергуванням і вирубали)

День 1. підйом, закидання на тракторі і кроком руш. Йшли вздовж Кучерла через урочище Єлань і встали на «Скіфської стоянці», подивилися петрогліфи, прикольно).

Крутіше, ніж по небу шлятися, немає на світі заразнее му свій літак! (Пілот)

День 2. підйом, марш до оз. Кучерлинское. Погода дуже мінлива: то дощ, то сонце. Але все дуже вперто йдуть вперед, зізнатися навіть дивно))) але здорово.

День 3. стоянка на Кучерлинское озері, погода фігня, матраснічаем. Варимо компот з брусниці - смакота! Алекс описує майбутню радіалку: квача на Куруме, підйом по водоспаду, прогулянка «наверх». Інтригує).

Алекс розповів, що недалеко зробив рік-два назад схрон, де є банка згущеного молока. Підірвалися шукати. Шукали-шукали і знайшли пакет, за описом схожий на заникав Алексом. Зафоталі! Ну, схожість закінчувалося лише на зовнішній вигляд, тому як це був чийсь сміття. Але ми не зневірились і ... знайшли схрон! Правда там не було згущеного молока, там були шпроти (яких у нас і так 20 банок). Ось, блін, щастя! :-) Зате сам процесссссссссс.

Крутіше, ніж по небу шлятися, немає на світі заразнее му свій літак! (Пілот)

День 4. йдемо в радіалку на оз. Дарашколь. Троє залишаються в таборі, за тривалістю Радіалка 3 дня. З собою мінімум їжі, речей і наметів. Рюкзаки - пір'ячко! У них взагалі майже немає ваги, йти / бігти суцільне задоволення. Подивилися пищух - такі лапушки, підкорили серця всіх учасників походу. Перебродили річку, бррррр, холодно. І пішли вгору по водоспаду Іолдоайри, трохи поскалілі з рюкзаками і без страховки (2-ка). Єдина страховка - Алекс з паличкою внизу, обнадійливо, нічого не скажеш =)) Фігня, пролізли. Весь день набирали висоту, важко)

Водоспад шалено красивий, та й вся долина з Кучерлинское озером - щось фантастичне. Увечері встали табором, грали в Контакт, цвяхом програми була Юлькина щипавка. Вона потім ще не раз згадувалася нам протягом походу! Врятували вп'ятьох в наметі 3-ке, тепло, але переверталися все одночасно)))

День 5. за 1-1,5 години добігли до озера, поставили табір. Озеро дуже гарне, фотографії з нього немов фотошоп! Народ не вірить, що фотографії взагалі не піддавалися ніякій обробці. Гуляли, і познайомилися з курумов. Так так познайомилися, що мама мія! Лізеш собі вгору, ніби прикольно. А потім подивишся вниз і ... епрст, а там метрів ... дцять до землі і суцільні камені. А як тільки про це задумаєшся, почнеш переживати, так і почнеш оступатися та інше. Коротше Курум ми долали всі різними шляхами і різною швидкістю. Відповідно і враження у народу були різні (мені сподобалося).

Крутіше, ніж по небу шлятися, немає на світі заразнее му свій літак! (Пілот)

Після Курума лізли по схилу вгору, хороший був схил, градусів 40-45, поруч дуже гарний водоспад. Трохи пригостилися чорницею). Загалом лізли ми, лізли і «випадково» на льодовик вилізли (за 2500). Погуляти, блін, пішли) Це був так званий «бонус від Алекса». Знали б ми скільки ще буде цих "бонусів". Дякую Алексу за це)))

День 6. Повернення на оз. Кучерлинское. Встали, зібрали табір і полетіли «як метелики» (за висловом Алекса). Летіли ми дійсно оч швидко, среднеспортівним темпом. У табір прийшли раніше наміченого часу, брудні. Ну і пішли купатися в озері). Ну купання в гірському озері - окреме задоволення, хоча швидкість там оч велика. Стоїш, тремтиш і швиденько повертаєш собі людську подобу, тому як тільки сонечко заходить за хмаринки стає зовсім фігово. Але, як показав похід, все є питанням звички J

Оцінили кількість їжі і ... залишили частину їжі бурундуків. Зробили схрон для інших груп, нехай порозважатися пошуком їжі.

День 7. марш в сторону перевалу Кара Тюрек. За цей день нам треба дійти до «кедрової стоянки». Для цього потрібно йти або кінної брудної стежкою, або ... йти стежкою по курумов. У гарну погоду ця стежка має 1-ку, а ми полізли по ній в дощ. Було весело і важко. Народ жартував, сміявся і всіляко підбадьорювали одне одного, страхували. Саме такі переходи згуртовують колектив, ось і ми не виявилися винятком. Пройшовши Курум ми побачили «другу частину марлезонського балету» - підйом в пагорб градусів 70-75. І ми полізли, залізли і були шалено щасливі, тому як дощ залишився внизу.

Крутіше, ніж по небу шлятися, немає на світі заразнее му свій літак! (Пілот)

Йшли по гребеню гір, були на одному рівні з хмарами. Красотища. Так як виходили ми в дощ, то рюкзаки прикривали като чим міг: Алекс пов'язав себе поліетилен зверху. вийшов свого роду плащ, зняв гумку з волосся. Спираючись на свою палицю, на гірському хребті і в променях сонця він був наш Гендальф. Як пізніше з'ясувалося, такі асоціації виникли не тільки у нас)).

Алекс розповідаючи про місця, по яких ми ходимо, вказав на перевал «сідло» (3-ка) і ми пішли "погуляти")). Залізли на сідло, подивилися - побачили, куди нам завтра йти, зітхнули і спустилися назад. Спустилися там же, де залазили, тому як спробуй ми спуститися з іншого боку нас напевно збирали б по частинах. З «сідла» відкривається фантастичний вид: карликова береза ​​різними кольорами «розфарбовує» долини, хмари відкидають дивовижні тіні, тиша і світло. Опис моє коряве, фотки картинку передають в повному обсязі. Коротше, це треба бачити. Дійшли до «кедрової», мабуть, це одна з найкрасивіших стоянок.

Ось на цих вершина нас чекав сюрприз - заробила стільниковий зв'язок! Народ почав дзвонити домашнім, а у відповідь почули, що на Алтаї був землетрус. А ми й не помітили))) МТС працював фігово, тому мені з Москви надійшов рада «залезь вище». Пам'ятаю довго веселилася).

День 8. сьогодні йдемо на штурм Кара Тюрек (3350). Йдемо вгору весь час, кожен йде в зручному для себе темпі, головне дійти. Ну, злетіли ми години за 2-3 години. Зазвичай, за словами Алекса годин 5 народ піднімається, ух ми мужики. Переповзаючи останні метри перевалу я намагалася розгледіти Білуху, ан ні фіга, гора ховалася за хмарами. Стояли, чекали і ... хмари розійшлися. Пам'ятаю тільки сонце і Білуху, її корону! Справа в тому, що у Білухи є корона, тобто там плато чергуються з «піками» або якось інакше званими височинами. І виглядає це саме як корона! Видовище вражаюче. Попили чаю (спасибі Дмитру і пальнику), перекусили халвою з сухофруктами. Алекс показав російську забаву - катання на пінці по вершині! Народ відривався. Зробили колективну фотку і пішли в долину оз. Аккем.

Довго чи коротко дійшли до привалу поруч з Аккем. Алекс метнувся на озеро «до людей» і замовив там 20 гарячих коржів. Простих коржів без будь-якої начинки, але як ми їх чекали. Спустилися до будиночка, де жив дядько, що їх кулінарії. Будиночок такий непоказний, трохи похилений, вікна з блакитними рамами і за склом ... коржі. Як млинці складені в «стовпчик». Поки їх було всього лише 10, ми буквально гіпнотизував це вікно. Коли нам винесли першу партію Рома встиг витягнути корж, надкусив і ... тут Алекс дорікнув нас, що ми як дикі люди. Забрав коржі, в тому числі у Роми і пішов вперед. Ромі було поставлено сакраментальне питання: «ну як, смачно?» Ну зрозуміло смачно) і ми пішли / побігли за Алексом. Коржі, по суті справи, нічого з себе не представляли, але це була найбажаніша і смачна їжа! Загалом, спороли ми їх миттю!