13 «підслухати» історій, які доводять, що творити добро не так вже й складно

Ми впевнені, що добрі вчинки не вимагають великих витрат і зусиль. Робити добро набагато простіше, ніж здається. Ці 11 «підслуханих» історій - кращий тому доказ. Обережно! Після прочитання у вас може виникнути непереборне бажання зробити щось хороше.

Давним-давно, коли дерева були великими, морозиво смачніше, а половину диплома займало «рішення 27 з'їзду КПРС», мені було 18, моєму майбутньому чоловікові трохи більше. Він запросив мене в ресторан. Якщо чесно, для мене це був перший ресторан. У радянські часи були кафе, де щось купуєш, сам несеш і сідаєш за столик. А тут і офіціантки, і живий оркестр. Загалом, я була в захваті, ми поїли, а йти не хочеться. І тут, як за помахом чарівної палички, до нас підходить офіціант і приносить морозиво, тістечко і кави. Я - студентка, чоловік - студент. Ми в шоці. Офіціант, бачачи наше замішання, сказала, що все вже сплачено парою геть за тим столиком. Там сиділи чоловік і жінка злегка за 40. Вони до нас підійшли, сказали, що ми дуже красива пара, і відразу видно, що любимо один одного, і просто хотіли трохи продовжити нам романтичну вечерю.

У нас вже скоро будуть онуки. Але з тих пір, якщо ми бачимо молоду закохану пару в ресторані, ми їм теж обов'язково що-небудь надсилаємо. Загалом, вирішили продовжити естафету добра.

Дружина вагітна. Вирішили з нею на вечерю приготувати рибу, купили коропа. Будинки дістали його з пакета, а він ще живий, рот відкриває. Дружина його в ванну, випустила в воду. Сидить, дивиться як плаває, вже і ім'я йому придумала - «Карл». Я приготував паніровці, прийшов за рибою, а дружина в сльози. ЖАЛКО РИБКУ! У підсумку ми о дванадцятій годині ночі, з відром, пройшли два кілометри до річки і відпустили дурного коропа в річку. Сподіваюся, у тебе все в порядку, Карл.

Моя подруга пішла з синочком в кіно. По дорозі малюк збирає все листівки, які роздають дівчинки-промоутери. Причому сам до них підходить, як ніби йому життєво важливо. Вона у нього запитує: «Синку, навіщо тобі потрібні ці листочки? Що ти з ними потім будеш робити? »На що дитина сказав:« Нічого не буду робити, мамочко. Просто ці дівчатка завжди такі сумні стоять, ніхто не бере ці листочки. А так я їх роблю трохи щасливішими ».

Бабуся радісно розповідала про те, що їй прийшло привітання з днем ​​народження з колишнього місця роботи (вона ветеран праці, давно на пенсії).
«Чи пам'ятають про мене ще», - каже. Мама у відповідь сказала, що це програма робить розсилку по базі даних. Під приводом пригостити мандаринки підійшов до мами і попросив ніколи так більше не говорити. Вона відразу все зрозуміла, сказала, що помилилася. Разом похвалили працівників, послухали бабусині історії. Не завжди варто говорити людям правду.

Мені 18 років. Зима. Вечір. На вулиці темно. Поспішала додому, тому підійшла до припаркованого таксі. Коли сідала вперед, позаду підсіли ще два хлопця. Запитали, куди їду, сказали, їм туди ж. Грошей було небагато, і я зраділа такій удачі. Коли доїхали до місця, я зібралася виходити. Хлопці теж. Раптом таксист хапає мене за руку. Хлопці виходять, а ми по газам. Я злякалась. Але ми зробили коло і приїхали назад. Хлопців вже не було, не сподобалися їхні обличчя водієві.

13 «підслухати» історій, які доводять, що творити добро не так вже й складно

Їхала в таксі пізно вночі. Раптом посеред дороги таксист зупинився і вийшов з машини. Я вже встигла злякатися, як раптом побачила перед нами двох їжачків. Він вийшов з машини, щоб зігнати їх з дороги! Так відразу тепло на душі стало.

Обожнюю, коли люди із задоволенням роблять свою роботу, якою б вона не була. Буває, йдеш, холодно, підходиш на вулиці до намету з кавою. А дівчина там щиро посміхнеться, щедро насипле меленого шоколаду, скаже: «Обережно, кава гарячий! Гарного вам дня! »Або купуєш воду на заправці, а касир кричить заправникові:« Біжи сюди швидко, віднеси дівчині важкі пляшки в машину! »А той з усмішкою допомагає і бажає гарно доїхати. І так відразу тепло на душі стає.

У нас цілий під'їзд пенсіонерів. Всі працювали на заводі і отримували квартири в 60-х і приблизно одного віку - 80 і старше. Онук однієї бабусі виріс і в свої 35 сколотив пристойний стан. Раз на місяць він приїжджає з помічником, обходить квартири, дзвонить і кричить: «бабуські! Тимур і його команда прибули! »Це означає, що всі бабусі пишуть списки продуктів або чоловічих справ. І все купується, ремонтується. Ні, вони не самотні, і діти їх не забули. Просто Юра хоче допомогти. І допомагає.

Днями їхала в тролейбусі. Зайшов молодий чоловік років 20-25. Сів, цілу зупинку мучився, розмотуючи навушники зі зламаною рукою. За 2 хвилини до моєї зупинки, коли тролейбус загальмував перед світлофором, я підійшла до нього і розмотала їх. Поки розмотувала, молодий чоловік сидів і посміхався. Вийшла - коліна все тряслися. Перший раз не побоялася зробити добро.

13 «підслухати» історій, які доводять, що творити добро не так вже й складно

Одного разу я врятувала два життя. Їхала на навчання, дивилася у вікно. На вулиці був +1, а вчора - -9. Посередині замерзлого озера готувалися до риболовлі два мужика. Я, знаючи температуру, прикинула, як це все тане, і зателефонувала одному, який працював в рятувальній службі, з проханням вислати наряд на вказане місце. На наступний ранок у мене на порозі стояли дівчинка 14 років і її мама і дякували за порятунок батька і його брата. Виявилося, один з бригадою приїхали, коли рибалки вже йшли під лід.