Аюкскіе водоспади і Фанагорійська печера - краснодарський край і Республіка Адигея - подорожі з

Минулої неділі прогулялися по Бурлаченковой щілини і подивилися Аюкскіе водоспади і Фанагорійський печеру.

Компанія у нас зібралася на рідкість дружна, були зовсім юні туристи і зовсім новачки. Отже, наша газель довезла нас до другого броду, а звідти ми вирушили пішки. Дорога дуже брудна і роз'їжджена. Іноді колії доводилося обходити по лісі. Спочатку, головне було не пропустити той самий поворот наліво в Бурлаченкову щілину. Потрібно повертати там, де рівноцінна основній дорозі, йде відгалуження вліво і вниз. Краще орієнтуйтеся по карті. Після повороту переходимо вбрід невеличкий струмок. Якщо ви повернули правильно - то перед бродом зліва по ходу руху в схилі з вашого боку будуть останки зруйнованого дерев'яного моста.
Отже, продовжуємо рух по дорозі. Через 4-5 км дорога підніметься в гору, потім трохи спуститися і зовсім скоро зліва ви побачите галявину. Звідси до водоспаду спускається дорога. 5 хвилин спуску по крутій стежці і ми біля водоспаду. Тут зручно пообідати, що ми і зробили. О 13 годині ми були на водоспаді.

Водоспади не великі, але мальовничі. Слово «аюк» з адигейського перекладається, як зла, недобра. Тобто річка має славу нехорошою))

Якщо пройти вниз за течією, буде ще ряд водоспадів і мальовничих місць.

Повернувшись до першого водоспаду, ми вийшли на дорогу і найвідчайдушніші продовжили шлях до печери. Від водоспаду ще 5 км в одну сторону. У міру наближення до печери дорога місцями ставала ще гірше. До печери ми підійшли о 16.10. Орієнтиром здесб служить права дорога, яка йде вгору і поляна зліва, на якій встановлена ​​могила сміттю. Сміттю чи?
Перепочивши 10 хвилин, вирушили до печери. Провели всередині цілу годину # 33; Оглянули все 3 зали, фотографи знімали зі спалахом. Температура всередині постійна в будь-який час року - 9 градусів, вологість висока, дихається легко. Чим далі в печеру, тим більше красивих напливів, сталагнат.

О 17.30 висунулися назад до машини. Треба було пройти близько 10 км, в той час як багато хто вже неабияк втомилися. Шлях назад був довгим і болісним. Особливо відчайдушні туристи закінчили своє повернення бігом з прискоренням (близько 50 метрів) до газелі. До слова, так я завжди закінчую одноденні переходи, протяжністю більше 15 км.

Краса по шляху назад:

Брудні з голови до ніг, втомлені, але все ж задоволені собою ми вирушили в Краснодар.

PS У последнне час я не веду фотохроніку таких походів, знімаю дуже мало і тільки, то що, на мою думку, заслуговує на особливу увагу. Тому фотографій мало. Величезне прохання до учасників - доповніть звіт своїми фото. Заздалегідь велике спасибі # 33;