Як я поїхав в сша - щоденник

США - мабуть, найзаповітніша мета для подорожі, яка у мене є на даний момент. В Америку не просто потрапити з різних причин, починаючи з візи, закінчуючи вартістю поїздки. З візою мені пощастило, отримав досить без проблем мультивізу аж на 3 роки. Грошей начебто теж зібрав і ось я в літаку Берлін - Чикаго. Почалося довгоочікувану подорож. Вирішив записувати свої спостереження відразу сюди. Тобто цей запис постараюся актуалізувати в міру надходження нових пригод в режимі реального часу.

Мета моєї подорожі - відвідати родичів в Чикаго, зганяти в Нью Йорк і позиріть на Ніагару. Квитки і готелі вже взяв через інтернет. В дорогу!

День перший - переліт і зустріч з родичами

Вилетіли вчасно о 10:00, через майже 3 години пролетіли над Англією. Англійську візу мені не дали, тепер хоч з повітря подивився на острів. Комиші якісь. Шкода плюнути в кватирку не дають. Їдемо в Америку ...

Як я поїхав в сша - щоденник

Ура! Кордон перетнув, дозвіл на півроку перебування в країні отримав! Процедура проходження контролю була дуже швидка і безболісна.

В аеропорту мене тепло зустріли тітка і дядько.

Всі мої друзі, побувавши до мене в Америці говорили, що Америка абсолютно інша, ніж ти її собі уявляєш. Так і є! Вона інша.
Тут дійсно всюди американські прапори, кругом величезні машини і натовпу мексиканців, але на цьому кліше закінчуються.

Як я поїхав в сша - щоденник

Пара моментів, що запам'яталися мені:

• люди абсолютно не європейські. Інші.
  • не зміг купити сім-карту щоб підключити інтернет в планшеті. Їх просто не продають.
  • їжа разюче відрізняється від німецької. Смак всього інтенсивніший і яскраво виражений.

День другий - Чикаго

Як я поїхав в сша - щоденник

Перше, що потрібно зробити в Чикаго - потрібно зайти в Старбакс і випити кави. Сиджу, п'ю. Кава, звичайно нікудишній, але так вже тут його п'ють. Вчора в ресторані теж подавали рідкий кави в великій склянці-відрі.

Маршрут на сьогодні такий:

1. Купити айфон приятелеві
  2. Проїхатися по озеру Мічиган на кораблику
  3. Забратися на в минулому найвищий хмарочос
  4. Зайти в головний парк

На все про все у мене 6 годин. Отже, в путь!

Айфон в кишені, по місту трохи походив, пару раз заплутав, сиджу в якомусь прикольному барі з кухлем чиказького елю. Цілком гідна річ! Зараз перевірю справжній чиказький бургер з картоплею фрі. Офіціант з третього разу зумів пояснити мені що таке картопля фрі. Чи не знав як це по-англійськи.

Бургер був таким же смачним, як і ель. Все це справа мені обійшлося в 20 доларів! Зовсім не дешево. Відразу з забігайлівки відправився на вокзал і за 5, 25 відправився назад в Вітон - місто, в якому живе моя тітка. Загалом, плани реалізовані не були.

Пізніше поїхали з дядьком і тіткою до мого троюрідному братові Денису і його сімейства на барбекю. Там до допізна сиділи, ділилися досвідом іммігрантської життя. Душевно посиділи під чиказький ель і німецький шнапс!

День третій - Чикаго з Денисом

Як я поїхав в сша - щоденник

Вранці мій троюрідний брат Денис забрав мене і відвіз в Чикаго. Там ми провели весь день, відвідуючи головні визначні пам'ятки. Забралися на 94 поверх одного з хмарочосів, поїли в типовому американському закладі, пройшлися вулицями. Місто дуже чисте, набагато чистіше ніж Берлін. Мене постійно не покидає відчуття, що я в голлівудському фільмі. Все так як і показують в кіно. Тут і там жебрак збиває дрібниця, розслаблений нигга з панчохою на голові, сірником в роті і гігантськими сережками не поспішаючи їде на тачці по вулицях. Увечері вирушили додому до Денису. По дорозі заїхали в гігантський магазин алкогольних напоїв. Вразив асортимент продукції! Там було майже все і навіть ще трохи. Здивував розмір пляшок. Майже всі пляшки з коньяком, горілкою, вином в два рази більше звичних. Можна взяти півтора літра горілки в одній пляшці. До речі, бачив »нашу» столичну горілку зі смаком ожини в півтора літровій пляшці. Дуже не звично. Взагалі тут все набагато більше: люди, будинки, машини, порції їжі.

День четвертий - поїздка в Нью Йорк

Сьогодні вирушив у Нью Йорк. На поїзді добрався з Витона до Чикаго, а звідти вже далі до аеропорту. Рейс затримали на 2 години, тому міг зайнятися своїми справами. Нарешті добрався до міста контрастів Нью Йорка! (Читаємо статтю про те, що подивитися в Нью Йорку)

Досить відразу стало зрозуміло, що тут все по іншому ніж в Чикаго. Люди менше ввічливі, машини поменше, суєти більше. Виходжу з аеропорту, питаю як дістатися до міста. Тітонька відсилає мене на автобус за 13 доларів. Я вже майже готовий їхати, але потім включаю мозок і роззявляти очі. тут же знаходиться інший автобус теж до Манхеттена, але вже за 2, 25 долара. Ось це правильний варіант. Автобус їхав через Гарлем. Епрст, добре, що мені там не треба виходити! Вийшов, щоб не бути дріб'язковими, відразу на Бродвеї. Звідти поїхав на метро на 34 вулицю, щоб дістатися до свого готелю. Коли я бронював готель, я не розібрався що селюсь вже не в Нью Йорку, а в Нью Джерсі в місті або районі Hoboken. Поки добрався до готелю неабияк намучився. Ніхто мені толком не міг підказати куди мені їхати, який квиток купувати, і все це ще й англійською, який я порядком призабув. Дещо як добрався до готелю.

Готель Yankee Ferry

Моя готель це окрема розмова! Я виразно або естет або кінчений панк! Загалом це стара баржа, перероблена під житло «водяного щура». Але з видом на Манхеттен. Я думаю, про цей готель я напишу ще окремо. На даний момент у мене інший клопіт, а саме, всі мої карти заблоковані, грошей в кишені 50 доларів і 50 євро. Досить мені цього на добу. Друзі шукають спосіб вирішити проблему.

День п'ятий - Місто контрастів

Як я поїхав в сша - щоденник

День почався настільки невдало, наскільки це можливо - з самого ранку зарядив злива. Що робити? Потрібно хоч якось дивитися місто. Відправився в Нью Йорк на автобусі. На цей раз поїздка була швидшою. Вийшов в самому центрі і потрапив відразу на Брів, на Таймс Сквер!

Це місце охарактеризувати можна одним словом: занадто!

Не дивлячись на проливний дощ, настрій моментально покращився до стану ейфорії. Ось він - горезвісний Нью Йорк - місто контрастів! Звідси почався довгий і виснажливий марш кидок через все місто.

Детально писати про це, мабуть, не має сенсу, так як передати той кайф словами не можна. Це треба бачити, чути і сприймати всіма органами почуттів! На моє щастя, через пару годин вийшло сонце і просушити місто і мене замість з ним. Сьогоднішній день був врятований!

А в цей день мені вдалося відвідати наступні місця:

1. Таймс Сквер
  7. Уолл стріт
  8. Чайнатаун
  9. І ще раз, тепер вже нічний Бродвей

Без задніх ніг пріплёлся назад на баржу. Тепер намагаюся переварити побачене і качку по-пекінськи, яку з'їв в Чайнатауне. Звичайно, дуже багато вражень для одного дня, але треба вичавлювати з пригоди все. Гаразд, на сьогодні відключаюся, в прямому і переносному сенсі ...

День шостий - Спокій нам тільки сниться

Як я поїхав в сша - щоденник

Сьогодні прокинувся від сильного качки. Не кожен день прокидаєшся при таких обставинах. День видався на славу. Вже за традицією відправився в Старбакс на сніданок, потім поїхав на Манхеттен.

Першим в списку пам'яток у мене був Бруклінський міст. Повинен сказати, що очікував я більшого. Міст як міст, тільки з натовпами туристів.

Потім відправився в район SoHo. Виявилося, що в 12 дня тут ще толком не прокинулися, ладно, відкладемо на завтра.

Не довго думаючи, відправився на Брайтон. Довга поїздка на метро коштувала того! Брайтон треба побачити, щоб порадіти, що сам там НЕ живеш. Дуже цікаво на все подивитися.

З Брайтона відправився в Центральний парк. По дорозі в вагон метро зайшли штук 6 чорних хлопців і почали літати такі танці, що здавалося, що хтось із пасажирів залишиться без голови. Нью йоркців навіть не підняли очі, а мені було дуже цікаво. Це був найяскравіший момент дня.

У Центральному парку народ відпочивав як і написано в путівниках. Писати не стану, скажу лише, що туди потрібно обов'язково заглянути. Стало темніти і холоднішати, тому довелося заскочити в магазин HM щоб купити курточку. Здивувало те, що ціни такі ж як і в Німеччині, але в доларах. Уже в обновці заскочив ще раз на Таймс Сквер, завтра адже в цей час у мене автобус до Ніагари.

Тепер сиджу в готелі і намагаюся взяти літак з Буффало в Чикаго. Щось не приходить підтвердження. Думаю над запасним варіантом.

День сьомий - прощання з Нью Йорком

Як я поїхав в сша - щоденник

Прокинувся сьогодні від шуму дощу по даху баржі і качки. Не знаю з чим це пов'язано, але погода тут дуже нестабільна, по два рази в день йде дощ. Може це через моря. Загалом, зібрав речі про відправився в Манхеттен.

На порядку денному було відвідування парку Хайлайн і італійського району.

Парк Highline дуже сподобався, вже дуже незвично ходити по лінії колишнього надземного метро. Загалом, рекомендую всім!

Потім відшукав район «Маленька Італія» і заглянув на Сохо - район місцевої інтелігенції. Там же через вулицю потрапив знову в Чайнатаун ​​і з'їв пекінську качку.

Все, мій список місць, які я збирався відвідати був вичерпаний. Залишилася лише одне місце, куди я хотів потрапити, але судячи з рекомендаціями, які я вичитав, воно того не варто - відвідування найвищого хмарочоса на Манхеттені - Емпайерстейт білдінг.

За 25 доларів і 15 хвилин опинився на даху Нью Йорка - на Емпайерстейт білдінг! Вид від туди відкривається приголомшливий! Моє особисто думка - йти туди треба. Головне щоб з погодою було краще і внизу потрібно запитати, як довго займе стояння в черзі. При певних обставинах, застрягти в черзі можна надовго.

Ось тепер дійсно все, гудбай Нью Йорк!

Зараз сиджу в вокзальної забігайлівці, пишу ці рядки в очікуванні автобуса до Ніагарі! Їхати буду всю ніч, а там повинен заселитися в готель.

Все гладко, якби не один момент - вчора я намагався купити через інтернет квиток на літак до Чикаго, але підтвердження ще не отримав. Це дуже дивно! Може бути на мапі грошей не вистачає. У мене ж немає підтвердження витрат коштів та інформації про баланс. Коротше, знову пригоди на чужому континенті.

День восьмий - Рев Ніагари

Як я поїхав в сша - щоденник

Нарешті автобус дістався до містечка Ніагара Фоллс. Перше, що мені прийме - шум або гул. Ніагарський водоспад! Його ще не видно, але дуже добре чутно. Але спершу потрібно заселитися в готель, а вірніше мотель.

Мотель я вибрав навмисне, щоб пожити і відчути саме цю атмосферу. Щоб було як в американських фільмах, коли який-небудь Термінатор проходить через стіни))

Готівки, правда не було)) Тут мені дуже допомогла моя значка в євро. Потім вдалося зняти ще аж 60 доларів з карти, яка раніше вважалася заблокованою. Все, я знову багач!

Нарешті я відправився на шум Ніагари. На місці мені здалося чудове видовище! Гігантський водоспад, що складається з двох частин. Про водоспад писати не стану, тому що це потрібно бачити, чути і відчувати шкірою!

Після водоспаду відправився в американську їдальню Fridays де покуштував гамбургер з пивом Budweiser за скромні 20 доларів. Я вже звик до таких цін. Потім купив снікерс за 2, 60 доларів))

Після цього відправився назад в мотель, так як сил уже не було. Заснув моментально.

День дев'ятий - Назад в Вітон

Сьогодні в першій половині для ще раз сходив на водоспад. Мій мотель розташовується метрах в 700 від водоспаду, дуже зручно. Над водоспадом стоїть величезна хмара з дрібних крапель, які утворюються при падінні води з висоти. Тому безпосередньо у самого водоспаду постійно йде дощ. Вирушаючи сюди, потрібно обов'язково запастися водонепроникною одягом і такий же взуттям. Тільки так можна відчути міць Ніагари, стоячи біля самого краю.

Комі мене сьогодні біля водоспаду були хмари китайців та індусів. Нахабні білки буквально перекривають пішохідні доріжки, випрошуючи у людей щось їстівне.

Після ще раз заскочив в Fridays, але дешевше 20 доларів поїсти не вийшло. Благо, з'ясувалося, що на мою карту прийшли довгоочікувані гроші!

Все, пора в дорогу! Прощай Ніагара.

Про всяк випадок закинув цент в водоспад, ніби як для наступної зустрічі. Тепер сиджу в аеропорту, чекаю літак до Чикаго. Квиток на літак обійшовся мені в 280 доларів. У Чикаго дістався відмінно, в аеропорту мене забрав дядько.

На сьогоднішній день пригод більше не заплановано.

День десятий - Чикаго

Особливих планів сьогодні не маю, поїду в Чикаго. У Чикаго дістався на електричці за 40 хвилин. Погода чудова, на градуснику 28 градусів. Місто я добре освоїв за перші дні перебування, тому пішов знайомими вулицями.

Забрався на 96 поверх висотки і випив стаканчик пива з прекрасним видом на місто! З висоти розгледів міський пляж і відправився туди.

Подрімавши на сонечку, відправився далі. Тут я згадав, що ще не обідав і зайшов в той заклад, в якому був з братом. На цей раз скуштував гамбургер з місцевим пивом. Офіціантка обрахувати в мою користь, за це отримала 2 долари чайових.

Після обіду пішов вже назад в Вітон, адже там рідня збиралася в ресторан. Після походу в ресторан, вирушили додому. Потрібно відзначити, що заклад знаходиться досить далеко від будинку в спеціальному районі, де зосереджені подібні заклади. З усієї округи сюди з'їжджаються люди на машинах, їдять, спілкуються і роз'їжджаються по домівках. У житлових районах закладів дуже мало.

день одинадцятий

Сьогодні планів немає, відправився в Чикаго. Потрібно прикупити друзям пару гостинців, може забігти в магазин.

Зараз сиджу в Старбаксе на халявном інтернеті. Якщо не брати до уваги 6 баксів за кавою з пиріжком. Сьогодні прогулясля по набережній, поспав на лавці, сходив в туристичне місце Navy Pier. Так як нема чого робити, пробігся по магазинах.

Я не спец в моді, але речі тут начебто відрізняються від європейських. Ціни прийнятні. Усе!

Програма перебування виконана на 100%! Сьогодні ввечері вечерю з сім'єю, а завтра літак назад в Берлін!