Риболовля на ангарі 19-21 червня 2018 року

По дорозі довелося поміняти колесо дорога звичайно жахлива. У п.Мотигіно заїхали до родичів Юри, де нас привітно зустріли і нагодували. Там ми і залишили свій автомобіль.

Риболовля на ангарі 19-21 червня 2009 року

І ось ми нарешті то на березі річки розпочалися збори.

В верх за течією довелося йти кілометрів тридцять до островів, там ми і розташувалися.

Часу до того вже було 18.00 годин. Як розумієте для успішної риболовлі залишалося дуже мало часу. Основна надія звичайно ж була на суботній день, благо рибалити треба весь день з ранку до пізнього вечора. Поки Юра з товаришами облаштовувалися на березі, я з Вадимом (Відомчі), вирішили не гаяти часу і з надією зловити хоч що то висунулися на воду, поряд з нашої стоянкою. Перших два сходу було один за одним у Вадима. Третій екземпляр вже лежав на дні човна, ним виявився окунь в 300 гр. потім ще і ще. В один прекрасний момент я побачив на трійнику болісно Вадима рибку схожу на Єльця, грам на 80. Це було щось. Якби я сам на власні очі не побачив цієї картини, я б ні за що не коли не повірив цьому.

Скажу що у мене клювання пішли один за одним практично відразу. Окунь брався практично на кожному закиданні, із середньою вагою від 300 до 500 грам. Через кілька хвилин я і Вадим зловили по щучкі, приблизно на 1,5 кг.

Риболовля на ангарі 19-21 червня 2009 року

Але ж ми їхали не за цим. Через хвилин 30 я нарешті то зловив більш гідний екземпляр, приблизно на 3-3,5 кг.

Весь час риболовлі склало чотири години. За цей час ми встигли зловити 7 щук і 20-30 окунів.
Ось вечірній улов.

Риболовля на ангарі 19-21 червня 2009 року

Уже ввечері був стіл, була вуха. Довго сидіти на відкритому повітрі нам не давали комарі і мошка. Вранці в наметі стеля була чорним від комарів.
Риболовля наступного дня почалася о 7.30, вирішили пройти по нових місцях і лише зупинилися один раз на колишньому помсти біля нашої стоянки. Першим я зловив окуня. а наступним була щука вагою 4-4,5 кг.

У Вадима теж не погано брався окунь і невеликі щурята. Увечері попереднього дня я собі поставив завдання зловити трофейну щуки кг. за 5 кг. Тому треба було знайти підходяще місце з травою і не великий ямкою. Вранці забули взяти з собою якір, тому зупиниться на перспективному місці для облову не виявилося можливим, але місця запам'ятали і вирішили туди повернуться. Підсумком ранкової риболовлі стала ось ця в'язка.

Риболовля на ангарі 19-21 червня 2009 року

Зробили якір і висунулися до заповітного місця. Що характерно брати стали окуня не менше 400-500грамм. У Вадима ловилося на кожному закиданні. Я зробив дальній кидок і витягнув окуня на 500гр. Кинув в ту ж точку, так як провести блешню без зачепа трави дуже складно і тут же відчув удар. Боровся мінімум хвилину, і ось в результаті екземпляр на 5 кг.

Руки затряслися на адреналіні, зробили фото.

Відійшовши пару хвилин від сплеску емоцій кидаю туди ж, повторюю туди ж, і знову удар, і знову в човні екземпляр на 5 кг. І знову робимо фото з трофеями.

Риболовля на ангарі 19-21 червня 2009 року

Поки я витягав блешню з щучої пасти Вадим кидає в мою точку свою блешню і ловить від туди пару окунів на 400 гр..Посіделі посміялися, я говорю Вадиму, Дайк я ще разок туди закину. Може там сходка щуча зібралася. Закид і знову удар, Вадим в ах ... ве. Як так я туди ж кидав. На передодні першого дня ми з Вадимом ловили на однакові блешня, куплені в «Фішлайне», за порадою Жені (Кладовщика). За що йому великий респект. З трьох куплених у нього блешень результативно ловилося на дві, третього не вистрельнула не разу, хоча на вигляд була найперспективнішою. Так ось блешню свою Вадим відірвав, і ловив на іншу, в принципі схожу на попередню.

Вадим з моїм трофеєм.

Я в шоці, Вадим в ауті. Але як же так. У підсумку, доламав котушку, зламали сачок. Нічого не вдієш, треба плисти на берег за котушкою і ремонтувати сачок.

Риболовля на ангарі 19-21 червня 2009 року

На стоянці, нас чекала компанія на чолі з Юрою. Сумно але рибалка у них закінчилася не встигнувши початися. Помер мотор, до бази йшли в брід, благо не пішли далеко від стоянки. Але все таки зловити дещо встигли.

Ми відремонтували сачок поміняли котушку і попливли на колишнє місце, чим чорт не жартує.

Кидаємо, активно ловиться окунь, у Вадима заплуталася плетінка, я дивлюся на нього тягну блешню. Мені здалося що зачепив траву, потроху смикаю. Повернувся в напрямку де повинна бути блешня, я її там немає, помічаю її в районі нашого якоря. І розуміючи що там трофей не менше 10 кг. Вадиму кричу, бери сачок, він поки провозився я трохи підтягнув рибину. За моїми припущення не менше 10- 12 кг. Плетінка різання натяглася, заверещав фрикціон. В результаті не болісно НЕ повідця. На плетінки карабін став у вигляді списа. Сумно. Підбираю іншу блешню, став ловиться тільки окунь.

Вирішили плисти на нові місця. Ловили окуня, на одному занедбаності відчуваю удар, але шляхом підсікти не встигаю. До човна дотягнув, підняв на гору, але на ривку вона відірвалася. Трофей на 5 кг. Але я сильно не переживаю. Адже вже чого я бажав я домігся. У підсумку дня у мене вийшло 4 відер, у Вадима трохи менше.

Риболовля на ангарі 19-21 червня 2009 року

Просиділи біля вогнища до 2 години ночі, зустріли день народження Юри.

Вранці наступного дня вирішуємо виїхати рано, так як повертатися в місто треба вже як мінімум в 12 годин. Але наші плани порушив дощ, всі спали не виходячи з наметів до його закінчення, а це вже було 10 годин. Вадим правда вийшов трохи раніше залишати спин в надії зловити трофей хоча б на 5 кг. Рибалив він як мінімум хвилин 30- 40. Улов був не поганий близько 5-7 щук і 15 окунів. Все рибалка закінчена пора висуватися.

Виплили, встали на протягом уздовж берега і почали робити закиди в бік берега і глибину. Але риба бралася дуже погано. Дійшли до краю острова, я зловив 3 окуня, Вадим 2 щучкі і 5 окунів. На самому краю острова вирішили затримаються так як там на передодні попадалася щука. І ось на останньому занедбаності Вадим нарешті то бере свою довгоочікувану на 5 кг.

Юра теж з уловом.

Все рибалка вдалася їмо додому. Беремо на буксир човен Юри і прем в Мотигино.

Але деяким дуже хочеться ще що то зловити, і починається рибалка явищем. Так як швидкість велика, зловити що або не представлялася можливим.

Риболовля на ангарі 19-21 червня 2009 року

Про подвиги Юри я не чого не пишу так як він я думаючи напише сам, та й разом ми поруч в процесі лову не знаходились.

За відбулася риболовлю велике спасибі Юрі і його друга, нашому водієві Олегу.

Чесно сказати таких гідних щучих примірників я ще ловив. Вважаю рибалка відбулася на всі 100%. Наступний раз вирішили розвідати ці ж місця ближче до осені. Будемо чекати з нетерпінням.