Що за країна Абхазія

Я дізналася цю країну в далекому 1982 році, коли виїхавши одного ранку з Сочі. ми, приїжджі новачки, захотіли нових вражень, вирушили в бік річки Псоу на автомобілі, проїхалися по білосніжній Гагрі, заїхали до пицундской сосен, дісталися до Ріци. розкішно пообідали в тамтешньому ресторані і повернулися назад до свого санаторій.

З тих пір багато води утекло, але періодично я там буваю. Основні причини:

В Абхазії дешеве житло «А-ля СРСР» є сусідами з сучасними готелями по дуже закордонним цінами.

Чим займатися в Абхазії

В Абхазії пам'ятників старовини, в тому числі православної старовини. цілком достатньо для культурних мандрівників не на одну поїздку.

Що за країна Абхазія

І хоч греблю гати евкаліптового гаїв, самшитових заростей, вируючих гірських річок. полонять озер для туристів з рюкзаками, на джипах, на байдарках.

А, так! Альпійські луги! Печера в Новому Афоні! Столиця Сухумі з ботанічним садом, мавпячим розплідником, чудовими руїнами стародавньої фортеці і набережної махаджіров. Я зірвала там гілку олеандра, мене відразу ж місцева жінка попередила про його отруйності, але я привезла олеандр додому, і тепер у мене розкішний кущ білих дурманних голову квітів. Вони кружляють мені голову і звуть.

Про недоліки Абхазії

Я люблю цю країну, незважаючи на деяке небажання місцевих жителів прислужувати туристам, так це вам не. (Самі знаєте де). Зате вони завжди поступляться місцем жінці в транспорті і допоможуть прихворіла дитині.

Що за країна Абхазія

До речі, про хвороби. Не їжте на пляжі немитими руками, взагалі не їжте на пляжі, і буде вам щастя. Пити всяку разлівуху теж не обов'язково, хоча спокусливо. В Абхазії є місцеві вина. в два рази дешевше, ніж в наших магазинах.

Абхазія країна з родзинками

Тим, хто хоче побільше пляжних розваг, нова Гагра, Піцунда. У дрібних селищах і старої Гагрі з цим тихіше. Але теж все є! І політати над країною, і поплавати з дельфінами далеко в море.

Що за країна Абхазія

А одного разу ми жили в селі за Сухумі, перед будинком у нас ріс банан, за будинком - величезний сад інжир, гранатів, персиків, і вночі якісь коні приходили хрустіти фруктами до нашого паркану. Ех, Абхазія. Ні з чим тебе не порівняти.