Карпи люблять котячий корм, блог карполова

Тема цього поста зовсім не помилка! Нарешті я спробував використовувати котячий корм в якості прикормки. І що Ви думаєте? Результат є! Ще й який. З 14 на 15 травня я і мій новий товариш вибралися на риболовлю в Рокитне. Забронювали сектор №13 - чортове число, могло і не клювати. Риба в Рокитному не велика. Трофейних коропів мало, з цього, я вирішив зробити ставку на Тузіков до 3 кг. і ловлю на один фідер з оснащенням «патерностер».
По дорозі на місце рибальства ми заїхали в знаменитий цілодобовий магазинчик на ст. м. Славутич. Я прикупив «Фішдріма» червоного і опаришів. Товариш вирішив взяти «червоного» і навіть мастирку! На жаль ні те, ні інше не працювало.
По приїзду на водойму ми спостерігали за турніром з ловлі хижої риби пам'яті Ярослава Яковенко, слухали розповіді охоронця про спійманого їм сома на 20 кг! Отримали інформацію про тимчасове бесклевья на водоймі, і пішли, під дрібний дощик, розкладати снасті і накривати «поляну».
Було близько 7 вечора. Я почав замішувати прикормку Склад прикормки для Рокитнянського коропа був такий - «ФІШДРІМ лящ», червоний «ФІШДРІМ», кукурузка, горох, добавка Х (ну повинні ж бути хоч якісь не розкриті питання - все як у справжнього рибалки), конопля і звичайно ж ...... / барабанний дріб / .... Котячий м'ясної корм Darling (25% від загальної маси прикормки)! До початку замішування його потрібно залити окропом (придатні термос :)) ... він розбухне ... Я спеціально не дав йому повністю перетворитися в однорідну масу. Залишив дрібні частинки, які відлипають від прикормки і спливають вгору, тим самим залучаючи рибу.
Тепер про дистанції лову в Рокитному. Якщо снасть не дозволяє зробити закид під острівці, які там є, або під протилежний берег - кидайте якомога ближче до себе. Я ловив на дистанції 30 метрів. За моїми спостереженнями і за показаннями маркера, приблизно на такій дистанції перебувати основний звалювання. Звичайно, в кожному секторі це індивідуально - краще відразу промаркеріть дно і знайти бровку. Однак, якщо маркера немає - 30 метрів на око і вперед!
Перша клювання надійшла практично відразу.

Карпи люблять котячий корм, блог карполова

Карпуша вагою трохи більше кілограма був в садку. Через деякий час все повторилося. Вже сутеніло, а клювання тривали до 2 ночі! Мій товариш ловив поплавчанкой і теж встиг висмикнути пару карасів і маленького сомика. Ми вирішили залишити сили на світлий день, і пішли спати. Фідер я вимотав, а замість нього поставив карповика, який прихопив з собою, на 20 мм. бойл з м'ясним запахом. Закинув під самий острівець, який був праворуч від нашого сектора (П.С. я ще вдень закліпсовал (зафіксував) потрібну дальність для закидання карповика в темний час доби).

Ранок для нас настав в підлогу 4 :). Я помітив, що з котушки карповика змотатися багато волосіні. Підсікаю ... Є! Починається виведення на світанку в променях сонця, яке ще ось-ось і вигляне з-під лісопосадки. Підводжу рибу до берега. Це був заліковий короп вагою приблизно 4 кг. На жаль, дістати його не вдалося - «порвалася губа», - подумав я.
Чи не втрачаю надії! Беру фідер і вперед. Закиди намагаюся робити в одну точку. Риба підійшла до місця лову через 20-25 хвилин. Почав прокльовувати подлещик, карась і систематично - короп.
За всю риболовлю я зловив близько 18 коропів, 1 карася і купу білої риби (плотва, подлещ). Хвіст одного коропа дуже здивував - половини не було.

Карпи люблять котячий корм, блог карполова

Результат спортивний Прикормка спрацювала! Котячий корм рулит!
Увечері ми поступово зібралися і поїхали додому під легку рок музику.