Вежа біля Храму Вогню.

Після вбивства Хранителів Безодні, у вас накопичиться стільки душ, яких вистачить на ключ від старої вежі за Храмом Вогню. Повертаємося в Храм, купуємо ключ, піднімаємося по внутрішніх сходах храму (праворуч, якщо зайти в центральний прохід), вибігаємо на терасу справа, піднімаємося сходами і ось ми перед вежею. Спочатку підніміться на самий верх, а після цього, стоячи всередині іншої частини вежі (яка за мостом), зійдіть вниз на платформі. Справа в глибині, на постаменті будуть мантія, рукавички і спідниця берегині вогню. Не забудьте включити «м'яку посадку», коли будете стрибати вниз.

Тепер распродаём все зайве і вирушаємо в локацію, де були переможені Хранителі Безодні. Тут підбігаємо до вівтаря, чекаємо, коли він відсунеться, і спускаємося вниз по сходах.

Катакомби в першу чергу характерні вузькими коридорами. Те, чого ми прагнули уникати раніше при зустрічі з ворогами, тепер прийшов до нас, тому хороший щит тут буде дуже до речі. Біжимо наліво, в кінці коридору, за скелетом і монстром з червоними очима, будуть картусскіе рум'яна. Розвертаємось і біжимо по мосту. Тут нас зустрічає пара скелетів.

Тепер ми в колонній залі. Біжимо направо, спускаємося сходами, розправляючись щохвилини з ворогами. Внизу буде два червонооких демона з кривими шаблями. Зліва в загашнику буде два осколка титаніту. Справа буде прохід на сходи вниз. Ми туди підемо пізніше (по ній, до речі, буде котитися величезний кістяний куля, так що будьте обережні). Йдемо в прохід зліва. Там будуть три скелета. Проходимо до кінця і спускаємося сходами наліво. Добігаємо до платформи. Справа беремо грудку червоного моху. Тепер повертаємося до тієї великої сходах і спускаємося по ній вниз.

Шлях нам перепинять пара скелетів (не забуваємо про кістяне кулі). Пропускаємо куля і забігаємо всередину. Далі перед нами буде довгий коридор з поворотами, наповнений скелетами. Йдемо вперед, нікуди не звертаючи, поки не добіжимо до кімнати з глечиками, що стоять праворуч. Розбиваємо їх зброєю, тому, що з них буде виповзати зла магія і робити дуже боляче. Після кількох сеансів розбиття урн, в кінці, біля стіни ви візьмете Молочне кільце Картуса.

Продовжуємо шлях далі, поки не добіжимо до кімнати, засипаній кістками і прахом. Там будуть хлопці з вогняними очима і магією, з ними потрібно бути дуже обережними. Добігаємо до кінця коридору, де буде яма в підлозі. За ямою візьміть вугіллячко. В яму поки не стрибаємо, повертаємо направо. Там по коридору знову буде кататися куля. Зліва в коридорі беремо великий шматок титаніту. Тепер біжимо по коридору з кулею, і зліва ви побачите багаття. Ура, можна зберегтися.

Проходження dark souls 3 - катакомби картуса

Тепер біжимо по коридору далі вниз, поки не уткнёмся в алею з щурами. Можна побігти вправо і нарватися на скелетів з колесами від возів, а також здоровенну щура з товаришами крисёнишамі, але лучшё побігти наліво, потім повернути праворуч, пробігтися по коридору, схожим на печеру, і ми опинимося біля обриву (зліва стоятиме червоноокий монстр). Повертаємо направо і біжимо по мосту. Битися на мості не бажано, бо він може обірватися. Біжимо далі по коридору, відкриваємо кам'яні ворота. Заходимо всередину і торкаємося чаші. Має бути битва з босом. (Можна ще спустити вниз до тліючого озеру, але весь той скарб, який можна отримати у відкритій локації озера, не варто тих десятків смертей, які ви отримаєте через сусідство з величезним електричним хробаком, а також з-за влучних величезних стріл, що падають з неба).

Верховний король Вольнір.

Цей величезний скелет вкрай непростий, особливо на останній стадії подиху, коли він почне воскрешати скелетів, тому цю саму останню стадію потрібно скоротити якомога сильніше. Головна мета - браслети на руках. Розбиваємо браслети і перемагаємо. Теоретично, це легко і просто зробити за допомогою дистанційного зброї, але потрібно розуміти, що запас стріл або болтів повинен бути дуже великим. Сотні дві - мінімум. Цілитися потрібно в браслети, коли руки Вольніра знаходяться на землі. Він буде якось знехотя повзати по локації, більше звисаючи в прірву, ніж нападаючи на вас. Головне, чого варто побоюватися - ударів його рук. Якщо вирішите бити по браслетів ближнім зброєю, то тут потрібно побоюватися його отруйного дихання. Перед тим, як дихнути, скелет буде закидати голову і вдихати. Тікайте, інакше довго не проживете. На другій стадії, коли із землі полізуть скелети, у боса з'явиться меч і він поповзе вперед. Тепер вам краще бігти до нього ближче і триматися в підчерев'я. Після вбивства боса, піднімаємося вгору по сходах в відкрилися ворота.

Ірітілл Холодної долини.

Проходження dark souls 3 - катакомби картуса

Спускаємося вниз по сходах до мосту, виявляємо, що через міст нас не пропустять без ляльки. Це краще дізнатися раніше, оскільки на мосту вас зустріне величезний драконоподобним пес, який вбиває з першого укусу. Тому нам потрібно відправитися на пошуки ляльки. Для цього йдемо до багаття і повертаємося до недобудованого Фортеці, що поблизу боліт, або, якщо у вас вже відкрито цей багаття, до Лісу мук. Саме він вам і потрібен. Зліва, якщо дивитися з боку центрального входу на весь цей рудий ліс, буде вежа з входом, смотрящим якраз на багаття у Ліси мук. Вбігаємо в нього.

Далі все просто: біжимо прямо, піднімаємося сходами направо, далі продовжуємо біг прямо, нікуди не звертаючи, або, борючись з ворогами, якщо забажаєте. Пробігаємо по вузькому коридорі наверх і потрапляємо в локацію, де стикаємося з бабою в капелюсі.

Знавець кришталево чар.

Цей самий знавець найбільше заважає створенням клоном. Клони - найскладніше, не рахуючи також величезних колючок, які вона буде випускати, і інші дистанційні атаки. Щоб не вестися на обман, шукаємо і б'ємо тільки основного боса, який відзначений сяючими зірочками. Тактика така: підбігаємо, і б'ємо, поки бос не зникне. На зброю використовуйте золоту смолу, бо чаклунка боїться електрики. Як тільки зникне, вибігаємо на центр локації і бігаємо по колу, не стоячи на місці. З землі будуть вилазити кристали, а також в нас будуть стріляти клони, але постріли будуть повільними, і якщо ви будете перебувати подалі, то зможете ухилятися. Бігайте по центру, поки не побачите головного Знавця: підбігає, і бийте його (її?), До тих пір, поки він (а) не зникне. Повторіть кілька разів до переможного кінця.

Проходження dark souls 3 - катакомби картуса

Після перемоги, ліворуч від стіни, де відбулося початкове поява цього міні-боса, відкриється прохід. Біжимо туди, перед цим не забувши зберегтися на багатті.

Піднімаємося наверх по стежці, зустрічаємо двох «лісопильника». Краще їх вбивати по одному. Спускаємося вниз і звертаємо наліво. Біжимо по вузькому мосту. Зліва за мостом буде багаття. Запалюємо і піднімаємося вгору по сходах. Там нас чекатиме самотній воїн, який метає ножі. Збираємося наверх і біжимо прямо і трохи лівіше до воріт в кінці. Справа по нам будуть стріляти, так що потрібно бути обережніше (краще зійдіть в улоговинку зліва, щоб убезпечити себе напевно).

Забігаємо на кладовищі і біжимо вправо, поки не утикаємося до церкви.