Чорногорія - «старі міста, глибокі каньйони, річки, озера, море, величні гори, серпантини і

Ми летіли повністю самостійно, самі купували квитки на літак, бронювали готель, замовляли таксі, і думаю - це максимально економний варіант.

Гроші ми не тринькали, але і не економили особливо. У підсумку витратили на двох, приблизно 1100 євро плюс 35 тис. Рублів на літак.

Тепер я хочу розповісти коротко про найцікавіше, що було в нашій поїздці.

1 день - Приліт і Заселення

Підгірці зустріла нас яскравим сонцем і температурою +38 градусів. Така спека трималася на протязі усього нашого перебування в Чорногорії.

Таксі я замовляв тут. і вважаю це був дійсно вірний вибір. По-перше 30 євро до Петровац від аеропорту Подгориці знайти дуже складно. По-друге водій крім трансферу влаштував нам цілу екскурсію.

Замість платного тунелю, по якому було б їхати швидко, він повіз нас по серпантину. Розповідав цікаві речі, а також зробив кілька зупинок на оглядових майданчиках. Ще не встигнувши приїхати в готель, на цих самих майданчиках я вже закохався в цю країну.

Втомившись від тривалого перельоту, я знову відчув у собі необмежену кількість сил, дивлячись з великої висоти на Скадарське озеро і Адріатичне море.

2 день - Пляж Лучиця

На перший повноцінний день в Чорногорії у нас було заплановано лежання на пляжі. Центральний міський пляж Петровац нам не сподобався ще ввечері, коли ми зробили невелику прогулянку по набережній,

тому і за порадою співробітників готелю ми вирушили на пляж Лучиця, який знаходиться в 10 хвилинах ходьби.

Пляж Лучиця приємний і спокійний, правда коштує 12 євро на добу. Про нього я написав у своєму відгуку про місто Петровац.

3 день - Катор і Херцег-Нови

Так як ми прекрасно знали, що пляж і море - це всього лише незначна частина з того чим можна насолодитися в Чорногорії, ми вирішили взяти на три дні на прокат машину і вивчити все що зможемо встигнути.

Машину взяли в готелі, вартість 150 євро за 3 дні. Взяли Renault Clio, трирічного віку, дизельний, витрата бензину як і обіцяв орендар був 4-5 літрів на 100 км.

Господиня готелю підказала нам, яким чином, за 3 дні можна оглянути країну максимально ефективно, і в перший день ми вирушили в подорож по Которської затоки.

У Которі, як і в більшості відомих міст Чорногорії є старе місто. У Которі він мені здався найцікавішим.

Однак, ми приділили йому не дуже багато часу, а відразу вирушили на найвідомішу пам'ятку міста - Которську фортеця.

Довгий і болісний підйом в сорок градусів тепла - дуже цікавий атракціон.

Обов'язково пересильте втому і підніміться на самий верх)

Далі ми вирушили по Которської затоки до Херцег-Нови

Старе місто в Херцег-Нови справив на мене менше вражень. Це навіть старим містом назвати важко, там просто стадіон.

Зате в цьому місті була дуже красива церква.

У мене є деякі проблеми з тим, що коли я отримав певний обсяг емоцій, мені важко надихатися новими цікавинками. Можливо з Херцег-Нови було саме так. Котор відібрав у мене багато сил і приніс величезну кількість вражень, тому захоплюватися таким, як я думаю дуже красивим містом у мене не залишилося сил.

Поверталися ми на поромі, через Тіват і Будву. На наступний день нас чекали найглибші в Європі каньйони.

4 день - Скадарське озеро і Каньйони

На другий день оренди автомобіля ми запланували грандіозне подорож по Чорногірським каньйоном.

Мені не було відомо, що найглибший каньйон в Європі, і другий в світі перебувати саме в цій маленькій країні.

Загальна довжина подорожі становить 360 кілометрів, це дуже багато, але і побачити за цю подорож можна багато цікавого.

Основними точками для нас були Скадарське озеро, Каньйон річки Морача, Каньйон річки Тара, міст Джорджіевіча і Чорне озеро.

Всі ці об'єкти фантастично красиві і цікаві. Поділюся фотографіями.

Величезне прісне озеро заростає лататтям, як мені говорили іноді повністю.

Каньйон річки Морача

Річка Тара і міст Джорджіевіча

Як потім виявилося ми проїхали поворот де відкривається найцікавіший вид на каньйон річки Тара, але я не дуже сильно переживав з цього приводу, того що я побачив було і так дуже багато.

На чорному озері у нас зламався фото апарат і ця фотографія єдина.

Коли ми їхали, хотілося зупинятися мало не на кожному майданчику. Скрізь відкривалися різні красиві і захоплюючі види.

Їзда по серпантином за кермом, ще одне незвичайне дію. Прям дух захоплює.

Екскурсійні автобуси, зупиняються на найбільш цікавих місцях, а тільки там де може зупинитися автобус, тому їхати на машині з моєї точки зору набагато правильніше, незважаючи на те, що не знаєш знакові місця. Зате є шанс зупинитися у найчистішої гірської річки і побути там на самоті, стільки часу, скільки вважаєш за потрібне.

Приїхали ми в 11 вечора. І майже відразу лягли спати.

5 день - Цетіньє, Будва і Сант-Стефан

На заключний день оренди автомобілі ми вирішили не переборщувати з кілометражем і вирушили в історичну столицю Чорногорії Цетіньє.

У Цетіньє більше культурної їжі ніж природи. Місто красиве, але в підсумку найкращим справою яким ми змогли зайнятися були музеї.

Я не люблю музеї, але тут було цікаво, під кінець художньої галереї я звичайно втомився, але люди люблять картини думаю отримали б багато задоволення.

Я ж з Цетіньє більше запам'ятаю красиві будівлі.

Будва є найбільш густонаселеним туристами містом. Це обумовлюється хорошою транспортною доступністю і постійними вечірками. Останнім пунктом нашої подорожі був саме це місто.

Старе місто Будви виявився дуже навіть красивим, але ось величезна кількість людей, мені вистачало і в Москві, саме з цієї причини мені хотілося якомога швидше виїхати з Будви в "порожній" Петровац)))

По дорозі до себе в готелі, ми побачили в морі цікавий острів.

Це острів Сант-Стефан. Ми про нього нічого не знали, але здалося дуже цікавою ідеєю спуститися і погуляти по ньому, вже дуже схоже на типовий старе місто Чорногорії.

Але на острів потрапити неможливо - це приватний готель. Я детально описав чому їхати туди не варто в своєму відгуку про цей острів. Єдине негативне враження нашої відпустки.

Останні два дні ми насолоджувалися сонцем і лінню на пляжі Лучиця.

Ця відпустка мені дуже сподобався і я раджу всім їхати в Чорногорію. У порівнянні з Кримом тут і на пляжі приємно полежати.

Дуже радий, що ми поїхали саме туди.