Джиговий кивок для спінінга »

У даній ситуації ми маємо два види кивка (рис. 13-4, 13-5).

Коли у нас самих з'явилося бажання добре ловити рибу на джиг і не брати участь при цьому в цьому велетенському бізнесі вудилищ і змагань, у кого крутіше снасть, і постало питання, як цього домогтися, ми поступово прийшли до того, що треба використовувати кивок. І перше, з чого ми почали - стали використовувати такий тип кивка, як на рис. 13-5.

Даний кивок зроблений з жорсткою монолески, свит спіраллю, і два кембрика з двох сторін. Такий кивок легко втягається в тюльпанчик, потім зверху фіксується в Тюльпанчики кембриком. Він зроблений за типом «інтерлайн», через нього проходить волосінь - і моноліска, і плетінка, - і клювання, і проводки дуже добре видно з цього коротенькому типу кивка.

Джиговий кивок для спінінга »

Однак такий кивок гарний тільки в тому випадку, якщо ми ловимо не в мороз. Наприклад, влітку, в спеку, і до того моменту, поки не почнуться перші заморозки, ранки, коли вранці з'являється паморозь на траві, цей кивок себе прекрасно зарекомендував.

Але коли температура злегка опускається нижче нуля, а тим більше в сильний мороз, даний кивок починає обмерзати зсередини, на занедбаності волосінь проходить через нього, кивок моментально забивається і перестає працювати. Таким чином, він дозволяє зробити не більше одного закидання.

Таким чином, чудово відловив протягом усього літа і осені на джиг з цим кивком судака і щуку, до зими ми встали перед дилемою: як же бути далі? Знову намагатися знайти максимально чутливе вудлище, щоб відчувати клювання безпосередньо в руку?

Джиговий кивок для спінінга »

І поступово прийшли до того, що потрібен інший тип кивка - з петелькою на кінці. Пробували один варіант, другий, третій, в кінці кінців прийшли до такого: тоненький стеклопластіковий хлистик, на кінці якого петелька або тюльпанчик (рис. 13-7, 13-8).

Слід сказати, що недолік тюльпанове полягає в тому, що кивок з Тюльпанчики має значно більшу інерційність. При закиданні він якийсь час продовжує бовтатися, має місце підвищена інерційність.

Кивок з дротяної петелькою набагато менш інерційний. Ми зробили такий кивок зі склопластику і вирішили, як його закріпити на кінчику спінінга. Є кілька варіантів: можна примотати його скотчем або ізоляційною стрічкою прямо до кінчика вудилища поверх тюльпанове, а можна надіти кілька термофітних кембріков і зробити кивок висувним, і тоді при лові він засунуть, а коли з'являється якась необхідність, ми його висуваємо.

Але відважний кивок нам не дуже сподобався, тому що доцільність його не надто висока. Приїхавши на риболовлю і прив'язавши до кінчика спінінга звичайний стеклопластіковий кивок, ми прекрасно працюємо їм весь день.

Коли ми тільки починали, даний вид кивка ми назвали «зимовим» кивком, оскільки їм можна ловити і взимку, так як при будь-мінусовій температурі він прекрасно працює.

Але у нас була дилема: нам здавалося, що якщо ми прив'яжемо до кінчика спінінга занадто м'який кивок, при закиданні він буде ламатися. Як виявилося, він абсолютно не ламався, витримував будь-які силові занедбаність, сильні підсічки. Спочатку, коли ми тільки починали ловити з кивками, ми дуже акуратно ставилися і до підсікання, і до виведення риби, оскільки весь час боялися за міцність обох видів кивків.

Але, як показав досвід, побоюватися нема чого, і зараз, ловлячи з такими типами кивків, ми не відчуваємо ніякого дискомфорту, абсолютно себе не обділяємо. Ми не турбуємося, що він може момент зламатися.

Джиговий кивок для спінінга »

Один з кивків, якими ми користуємося (рис. 13-9), був зроблений три роки тому, і зберігся до сих пір. На ньому вже вицвіла фарба, спочатку петелька була зроблена на ньому криво, я робив його як одноразовий, думав, що зроблю 5-10 закидів, і він зламається. Але кивок цей прекрасно працює до цих пір, і на рис. 13-9 видно, як він згинається.

До речі, плюс склопластику, в порівнянні з вуглепластиком, в тому, що, по-перше, він дозволяє працювати при мінусових температурах, і зігнути його можна під великим кутом. Тобто вуглепластик, перемагаючи у вазі, в цьому сенсі поступається склопластику, оскільки кут вигину у стеклопластикового кивка набагато вище. Він може знаходитися в такому положенні, як показано на малюнку, і не зламатися.

Коли ми майстрували ці кивки, у нас виникло питання: як зробити дуже тоненький кивок, щоб він був технологічним і зручним в обробці. Природно, у нас не було ніякого бажання купувати склопластикові 6-коліна або 9-коліна, після чого сточувати напилком або на наждачному колі кінчик вудилища. Це дуже важка, кропітка робота. Як же вийти з положення?

Джиговий кивок для спінінга »

Ми довго шукали вихід і, врешті-решт, прийшли до наступного. Від склопластику ми не відмовилися, на рис. 13-10 показано не що інше, як коліно від стеклопластиковой вудки. На рис. 13-11 видно, що частина стінки у цього коліна вже відірвана, з нього і зроблені всі наші кивки. Звідси легко відколюється трісочка, потім вона обробляється, прив'язується петелька, і кивок готовий. Все, ніяких проблем. Залишається тільки розфарбувати його маркером.

На рис. 13-12 показані коректор, який має насичений білий колір. Він водостійкий, тобто після того, як висихає, вже не схильний до впливу води.

Отже, як можна швидко зробити всепогодний кивок для джиговую вудилища. Такий тип кивка - з стеклопластиковой тріски, зробити дуже просто. Він виходить всепогодним, їм можна ловити і влітку, і взимку. Єдине, що при лові в сильний вітер переважно кивок з волосіні: він короткий і краще відпрацьовує в сильну вітряну погоду.

До речі, хочеться загострити увагу на тому, що кивок дозволяє ловити в сильний вітер. Якщо рибалка розташовується так, що закидання виконуються за вітром або проти вітру, то кивок допускає кут близько 90 градусів. Тобто якщо вітер дме нам в обличчя, то ми можемо робити закид на 45 градусів вліво і на 45 градусів вправо. У цьому секторі - близько 90 градусів, - ми навіть в сильний вітер маємо можливість ловити за допомогою будь-якого з двох вищеописаних кивків.

Те ж можна сказати, якщо вітер дме в спину. Коли ж кут більше 45 градусів по відношенню до вітру, вітер починає видувати дугу, і кивок не встигає компенсувати. Дуга настільки велика, вона настільки сильно тисне на волосінь, що ні про який контроль не може бути й мови.

Таким чином, при лові в вітряну погоду кивок дуже допомагає.

Крім того, в обох кивків є ще один секрет - і у лесочного, і у стеклопластикового. Секрет полягає в тому, що можна ловити, опускаючи кінчик спінінга в воду.

Припустимо, дме дуже сильний вітер, і ні про яку можливість контролю проводки без кивка не може бути й мови, тільки закид строго за вітром і строго проти вітру. Кивок ж відразу розширює сектор до 90 градусів і за вітром, і проти вітру. Але якщо ми опускаємо кінчик спінінга, обладнаний кивком, в воду, то отримуємо можливість ловити незалежно від того, який напрямок має вітер і яка хвиля на воді. Єдина умова - вода повинна бути досить прозорою, щоб ми бачили, як себе веде кивок під водою.

Ми закинули, опускаємо кінчик спінінга в воду і за кивком дуже точно визначаємо проводку, клювання, все, що завгодно. Це приблизно те ж саме, що і використання мультіплікаторной котушки, коли ми при лові зчитуємо інформацію безпосередньо пальцями.

До речі, при лові з мультиплікатором теж корисно в вітряний день опускати кінчик спінінга в воду і зчитувати інформацію безпосередньо на пальцях.

Але у мультіплікаторной котушки є один недолік, на перший погляд, не настільки істотний, але насправді дуже важливий. Справа в тому, що на Мультиплікаторні вудилище кілець набагато більше, ніж на вудилище, призначеному для безинерціонной котушки, оскільки кастингові вудилища мають, як правило, на 3-4 кільця більше. Проблема в тому, що кожне кільце краде частину інформації, і чим більше у нас кілець, тим більше інформації втрачаємо.

А кивок на опущеному у воду кінчику спінінга передає всю інформацію, і ми візуально помічаємо і клювання, і дотик дна. Це дуже суттєво.

Інші рибальські статті по темі:

Джиговий кивок для спінінга »

Вудка для зимової ловлі судака
Для лову судака необхідно використовувати легкий і міцний удільнік з невеликою котушкою (рис. 64-5, 64-6). Хлистик Судакової вудки повинен мати достатню жорсткість, щоб просечь міцну Судакова пащу. Довжина хлиста - зазвичай в межах 20-50.

Вибір котушки для спінінга
Вибираючи котушку для вудилища спінінгів, слід звертати увагу на те, щоб котушка гармоніювала з вудилищем. Якщо у нас вудилище легкого класу, а найчастіше, як ми вже сказали, саме з легкого класу і треба починати освоєння спінінга.

Джиговий кивок для спінінга »

Екіпірування і дрібне приладдя спінінга
Тепер поговоримо про елементи екіпіровки, які необхідні початківцю спінінгістові. Один з найважливіших елементів екіпіровки - це рибальський жилет. Такий жилет має безліч кишень, в які ви можете розкласти всілякі дрібниці.

Принади на жереха
Для лову жереха застосовуються приманки, які можна далеко закинути і провести на середній і високій швидкості підмотки. Це компактні блешні, що коливаються (61-10, 61-11, 61-12). Девони (61-13). Важкі вертушки (61-14, 61-15).

Виготовлення донної блешні
Тепер поговоримо про те, як зробити донну блешню. Для виготовлення донних блешень нам знадобиться листовий метал. Де його можна взяти? Наприклад, можна знайти металеву фольгу (наприклад, латунна фольга товщиною 0,15 мм, рис. 22-12). Можна, можливо.

Самозатягується рибальський вузол для з'єднання волосіні з петлею приманки або вертлюжком
Ще одним варіантом вузла для плетінки є цікавий самозатягується вузол. Ми протягуємо плетінку, натягуємо її на пальці (рис. 43-61), робимо ще одну петлю і починаємо обмотувати волосінь вільним кінцем у бік нашої наживки або того, к.

Джиговий кивок для спінінга »

Вибір спінінга для початківців рибалок
У даній статті мова піде про спінінга ловлі для початківців рибалок. Ми сподіваємося, що цією статтею допоможемо заощадити час, гроші, а також уникнути всіляких помилок, які підстерігають початкуючого рибалки, коли він тільки-тільки.

Мамалига для риболовлі
Мамалига - це цікава насадка, дуже популярна на Україні. Робиться вона з кукурудзяної муки. Треба сказати, що кукурудзяне борошно у нас дістати досить складно, і ми виходимо з положення наступним чином: купуємо кукурудзяну крупу і розмелюють її.

Джиговий кивок для спінінга »

Робимо поводок з сплетеної волосіні своїми руками
Зараз я розповім, як зробити поводок з сплетеної волосіні. Робиться він дуже просто. Беремо волосінь, складаємо вдвічі і зав'язуємо маленький вузлик. Вузлик ми зав'язуємо для того, щоб скручування трималася. Тепер беремо два кінця волосіні і починаємо їх.

Буду радий якщо Ви поділитеся статтею з друзями: