Фотозвіт королівське озеро Кенігзеє - подорожі з дітьми

Кенігзеє або Королівське озеро - безумовно, одне з найкрасивіших місць Баварії і всієї Німеччини. Воно розташоване в національному парку Берхтесгаден на південному сході Німеччини на кордоні з Австрією. З Мюнхена до нього можна доїхати на машині або на поїзді і автобусі. Оскільки на громадському транспорті шлях займає близько 3 годин, а крім самого озера там ще є, що подивитися, ми вирішили з'їздити туди на два дні з ночівлею в готелі. Разом з нами їздили наші знайомі з Петрозаводська, які гостювали у нас протягом тижня - сім'я з донькою, ровесницею нашого сина, тому і нам було веселіше, і Лео тримався молодцем, невтомно бігаючи за Арішою.

Спочатку ми на поїзді з однією пересадкою добралися містечка Берхтесгаден.

Городок досить милий, але! Ці фото зроблені на наступний день. А в день приїзду нас чекало сіре, затягнуте низькими хмарами небо і дрібний дощ. У нас була запланована поїздка в Кельштайнхаус (або "Орлине гніздо") - чайний будиночок Гітлера. І хоча у нас миготіли думки відмовитися від цієї ідеї, внутрішнього голосу ми не почули і зробили велику помилку, поїхавши туди в таку погоду. Але про все по порядку.

Від вокзалу в Берхтесгадене до кас Орлиного гнізда можна дістатися на автобусі (діє Байерн-тікет). Звідти наверх веде вузька гірська дорога з одностороннім рухом, тому далі можна доїхати тільки на спеціальних автобусах, які відправляються щопівгодини відразу по чотири одночасно. Від кінцевої зупинки починається довгий пішохідний тунель, в кінці якого розташований великий позолочений ліфт, що піднімає туристів на 124 метри вгору.

А нагорі нас чекало суцільне молоко - далі 10 метрів нічого не видно. На наступному фото можна одночасно побачити пейзаж, який тут відкривається в ясну погоду, і те, що побачили ми.

Якщо підійти трохи ближче, то можна навіть розглянути силует чайного будиночка. Замість красивих гірських видів ми були змушені бродити, як їжачки в тумані, та ще й під холодним дощем, який посилився на висоті. Бррр! Не повторюйте наших помилок: якщо ви приїхали в Берхтесгаден в погану погоду, забудьте про Орлиному гнізді, сходіть краще в сольові шахти!

Фотоекспозиція досить скромна. 10 хвилин достатньо, щоб вивчити всю історію Кельштайнхауса.

Ми повернулися на вокзал і вирішили їхати в заброньований нами готель, який знаходився зовсім поруч з Кенігзеє. До речі, про готелі. Оскільки національний парк Берхтесгаден - дуже популярне серед туристів місце, готелі тут досить дорогі, але всі номери в сезон розлітаються, як гарячі пиріжки. Ми бронювали десь за 3 тижні до поїздки, і вибору вже не було - на Booking.com майже у всіх готелів і гостьових будинків від Шенау-ам-Кенігзеє до Берхтесгадена значився статус "Розпродано". Довелося брати єдиний готель, в якому знайшлося два вільних номера. Ним виявився Hotel Königsseer Hof. відгуки були непогані, і за фактом нам там теж все сподобалося: вдале розташування, чисті просторі номери (наш був з видом на річку з водоспадом), смачний сніданок. Хіба що ціна в 100 євро за ніч здалася завищеною, але вибирати, як я вже сказав не доводилося.

Заселившись, пішли на вечірню прогулянку. Місцевість дуже приємна, ввечері тут все дуже спокійно і безшумно. Сюди б приїхати на тиждень, щоб вдосталь погуляти по околицях.

Село Шенау-ам-Кенігзеє, звідки починаються прогулянки по озеру, під вечір наче вимирає. Більшість магазинів було закрито, вулиці порожні.

На березі озера стоять гаражі, а в них прогулянкові катери. На одному з них завтра ми вирушимо кататися.

Вечірня набережна у Шенау. А високо на горі видно світло - це і є той самий чайний будиночок Гітлера, де ми були вдень.

На наступний ранок погода була така ж похмура, але хоча б дощу не було, а до полудня за прогнозом мало стати тепліше. По озеру по одному і тому ж маршруту кожні 15 хвилин відправляються прогулянкові кораблики. По дорозі екскурсовод щось дуже жваво розповідає, всі пасажири сміються. В одному місці корабель зупиняється, все замовкають, запановує цілковита тиша. І в цій тиші екскурсовод починає грати на трубі, і стає чутно, як відлуння вторить йому. Виглядає це все дуже ефектно. Екскурсовод зриває бурхливі оплески і потім обходить пасажирів, збираючи в шапку заслужені "чайові".

Перша зупинка на півострові біля церкви святого Варфоломія, купола якої відображаються в блакитний гладі озера.

Кенігзеє є одним з найчистіших озер в Європі, і для збереження його чистоти на прогулянкових катерах використовуються електродвигуни. І тим соромніше мені від того, що в очікуванні корабля на пірсі я забруднив його, ненавмисно втопивши свою бленду від об'єктива = (

Тут є, де відпочити і пограти дітям.

Можна зробити невелику кругову прогулянку - в одну сторону по березі озера, назад по лісі.

Далі ми знову сіли на катер і попливли на дальній край озера, який називається Заліт.

Звідси починається стежка до ще одного невеликого озера, яке називається Оберзее.

До цього часу погода вже налагодилася і Оберзее постало перед нами в ідеальному вигляді.

А це вже знову Кенігзеє з боку Залєтов.

Тут є єдиний хутір, на якому можна купити свіже молоко, кефір або сир.

Все дуже смачне, а молоко наливають у величезні чашки - ми з Лео ледве подужали одну на двох. А ось Юля так і не спробувала, так як некип'ячене молоко вагітності не наливають.

На задньому дворі хутора виявився туалет типу сортир, прям такий типовий, які в Росії в селах і на дачах роблять. На стіні висить табличка, вільний переклад якої може звучати так: "Проблеми з влучністю передбачаючи, чоловікам дозволяємо сидячи".

Загалом, місце дуже приємне, якщо доїдете до Залєтов, обов'язково зайдіть сюди.

А ось і альпійські корови, які дають це дуже смачне молоко.

І фінальне фото сім'ї мандрівників =)

Ще дуже хотілося піднятися в гори по канатній дорозі Jennerbahn, але коли ми повернулися в Шенау, до її закриття залишалося менше години і ми вирішили зараз не рватися, галопом, а краще приїхати сюди ще раз, щоб спокійно погуляти по горах. Так що далі буде (коли-небудь).