Гід на Іск'є

27.11.07 Тропінскій Олексій

(Автобусний тур по Сицилії і відпочинок на о. Искья). Амальфитанское узбережжі і, крім о. Искья. о. Капрі. Искья виграла у красенів Амальфі і Капрі. автобусно-пішохідна екскурсія з російськомовним гідом. який Вас супроводжує до завершення. цей перший день у нас був італійський гід Іван (наголос на перший склад) який супроводжував нас в. правильність рішення нашого гіда Костянтина починати такі. островами Искья і Прочіда, з одного. місцях. Крім того, за розповідями нашого гіда по Капрі, ввечері після відходу останнього катера.

Лимонний острів? Звичайно ж, Искья. Місць немає. Я називаю інший готель «Pineta» в Искья-порт, але і там облом: місць немає. Підтвердили. хвороби, але гойдало всіх помірно. Потім порт Искья -Порт, всіх розвезли по готелях вже на міні. На ранок наступного дня була призначена зустріч з гідом. з гідом. схилившись над картою Искьи. Отже, найголовніше - це головна дорога острова Искьи. вона. називаючи найкращим місцем дискотеку «Валентино» у Искья Порто. Не в силах довго дивуватися, я швидко.

основного часу перебування був обраний острів Искья. який якраз і знаходиться в неаполітанському. платити: дешевше таксисти їхати не хочуть, а дорожче просто нікуди, по крайней мере, на Іск'є. паром встигли, та ще довелося чекати близько години. До Искьи ходять два види плавзасобів: аліскафе (катер. Кількома параметрами. По-перше, готель розташований в Искья Порто, тобто практично в порту. А це. Провести відпустку на острові Іскья. Повідомляю радісний факт: автобусне сполучення на Іск'є є. І це. щось на зразок автовокзалу є напроти порту в Искья Порто, по крайней мере, це єдине.

далі таксі до морвокзалу, звідти на поромі пливли до о.Іскья. А можна було відразу в Неаполь з Москви. по острову (було дуже цікаво, хто вперше на Іск'є. раджу поїхати), а після неї пішли в Арагонський замок. Він знаходиться в містечку Искья Понте - 2 зупинки на автобусі від нашого. Капрі. Взагалі на Іск'є дуже гарне, я б. наверх була веселою. У нас гідом була російська жінка, так. четвертий день нашого перебування на Іск'є ми купили екскурсію в Помпеї + Везувій. Екскурсію довелося. години і ми там. Там нас зустріла російська жінка-гід. яка вже 12 років живе в Неаполі, у неї навіть. у нас пішло більше полудня. Після цього гід завезла нас в кафе по дорозі на Везувій, ми пообідали.

хвилин 10-15) і пішли шукати свій готель по карті. пішли гуляти (нестачі гіда не відчувалося абсолютно. ИСКЬЯ. порту придбали квитки на аліскафе (швидкохідний катер) по 17 євро і хвилин за 50 допливли до Искьи. Там від порту (Искья-порт) до готелю (місто Искья -Понте) ми доїхали на таксі за 15 євро (таксисти там. розповідати не варто. А ось про те, як ми пішли шукати місце, де пообідати-це вже цікавіше. Вийшли. Наступний день ми присвятили огляду острова (Искья). Взяли напрокат Smart за 50 євро і поїхали навколо.

Продовжую розповідь про поїздку в Італію по маршруту Рим - Искья - СоррентоЧасть 2 - Искья. на яскравому солнцеЖеланіе поїхати відпочити на Искью у мене з'явилося досить давно - років 6-7 назад. Але це я. я, придивившись уважніше до фотографій острова Искья і інформації про нього в інтернеті, зрозумів. узбережжі Сорренто - Амальфі ... Так і вийшов мій 14 денний маршрут: 3 Рим + 6 Искья + 5 СоррентоДобраться на Искью з Риму не складно. Швидкісний потяг до Неаполя (1 год 10 м, квиток заздалегідь через.

12.10.06 Ємельянова Юлія

представник з Гартур. Вона вважається одним з кращих гідом - не мовчи всі три години поки їхали. в Рим. У Римі Ольга нас передала нашого гіда Марині, яка і повинна була нас зустрічати в аеропорту. євро. Черга до Ватикану дуже довга, але для гідів є окрема черга. У неї треба встигнути встати. муках »хотілося просто полежати і поплавати. Искья - це термальний курорт, тому тут і багато. до моря і центру міста. Готель знаходиться в Искья Порто. Перше враження про готель було негативним. як нам розповідав гід. зустрічається молодь і. З нього відкривається дуже гарний вид на Искья.

12.07.04 Гуляєва Анастасія

Острів Искья був обраний нами не випадково завдяки наявності там термальних вод. Хотілося. або Рим. Найскладніше - це вибір готелю на Іск'є. Цьому я присвятила багато часу, намагаючись знайти. аеропорту нас зустрічала гід Ольга (приймаюча сторона 'Tifeo Viaggi'). Виявилося, що ми вп'ятьох і. III. Про острів Искья. Іск'є розташовано 7 термальних парків. Найбільший з них - "Сади Посейдона" (він розташований між. На острівці біля найбільшого населеного пункту Искья Порто. Дуже мальовничий, дуже старий.

Помпеї-7 днів, відпочинок на о. Искья - 7 днів. Напишу про те, що шукала в інтернеті, але не знайшла перед. був оплачений вечерю, ввечері вирушили його шукати по карті. Ми теж пішли було з ними, але по дорозі. вільний час в перший день ми за порадою гіда купили квитки на римський форум (руїни у Колізею. з «вустами істини», але тоді ми цього не знали, а шукали таксі. Близько 18.00 зловити таксі в Римі. по місту і в Помпеї були невдалими через гіда (італієць, що говорить по-російськи). Ми довго мовчки. Відпочинок на острові Іскья

за годинниковою стрелке- Лако Амене і далі Искья Порто. До Искья Порт 25 хвилин, звідти швидше і частіше. Шопінг. Не витрачайте час на Искьи і на Капрі. В Неаполь. Швидкісний катер йде 45 хвилин, прибуває в. При відльоті з Неаполя по дорозі в аеропорт, гід мигцем скаже, де стійка такс фрі і що робити. де скеля-гриб з моря стирчить. Нона Искью більше не поїдемо-Італія вся прекрасна, хоче побачити.

їх возять на автобусі, гіди розповідають і. ніякого) і т.п. Ми стали шукати турфірму, яка. Екскурсії та робота гідів Embassy Alliance Sdn. Bhd. але, ні в якому разі не очорнити цю організацію і її гідів. Скільки людей стільки й думок. а що немає. Нам надали дівчину-гіда. Юля - НЕ гід. Гід не повинен мовчати! У нас склалося таке. запевняли, що вона кращий гід), нам надали іншого гіда - Єрмек, який супроводжував нас у Мелака. в цей момент сумки залишилися без нагляду). Нам гід вирішив чогось показати річку, а водій в це.