Кімната відпочинку

70К Рейта, ось це норм тепер.
А то з 20к ходити не гоже "адекватному" адміністратору.

Видачею рейтингу Такезо, багато людей змістилися або в ранзі, або впав рівень.

Що хочемо то і творимо, так Такезо? =)) КрасаучеГ просто =)) Дай мені рейтингу, яка різниця, все рівно ресурсу хана =))
Чим далі буде, тим страшніше)))

Просто поводьтеся не як школярі) І все стане легше) Радий був поспілкуватися, піду спати)))

Повір ти багато в чому не правий) Вже хто хто, а Нерв завжди за справедливість. Значить були хороші мотиви у всьому цьому. І зрозумій завжди якісь поблажливості будуть людям які займаються розвитком. На роботі ж так само, вірно? Мене теж прощали) Ну подивися з такого боку: скільки зробив регіон для ресурсу? Взяти як мінімум антічит. Адже в цілому всі задоволені? В рази стало менше чітера, так адже? Скільки "іменитих гравців" було злито?) Як би там не було грати вам стало легше) Ну все одно, можна поступити як доросла людина. Просто ігнорувати тих хто тобі неприємний і все)

про що ти говориш конс? візьми в приклад регіону, він десятки разів грав з чітамі на серверах, його видаляли, приходив нерв і тупо відновлював його. так що все це безглуздо. одні будуть покарані за найменший косяк, а інші будт просто сміятися над цим. така вже політика.

Хабровск, є таке поняття, свобода слова. і заборонити висловлювати свою думку ніхто не має права.
А по суті, правда очі ріже.

мптрі, я тебе благаю, олег ще той товаріщ.сам потім переконаєшся.
Забийте великий і товстий і просто іграйте.пусть вони цей рейтинг засунуть собі глибоко і надовго.

Прошу вибачення мені було нудно

Тут знаходиться інформація для любителів Fable 3.Полезная інформація по розташуванню ключів. гномів і книг

Аврора
Гноми - 2
1) Якщо спускатися в доки та повернутися обличчям до міста, то ви побачите гнома сидить високо на дальньому лівому будинку. Він знаходиться між цим будинком і таким праворуч, біля вікна другого поверху.

2) Спускайтесь по стежці від демона-стража і тримайтеся лівого боку. Гном буде над аркою на одному з будинків, просто орієнтуйтеся на його крику.
Нью-Глушвілль Замок
Гноми - 2

1) За допомогою карти переміщує в замок. Як опинитеся на місці, йдіть наліво після великої сходи, потім поверніть праворуч і спускайтеся вниз на кухню. Гном на дерев'яній полиці над великою бочкою.

2) Він стоїть на пташиній купальні, в кутку саду. Вийдіть із замку через кухню, і шукайте зліва. Ось і гном.

Нью Глушвілль Сіті
Гноми - 3

1) Гном під мостом на шляху провідному на ринок. Він всередині маленької арки в стіні. Вам потрібно буде спуститися під міст щоб знайти його.

2) Коли ви відкриєте доступ до фабрики пирогів під час квесту "Свободу тваринам", шукайте його в клітці під входом на фабрику.

3) Ідіть до мосту найближчого до доків. На заході від моста стоїть велика цегляна будівля. Високо на стіні цього будинку сидить невеликий паршивець.

Нью-Глушвілль Ринок
Гноми - 3

1) Недалеко від виходу в Нью-Глушвілль Сіті є сходи по якій можна піднятися на міську стіну. Гном в алеї, в кутку трохи далі сходи.

2) Недалеко від виходу в Нью-Глушвілль Сіті є сходи по якій можна піднятися на міську стіну. Коли підніметеся по ній, йдіть на південь в напрямку в'язниці. Ви побачите гнова вгорі на стіні.

3) Пройдіть через будинок розташований зліва від пабу. Гном на задньому дворі, праворуч від дверей.

Нью Глушвілль Старий квартал
Гноми - 2

1) Знайдіть будинок плям (найкраще просто використовувати вашу карту). Після того як ви знайдете його, і зрозумієте, де ви знаходитесь, ви знайдете гнома на правій частина цього будинку.

2) Ідіть через головну площу з магазинами в старому кварталі. Поверніть наліво в кінці цієї дороги, і гном буде на стіні одного з будинків. Шукайте невелику сходи, будинок праворуч від неї (біля міської стіни).

Яснодол
Гноми (3)

1) Будинок розташований нижче Яєчного Будинки (за кам'яним мостом), там ви знайдете гнома. Він на трубі приблизно посередині будинку.

2) Це легко. Він всередині будинку Брайана, що праворуч від Академії. Зайдіть всередину, і ви побачите його високо на стіні.

3) Шукайте будинок «Грубість Шуршунчики». Гном на каменях за ним.

катакомби
Гноми (1)

1) Після революції, поверніться в замок і увійдіть в катакомби. Ідіть в Перший тунель, і ви знайдете його справа (майже відразу).

Ви можете знайти клоаку в особняку Вуббла-Фаддлбака-Глімборга через дорогу від дитячого будинку. Ідіть через тунелі, поки не знайдете другий глухий кут. Ви повинні бачити гнома досить високо на стіні цього тупика.

Печери замерзлого дихання

Печери замерзлого дихання знаходяться в Хмарський Долині

1) Кращий спосіб знайти їх - піти до дверей Демона і обернутися назад. Ідіть назад як ви прийшли, і направо в гору. Просто тримайтеся правого боку. Зрештою ви перетнете міст і знайдете печеру зліва від вас. Важливо триматися правого боку. Гном відразу після входу, на вершині сталактита.

2) Ви повинні будете увійти в печери з боку монорельсової станції (через озеро від форту). Як тільки будете на місці, шукайте лід, щоб побачити гнома стоїть на вершині сталагміта.

вогка печера
Гноми (2)

1) Після заходу всередину печери, йдіть по шляху до водоспадів. Ви повинні побачити гнома на каменях біля водоспадів.

2) По дорозі через печеру буде стежинка, який йде навколо купи каміння. Це в південно-західному куті (якщо це допоможе). Коли ви будете обходити навколо цих каменів, ви повинні почути його дражливого вас. Шукайте за камені на маленькому відгалуженні в безпосередній близькості від основної стежки, щоб знайти його.

острів бокорашів
Гноми (2)
Острів стане доступним тільки після завершення квесту "Реставрація" в Млинові Полях

1) Шукайте окремий острів в найдальшому від входу кутку карти. Він на цьому острові.

2) Ви знайдете цього гнома на маленький будиночок в центрі кількох дерев. Це біля невеликої групи будинків відомих як прибережні Комуни Робіна (на повністю протилежному боці карти від острова першого гнома). Ви побачите стежку з цієї громади. Просто дотримуйтесь по ній, щоб знайти його.

табір вільних
Гноми (1)

1) Почніть від виходу до Хмарський долині. Спустіться вниз і по мосту, а потім ідіть направо вгору на пагорб. Дотримуйтесь по доріжці наліво, і ви повинні почути як він кричить на вас. Спускайтеся у напрямку до вагончика і подивіться наліво, щоб побачити його на далеких каменях.

1) Ідіть до уламків вагона монорельса. Як тільки будете на місці, ви повинні почути його дражливого вас. Подивіться на ліхтарний стовп, щоб побачити його висить там (це до перетину мосту).

2) Поверніться обличчям до входу на арену (як зайдете в неї), щоб знайти його високо зліва.

табір найманців
Гноми (1)

1) Після квесту "Гноми - зло!", Поверніться в табір найманців. Ідіть до дальнього району від виходу до Хмарський долині, щоб знайти гнома стоїть на вершині водонапірної башти.

Млинові поля
Гноми (3)

1) Кращий спосіб знайти цього гнома це увійти з боку Глушвілльского ринку. Проходьте повз станцію монорейки і видобутку корисних копалин там тримайтеся правого боку. Ви пройдете повз Перцевої печери і знайдете його на скелях з правого боку.

2) Після першого гнома, йдіть вгору по горбу і направо. В кінцевому підсумку ви перейдете міст. Після цього моста поверніть наліво і ви почуєте його кричущого на вас з руїн справа. Він високо в цих руїнах.

3) Від входу в особняк Спритника йдіть вниз по сходах і поверніть вправо. Ви побачите маленького виродка в кутку справа.

Хмарська долина
Гноми (3)

1) Поруч з дверима Демона ви побачите щось, що виглядає як замерзлий водоспад (це насправді двері). Він знаходиться на вершині цієї двері, не пропустіть його.

3) Ідіть вниз від Двері Демона в місце на карті, де стоїть купа всякого інструменту і мотлоху (лопати, ящики, столи і т.д.). Як тільки будете там, подивіться з краю скелі, щоб побачити його на каменях з правого боку.

Горелесье
Гноми (2)

1) Ідіть від Форту до двох доріг сходяться разом. Ви помітите руїни з арками. Цього гнома можна знайти на зворотному боці цих руїн (це до кладовища)

2) До дверей Демона. Озирніться. Тепер ідіть прямо через все місто до найдальших каналізаційних тунелів. Гном на каменях Праворуч від цих каналізаційних тунелів.

1) Там є дерев'яна скриня в ряді з п'яти гробниць. Гном знаходиться там. Він між третьою і четвертою гробницями.

сховище
Гноми (2)
Двері в сховище знаходиться в Яснодольськ академії.

1) Ідіть через рухомі платформи поки не побачите сходи, що ведуть вниз. Зверніть увагу на колону справа. Він за нею.

2) Нирніте в воду і йдіть шляхом з великими колонами. Ви можете знайти гнома на стіні праворуч від сховища.

Палац обсипаються пісків
Гноми (1)

Палац можна знайти в сипучих пісках. Ідіть направо від входу в місто Аврора.

1) У другій кімнаті оазисі, ви знайдете його ховається високо на стіні. Можна потрапити в нього з-під містка.

Стоки знаходяться в Нью-Глушвілль Сіті

1) Ви повинні будете увійти в стоки через вхід під краном (найпростіший спосіб зробити це, почати квест з пошуком кільця). Поверніть наліво, як тільки зможете, і йдіть прямо. Через кімнату з тріщиною в стіні. Там знайдете гнома застряглого в решітці.

Сипучі піски
Гноми (3)

1) переміщують в хиткі піски, і він буде на колоні відразу зліва від вас.

2) Відразу ж після виявлення першого гнома, стрибати вниз праворуч. Дорога до палацу обсипаються пісків - це вузький каньйон. Ідіть по ньому і знайдете гнома на лівій стороні стіни, прямо перед входом до печери.

3) Ідіть по стежці, що веде до великої кам'яної арки (від виходу з Аврори). Гном високо на скелі зліва.

срібні сосни
Гноми (2)

1) Зовні рудника ви побачите купу високих дерев'яних підставок. Гном на верху однієї з них.

2) Потрібно йти на цвинтар, щоб знайти цього Гнома. Він трохи за склепом, на шляху, який повертає праворуч. Подивіться на дерев'яну вежу, щоб знайти його.

Будинок сонця, що заходить
Гноми (1)

1) Знайдіть Будинок сонця, що заходить. Гном сидить на каменях праворуч від будинку.

прихована стежка
Гноми (4)

1) Як тільки ви ввійдете на приховану стежку, подивіться направо. Він на каменях.

2) Це Гном знаходиться досить далеко після першого, знову ж на каменях. Нижче входу в Загадку.

3) Як будете підніматися по сходах після того як знайдете другого гнома, на вас нападе кілька ворогів. Подивіться на кам'яній структурі, гном стоїть на її верхній частині.

4) Цей гном знаходиться всередині Загадки. Після того як ви потрапите в третю кімнату, шукайте його в ніші навпроти входу.

Як потрапити в «Загадку»:

Двері в Загадку нижче останньої сходи на прихованої стежці (праворуч)

Увійшовши всередину, переконайтеся, що для одягли рукавичку вогненної кулі.

У першій кімнаті, ви повинні запалити незажжённие факели, щоб відкрити всі двері. Кожен факел відповідає найближчій до нього кімнаті (зліва факел відкриває ліві двері, і т. Д.)

Перейдіть в другу кімнату (прямо перед вами) і ви побачите три кольорових платформи.

Натисніть їх в наступному порядку: жовтий, синій, жовтий, червоний, синій, червоний, синій, червоний.
P.S. Після знаходження всіх гномів вам дадуть рушницю

Нью-Глушвіль-Сіті.
Назва: Знамениті вбивці: Terrance Posture.
Пройдіть до пивній Riveteer Rest і знайдете рідкісну книгу на столі біля піаніно.

Назва: Небезпечні речі: Gunpowder.
Увійдіть в Cesspool і побачите книгу, що лежить на столі, лівіше однією з величезних бочок.

Нью-Глушвіль-Сіті (Старий квартал).
Назва: Небезпечні речі: заводське обладнання та верстати.
Від статуї лицаря, який сидить на свині, пройдіть повз всіх торговців і в кінці дороги поверніть наліво. Пройдіть до обгородженій садової зоні, де побачите статую людини з телескопом. Книга знаходиться у п'єдесталу цієї статуї.

Нью-Глушвільскій ринок.
Назва: Тиранія тиранів.
Увійдіть в пивницю Cock in the Crown. Книгу знайдете, піднявшись по сходах і пройшовши по балкону. Вона лежить на столі біля вікна.

Назва: Всеохоплююча жадібність королів і їх лакеїв.
Пройдіть по мосту від пивної, вийдіть з міських воріт, відшукайте Dolhouse з правого боку. Підніміться на другий поверх і книгу знайдете на ліжку.

Горелесье.
Назва: Міббо-Спано теорія Глаттона.
Пройдіть в це місто і книгу знайдете на ящиках біля павільйону, де роблять татуювання.

Назва: Історія знаменитих Королів: Старий король Освальд.
Цю книгу знайдете в Ossuary. Вона лежить на карнизі балкону за золотий дверима.

Будинок Постановка Сонця.
Назва: The Extraordinary Homunculus of Baron Von Orfen (Незвичайний гомонкулус Банон Он Орфен).
Пройдіть до статуям і на лавці справа знайдете книгу.

Млинове поле.
Назва: Пригодницький квест: Виберіть книгу власних прагнень.
Увійдіть на кладовищі, де ви виконували квест Смертельна Нудьга ( "Bored to Death") і знайдете книгу в гробниці, з якої вас атакував лідер Худих.

Назва: Небезпечні речі: блискавка.
Увійдіть в будинок Reavers Mansion. Пройдіть в кімнату ліворуч і книгу знайдете на столі зліва, біля вікна.

Назва: Житель Темряви.
Увійдіть в печеру Dankwater, після того, як закінчите квест "Hobnobbing with Hobbes". Огорожі на цей раз не буде, так що можете спуститися до води, скориставшись лівої дорогою. Тепер увійдіть в воду і пливіть наліво. Коли минете водоспад, виявите невелику печеру, а в ній книга, що лежить на столі.

Срібні Сосни.
Назва: Дуже небезпечна книга для хлопчиків. Том 3.
Книгу знайдете на ящиках біля ферми Finkelhouse.

Місто дрейфуючих дерев.
Назва: Небезпечні речі: Неуважність далеко від дому.
Вам потрібно закінчити квест "Gift Wood for Driftwood", перш, ніж ви зможете знайти цю книгу. Після цього потрібно пройти по дорозі до самого західного острівця, заберіть в шахту і знайдете книгу на ящику зліва.

Яснодол.
Назва: Дуже небезпечна книга для хлопчиків. Том 2. Овни.
Пройдіть до будиночка Two-Knock поруч з Академією, підніміться на другий поверх. Книгу знайдете на огорожі.

Назва: Атака вбивці Паффіна.
Спустіться до магазину меблів і пройдіть в обхід наліво навколо будівлі і знайдете книгу на підвіконні.

Назва: Історія знаменитих кролів: Markus Ivy.
Пройдіть на другий поверх пивної, увійдіть в кімнату праворуч. Книгу знайдете на нічному столику.

Назва: Як стати майстром бою на мечах.
Вам потрібно увійти в гробницю для того, щоб виявити дві книги. Коли вперше ввійдете в гробницю, тут же поверніть в перший поворот направо і книгу знайдете на п'єдесталі.

Назва: Знамениті вбивці: Carl Tendency.
Вам треба на початку закінчити квест Стародавній Ключ ( "An Ancient Key"). Ідіть в бібліотеку. Куди ви супроводжували Saul і книгу знайдете на п'єдестал.

Хмарська долина.
Назва: Як стати влучним стрільцем (Crack Shot).
Пройдіть до монорельсової станції і, увійшовши до будівлі, праворуч, біля касового апарату знайдете книгу.

Назва: Знамениті вбивці: Xavier Smedley.
Від попередньої книги пройдіть в печеру Chillbreath. Спускайтеся вниз до самого кінця, де побачите замерзлий водоспад. Переберіться справа по крижаних торосах до великих скриньок і спальному мішку. Книга лежить на ящиках.

Табір городян.
Назва: Історія знаменитих королів: Король Седрик.
Пошукайте фургон Wimpet's Sniffle на вашій карті, заберіть всередину і справа знайдете книгу.

Аврора.
Назва: Дивовижні дослідження барона Barnaby Beadle.
Книгу знайдете на вівтарі всередині замку.

Назва: Дуже небезпечна книга для хлопчиків: Планування на «ручних» крилах. Том 1.
Із замку пройдіть на вулицю, поверніть на саму праву доріжку, зверніться за нею, поки не дійдете до арки над цією дорогою. Книгу знайдете на каплиці, праворуч на стіні.

Сипучі піски.
Назва: Сходи.
Увійдіть до палацу Sandfall Palace, перейдіть по мосту до першої кімнаті і поверніть направо. Книгу знайдете на огорожі