Disney - s hercules - повні проходження

Насамперед необхідно увійти в роль супергероя. На першому рівні поступово зустрінете ворогів різних типів, які будуть докучати потім на різних етапах вашого дивного подорожі. Однак, тримати вухо гостро (та й очей теж) - навіть на цій ранній стадії можна виявити приховані зони.
Перша секція дуже проста. Просто Рубанов своїм мечем по мішках з пір'ям, і справа з кінцем. А потім спустіться вниз по мотузці і зберіть що потрібно. І так треба діяти в кожній секції.
Скоро потрапите в секцію з довгим колодою і купою мішків під ним. А високо над ним побачите багато монет і заповітну букву "Н". Але так просто Вам до цього місця не добратися. Потрібно зробити наступне. Підстрибніть і сильно тупни по колоді, мішки розлетяться на шматки, це звільнить від ваги платформу, вона підніметься вгору, а Ви зможете забрати монети і букву. Потім заберіть лялечку, завершите секцію і рухайте далі.
У наступній секції на мотузках теліпаються мішки, але з Вашим мечем розправитися з ними - без проблем. Коли завершите секцію, Ваш "маленький друг" видалить всі перешкоди зі шляху.
Ідіть в наступну секцію і постарайтеся не потрапити під падаючі мішки. Ось і більш нічого.
У наступній секції натрапите на розгойдується колоду (зліва - направо), а знизу до нього прив'язані мішки. Як і раніше, тупни як слід по колоді, мішки і відваляться. Трохи вище, в "дерев'яній рамі" знаходиться жердину. Підстрибніть й хапайте його. Потім Крутаніте навколо жердини, зробіть перекид вперед і зберіть відмінні "речі" прямо над головою.
Далі - трохи важче. Швидко забігу в центр обертових мішків і порубав їх один за іншим. Впоравшись з ними, візьміть лялечку і рухайте далі.
Тепер належить бігати, стрибати і лазити по горах. А тут і ворог - птиці. Але один помах смертоносного меча, і пташки Тютю. Є пташки - є проблеми, немає пташок - немає проблем. Рухайте далі. Перш ніж займетеся ставками, перейдіть дерев'яний міст. Він негайно почне падати, але Ви встигнете перебігти; хапайте "Шолом невидимості", а вже потім доберетеся до ставків. Коли зі ставків почнуть вистрибувати акули (нове в іхтіології!), Порубали їх мечем, перестрибніть через ставок і знову вперед.
Вріжте як слід по колонах, щоб не заважали під ногами. У лісі побачите обертається "карусель" з мішками, Рубанов як слід мечем і вперед до наступного обриву.

Перед черговим маркером побачите поглиблення в кам'яній поверхні. Тупни по ньому ногою - там "прихована зона". Зберіть необхідні предмети.
У наступній секції величезний камінь. Підніміть його і віднесіть вправо. Можете кинути будь-що-небудь, але краще відтягнути до наступного гірським схилом. З нього можна дуже високо стрибнути. І знову - вперед.
Коли досягнете верхньої точки (як раз перед наступним маркером), помітите ще одне поглиблення. Тут треба тупнути вже три рази, щоб відкрилася прихована зона з купою добра і черговий буквою.
Спустіться з гір і опинитеся в лісовій зоні. Доріжка веде вниз, нікуди не звертайте з цієї єдино вірної дороги.
Вийшовши з лісу, підійдіть до третьої і останньої (на цьому рівні) скельної стінки. На самому верху її лежить меч-блискавка, доберетеся - і рівень закінчиться.

* Рівня 2. Рукавиця героя.

Це перший рівень з перспективою "від першої особи". Вам потрібно провести сина Зевса-громовержця через численні перешкоди і перепони. Тут і лавини котяться каменів, і смертоносні (гострі, як бритва) коси і багато іншого. Але Геркулес повинен впоратися. Хоча тут чотири різних зони, в яких Гера може фінішувати, треба робити одне і те ж. Всіх тиснеш, всіх колоти, всіх переможеш! Зустрінете розгойдується мішок, Рубанов мечем або врежьте кулаком. Але можна і ухилитися. Обертові "каруселі" вже були. Стрибайте в сторону, вгору, і нічого не трапиться. Пройдете частокіл списів, далі можете йти куди хочете.
Ну, а тепер по порядку розберемо все чотири маршрути.

На першому маршруті спокійно пройдіть списи, каміння, але ні в якому разі не торкайтеся вогняного кільця. Минете гряду котяться каменів і підійдете до розвилки. Ліва, як вже повелося, безпечніше, але потім пройдіть і по правій.
Відразу ж зробіть "чистий" стрибок повз обертається каруселі і далі намагайтеся залишатися на платформі, якщо тільки зможете. Тут вже можна підкріпитися, шкода тільки, що немає для компанії Вінні-Пуха і Карлсона.
Якщо підете направо, то постарайтеся потрапити точно на платформу. Це не просто. Далі, якщо скористаєтеся Шоломом невидимості, то благополучно досягнете фінішу, але не розслабляйтеся. В самому кінці може очікувати сюрприз.
На другому маршруті на Вас обрушиться величезний камінь, але Геркулес проб'є його, а от усім іншим краще забратися з дороги. На підході до ставків намагайтеся триматися подалі від води, в цей час тут багато акул. А далі знову ці обертаються "штуки". Стрибайте якомога вище і далі, тоді уникнете неприємностей. Ну, а величезні камені дуже небезпечні, і не варто їх пробивати, перестрибнути простіше і безпечніше.
Ось і розвилка. Ліва доріжка, звичайно, простіше, але ми знову пройдемо обидві, оскільки кінцівки абсолютно однакові.
Пішли наліво - біжіть швидко через вузький прохід у горах. Потім вспригніте на платформу і залишайтеся на ній, отримаєте багато корисних предметів.
І ось перемога. Геркулес на мармурових сходах, радісний здоровий переможець!

Якщо пішли направо, то зачекайте розкриється кам'яний прохід, потім перестрибніть через падаючі колони (а то можуть зачинити), і Ви на тій же самій сходах, тільки на три щаблі нижче.

* Рівень 3. Ліс кентаврів.

Тепер Геркулес повинен потрапити в ліс кентаврів. Ці напівлюди-полулошади дуже небезпечні вороги, але слабший Геркулеса. Придивляйтеся до "прихованим зонам", вони іноді необхідні для виживання. Доведеться схопитися один на один з Головним Кентавром. Загалом, справ вистачить.
Вибравшись із води, Зруйнуйте камінь "потужним ударом" - відкриється доріжка вниз. Зустрінетеся в бандитами, але кілька швидких ударів мечем заспокоять їх навіки. Навіть Зорро не керується так спритно зі зброєю! Далі йдіть вниз по доріжці, дечого знайдете.
Знову перебравшись через "воду", опинитеся перед скелею. Використовуйте прийом "стрибки / лазіння" і досягнете наступного маркера.
Далі побачите невелике заглиблення, а Ви вже знаєте що це таке! Тупни як слід три рази і провалитеся в порожнину, де повно всяких штучок. Звідти на дерево і на вихід.
Пробираючись по швидкоплинного воді, підберіть "меч-блискавку", але прибережіть його проти кентаврів. Переберіться через озеро, знищіть величезні валуни, що перегороджують дорогу і виберіться на сушу. Пройдіть наступний маркер, зустрінете Кентавра і прикінчіть його "меч-блискавкою".
Рухайтеся вниз по доріжці, яка зіллється з іншого. Візьміть "меч-полум'я", чого йому валятися без діла. Наступного Кентавра прикінчіть своїм новим придбанням.
Пройдіть решту лісової зони, знищуючи валуни по ходу справи. Вийдіть в зону водоспадів. "Стрибки / лазіння", і ніяких проблем. Чи підете направо і потрапите в глухий кут. Але побачите монети, йдіть по ним і вийдете куди треба. Вийшовши на екран, поламаєте камінь (по шляху наліво) у воді. Знайдете парочку букв. Поверніться трохи назад і далі направо.
Зустрінете літаючу пантеру (або барса?) - пару ударів мечем, більше не треба. Трохи пізніше знову побачите впадинку. І, звичайно, прихована зона, повна добра. Трохи правіше від неї проходить доріжка, йдіть по ній вниз (з екрану), взберітесь на гору (зліва) і знайдіть букву "Е". Візьміть її і поверніться назад.
По дорозі до "водяний" зоні підберіть "Шолом невидимості". Вибравшись із води, побачите кентаврів. І поки Ви "потужними ударами" будете розчищати дорогу серед каменів, вони спустять цілу лавину каменів. Фі, як грубо! Одягніть шолом, ускользніте від каменів і йдіть до наступного маркера.
Ви знову в лісі. Ідіть вниз і вбивайте всіх птахів і літаючих пантер. На півдорозі натрапите на кентаврів, і ці чотириногі "друзі" знову спробують закидати Вас камінням. Але Ви вже майстер, з пантерами розібралися, від каменів ухилилися, так що йдіть направо. Виберетеся живим з лісу, потрапите в фінальну "водну" стадію. Тут знищіть два останніх валуна і схопитеся з босом рівня - Гігантським Кентавром! Коли він буде атакувати Вас, залишайтеся на скелі зліва. Підстрибуйте і уникайте ударів. Але коли він відвернеться і подивиться в сторону, запригніте йому на спину і скакайте. Чи зможете зробити так чотири рази - він зовсім видихається. Тоді прикінчіть його "потужним ударом" в щелепу.

* Рівень 4. Велика Олива.

Життя у великому місті сповнене пригод. Початок спокійне, але поступово ворогів стає більше, а залишатися в живих важче. Найважча частина - сутичка з Мінотавром, якого наш герой повинен перемогти навіть не доторкнувшись до нього рукою. Тут багато місць, які варто обстежувати, але рівень невеликий, і Ви скоро його завершенні.
На відміну від двох попередніх рівнів тут немає нічого небезпечного на ранніх стадіях. Міські бандити Вам не страшні, обробитеся з ними легко. А дороги переходити теж просто. Озирніться, розбіглися і стрибнули.
У місті є чим поживитися, і не ловіть гав, підбирайте все, що може стати в нагоді, особливо зброю. Коли розправитися з Мінотавром, то зустрінете перших воїнів-скелетів. Ці кістляві бовдури розлетяться від першого удару. Ідіть направо, поки не досягнете стіни з кількома "жердинами". Тут Вас чекає небезпека - гігантські птахи, які викрадають городян цього міста. Але Меч-блискавка і Меч-полум'я (якщо вони у Вас є) легко вирішать проблему. В іншому випадку, бийтеся звичайним мечем - що робити! Переб'єте частина - інші полетять. Шлях далі відкритий.
Трохи далі справа знову побачите поглиблення - Ви знаєте що робити. Далі йдіть направо (але, може бути, доведеться піднятися на кілька сходинок і повернути ліворуч, щоб виявити дорогу, яка приведе Вас направо). Є тільки один шлях вперед - інші ведуть в тупики, хоча біля них можна знайти багато корисного. Потім доріжку перетне інша стежка, а потім і третя. Тут доведеться розібратися з трьома колісницями, але це зовсім просто.
Тримайтеся і далі правого боку, піднімайтеся вгору, спускайтеся вниз (якщо потрібно). Кілька кроків, знищіть цей дивний стовп - побачите блискавку, і рівень закінчиться.

* Рівень 5. Каньйон Гідри.

Ви можете спочатку подумати, мовляв що за небезпека - Гідра, відрубав їй голову і все в ажурі. Теж мені завдання для силача Геркулеса. Але речі не завжди такі прості, як здаються. На місці кожної відрубаної голови відразу виростають дві. Потрібно швидко думати і ще швидше працювати мечем.
Але оскільки Ви вже знаєте як боротися з Гідрою, то ми підемо далі.

* Рівень 6. Зона Медузи.

Боже! Що у цій леді з волоссям? Хоча медузу можна назвати красунею, але скільки хлопців від неї просто скам'яніли! Так, перетворилися на камінь. Але Гаррі Хамлін у фільмі Clash of The Titans, вже використав дзеркало, щоб перетворити Медузу в камінь. Чим Ви-то гірше?
Ця гадина куди небезпечніше багатоголової Гідри. Ключ до її смерті захований за колоною - це дзеркало. Як тільки вона використовує зелені блискавки, що вилітають з її очей, колона буде зруйнована, але дзеркало вціліє. Ще "чергу" блискавок з очей Медузи, і вона відіб'ється від дзеркала і вдарить по ній "бумерангом". Рівень її здоров'я помітно знизиться. Повторіть цей трюк у кожної колони, і вона сама себе перетворить в камінь.
За цей час три обставини можуть сильно ускладнити Вам життя. Перше - це воїни-скелети, але вони "не проблема". Друге - це добре складена леді, яка може своїми стрибками викликати справжній каменепад. Але якщо будете рухатися з боку в бік, залишитеся цілі. А третє - залп зеленої "енергії", спрямований прямо в Вас! Розрахуйте правильно час, отпригніте в сторону, залишитеся цілі.

* Рівень 7. Атаки Циклопа.

Як і на другому рівні, необхідно провести Геркулеса через перешкоди і перепони.
Дія починається немов як при землетрусі - падають будівлі і колони, а "товстий мерзотник" викликає масу неприємностей. Взбегу по сходах, зберіть монети, герколад, лялечок. А іноді і Шолом невидимості.
Коли на Вашому шляху з'явиться колісниця, утримуйте back на D-pad, поки вона не проїде.
Використовуйте свої чудові туфлі, щоб перебратися через стіни і підібрати необхідні предмети.
Коли колісниця мчить на Вас, схоже, краще піднятися по сходах і рушити наліво. Досягнете першого маркера. Рухайтеся до наступного маркера. Якщо Гера загине, то гра знову почнеться з цього місця.
Хапайте монети і придивіться. Може бути тут де-небудь поблизу Шолом невидимості.
Найкраще піднятися по сходах і не зв'язуватися ні з людьми, ні з колісницями.
Геркулес тут виявить ще одну букву свого імені. Залишилося зовсім небагато, і Ви дізнаєтеся секретний пароль.
А ось і поворот. За ним не завжди можна побачити небезпеку. Але всередині є безпечне місце.
Пробийтеся крізь стіни в "туфлях-скороходи", знайдете за ними багато потрібних і корисних речей.
Хоча "товстий мерзотник" все ще не вгамувався, насолоджуйтеся декількома хвилинами світу і спокою. Потім рознесіть стіну на шматки. Можливо, зможете отримати Шолом невидимості. Він дуже-дуже стане в нагоді.
Ще одна буква наблизить Вас до секретного паролю.
Ви поступово підбирається до "товстому мерзотнику", проломите ще одну стіну. Не відмовляйтеся і від різних корисних речей.
Ви тепер знаєте і вмієте дуже багато - далі постарайтеся пройти самостійно.