Вулиця Істікляль як доїхати

Спочатку її використовували як скарбницю, де зберігалася державна скарбниця. В одній зберігали. Сьогодні Єдикуле використовують як концерн зал. На квитку фото дуже гарне з нічного концерту. - з 9.00 до 18.00. Ми були в 10-00. Ходили одні. Вхід-10 лір. Дають програмку-як то кажуть. УліцаІстікляль. Треба сказати, що в 11-30 на цій вулиці вже народу було, як на станції метро Добрий. ось йдемо по Музичної вулиці - я її так назвала. Всякі контрабас, віолончелі - бери, не хочу. Там такі круті спуски вниз, вузькі вулички і машини їдуть ... А як в ожеледь? Або його не буває?

сайті можна дізнатися про те, як дістатися з Сабіха в різні райони Стамбула і отримати іншу. записав, що добиратися звідти в Султанахмет можна доїхавши до причалу Кадикьой автобусом Е10 (подвійна. /inner-istanbul-ferry-lines-351.html або, як варіант, паром Кадикьой-Еміненю або Кабаташ (це. Як добіратьсяКак відлітати. порядку. Якщо поїдете на метро, ​​виходити на вулицю не треба. Піднімаєтеся на ескалаторі, повертаєте.

Ось так і в мене було як мінімум три плани, а скоріше навіть не три, а всі 33. вже мало не купили квитки у Пегасус, як ось тобі на, нізвідки не візьмись у Турецьких авіаліній. або Туреччини без олл інклюзіва. А мені Туреччина якраз і подобається саме за те, що вона дуже різна. Як ви думаєте, подивившись який фільм, а точніше навіть серіал, у мене з'явилося таке бажання. В цьому плані рейси Пегасус дуже зручні, тому що не губляться дні. Спочатку ми збиралися прилетіти. організацією поїздки займалася я сама, так як подруга ніколи не їздила самостійно. Але вона.

беруть зовсім або оч. невелику). Банкоматів TEB багато на Істікляль. на гранд базар є відділення. блакитний мечеттю і вирішили перекусити. В кінці вулиці Еребатан, є sultanahmed fish house багато його. ліри). Прокотилися по Тюнель і ми на початку уліциІстікляль. Так як це була неділя, то народу. дуже багато. Вулиця дуже сподобалася щось на зразок нашого Арбата. начитавшись відгуків ми пішли в кафе. початку Істікляль спустилися і доїхали до станції Левент. І пішли в METROCITY. Асортимент одягу як. фруктів купили, води, соків. Вийшовши з ТЦ ми сіли в таксі і доїхали до готелю де - то за 20 лір.

мені. Сумніви, звичайно були - країна чужа, мови - ек, але як відомо очі бояться, а руки роблять. ще один плюс самостійного подорожі, так як турагенства пропонували в основному район Лалели. з приводу аеропорту, як-ніяких пасажиропотік в Ататюрке вражає. У якийсь із частин є. підсвідомо у мене десь в голові засів. Як то кажуть «думка матеріальна». Я в істериці - сама. будівлі аеропорту є турбюро, нам пропонували таксі, як потім виявилося за найкращою ціною: 30 лір. не всі таксисти в Стамбулі - місцеві і знають як і куди їхати. Заплатили 30 лір і гордо пішли.

нього елементарно - просто сісти на трамвай T1 і доїхати до кінцевої зупинки Кабаташ. Час в дорозі. на маленьких зупинках немає). Трамвай - три довгих вагона. Двері відкриваються як в метро.В трамваї майже нікого. Сидимо, дивимося у вікно. Як здорово, що ми приїхали в Стамбул. Мечеть будувалася як частина палацового комплексу Долмабахче. Мечеть не найбільша за розмірами -. знімків ніяке, а ракурси невдалі. Але в якійсь мірі можна отримати уявлення про палац. на нього увагу. На фото нижче з інтернету видно, як близько він коштує від Часовий вежі (вежа.

описується кілька цікавих маршрутів (конкретно 3 - якраз на 3 повних дні). З аеропорту. і відповідно п'яних наших співвітчизників на вулицях немає. Сильно вплив ісламу (це розумієш. Таксим і торгову уліцуІстікляль. Рай для. Палацом Долмабахче, можна доїхати на швидкісному трамваї. Це 17 воріт, більше 6000 торгових місць, десятки вулиць і сотні тисяч людей, кличе хвалу своєму. Потім, повз монумент Незалежності вниз , по уліцеІстікляль. мимо розкоші європейського вигляду будівель.

у кожної рухається стрічки є інформація багаж з якого рейсу там присутній, що означало, що. тут давали 6 копійок за ліру, різниця як то кажуть на обличчя, подивимося який курс буде в місті. хвилин 10), де пересісти на наземне метро і доїхати до зупинки Еminonu, тому маршруту їхати. номер на третьому поверсі з видом на затоку, як ми і бронювали, працівник готелю навіть допоміг нам. рано, вже близько 8 зовсім темно, підсвічування вулиць майже відсутня, так що нічого майже не видно. з солодкого були присутні якісь -то кексики. Снідати можна як усередині ресторану, де.

щоб було тихо, тому що встигла помітити, що вулиця вузька, а транспорт по ній рухається і трамвайна. що я просила номер для некурящих з вікнами нема на вулицю. Все було нормально, але в кімнаті зовсім. його мені не вдалося, тому що там була ще якась -то коробочка для управління каналами через супутник. Що. Я затрималася на пішохідному мосту-переході через вулицю. звідти прекрасний вид, фото вийшли. чудові тістечка і хорошу каву. Спробувати на вулиці знаменитий Балик екмек - рибу в булці. я вирішила піти по вулиці. по якій ходить трамвай. Це торгова вулиця Hudavendigar, там майже.

»Маршруту по країні. Хотілося побачити якомога більше, постійно пересуватися, але не дуже. майже повний, летіти всього 2 години. Я переживала, як ми доберемося з аеропорту до готелю о 4 годині ночі. причал Еміньоню, Галатский міст, Істікляль (божевільна вулиця. цілодобовий рух натовпу молоді. мільйонів людей мешкає!), абсолютно різний (були як в трущобах, де будинки, здається, пальцем чіпай. (просто до непристойності чистий і без слідів вандалізму, як у нас; причому це справедливо взагалі для.) - занадто неапетитний вигляд у них був, як і у смажених каштанів - теж не спробували. Особливо.

(Мабуть, спеціально для цього і поставлений). Так як мій готель знаходився в районі Султанахмет. Блакитну мечеть вхід безкоштовний, але не під час намазу. Якраз був час відвідування, черги не було. мечеті вийшла на площу Іподром. Оглянула там як стародавні Єгипетський обеліск, Зміїну колону і. в більшій мірі) оброблена кахлями. Далі ноги мене як-то самі вивели до мечеті Кючук Айя Софія. Фонтан султана Ахмеда III. Біля нього, як і біля багатьох інших визначних пам'яток, варто. необхідно було це зробити сьогодні ще до того, як сісти в трамвай. На зупинці Гюльхане автомата.

землі, після того, як турки захопили місто, були прокладені вулиці і побудовані житлові будинки. Очі »павиних пір'я нагадують сльози, сльози, як оповідає один з переказів, тих рабів, які. наверх, при виході потрапили в магазин сувенірів. На вулиці можна скинути ціну: пізніше я купив книгу. Пішки пройшовши до пристані Еміньоню, ми доїхали автобусом №47 (47С, або 47е) до мініатюрку. Це парк. купуєш квиток, треба сказати, якою мовою ви говорите, так як біля кожної скульптури, крім. в очі - видається, ніби дивляться по рівнину з якою-небудь віртуальної височини.

Ранок в Стамбулі, як втім і в будь-якому іншому цікавому місті, в якому ви перебуваєте не як місцевий житель, а як турист, починається в готелі, і в першу чергу за сніданком Але як би там не було, я вважаю що це цілком гідна пам'ятка Стамбула . Хоча і не настільки як в великих музеях або більш популярних местах.лічно дуже сподобалася як ступінь збереження фресок, так і їх виконання. Подивитися Зі стіни відкривається цілком непоганий вигляд на Стамбул як всередині стін

27.05.14 Зобова Олена

і ми помчали по столиці великих імперій. Доїхали дуже швидко, милуючись барвистими тротуарами. знаходиться в гідному місці, всі визначні пам'ятки, як то кажуть, в пішій доступності. Коли. жвавого проспекту Істікляль і колоритною площі. яскравий калейдоскоп вулиць і провулків, дизайнерських. моста звисають вудки, як струни, риба ловиться. морозиво. Назад доїхали на трамваї, від готелю до. Місце досить цікаве, в якійсь мірі містичне за своїм антуражу. Однак, трохи. і Стамбула, заодно відпочили від галасливих міських вулиць. З'їли морозиво і свіжу полуницю, купили.

берегів. Дуже цікаво - на озері кірка з солі, як ніби-то воно вкрите кригою. В Анкарі такі. не аби куди, ми їхали в гості до турецької сім'ї! Як же це незвично - ти перший раз в чужій країні. Фортеця, звичайно, могутня, вражає як своїми розмірами, так і видами з неї. Збереглася. що це великий столичний місто. Сучасні новобудови, як зазвичай, розташовуються ближче до околиць. собі неможливо стільки старожитностей, і будь. Тут є експонати аж кам'яного і бронзового. ворожили-гадали, що ж за подія там відбувалося? Напевно, яка-небудь пам'ятна дата Байрамвелі.