Як полетіти з Києва до Анталії

У сезон в Анталію літають безліч чартерів не тільки з Києва, а й з інших міст України. Квиток на чартер без туру купити не просто, але можливо, для цього всього лише треба зателефонувавши кілька десятків турфірм, котрась із них погодитися продати квитки без туру. Ще квитки на чартерні рейси з Києва можна шукати тут і тут.

Ми купували квитки в Анталію за два тижні до поїздки. Переліт Київ - Анталія з пересадкою в Стамбулі (5 годин) і назад з Анталії до Києва з двома пересадками по годині в Анкарі та Стамбулі нам обійшовся в 806 доларів на двох.

Як полетіти з Москви в Анталію

З Москви до Анталії можна полетіти прямим регулярним рейсом компанії Аерофлот і турецькими авіалініями. Квитки на них можна купити на сайті aviasales.ru. Так само можна полетіти прямим чартерним рейсом. Квитки на чартерні рейси шукаємо на сайтах www.clickavia.ru і chartex.ru.

Наш переліт турецькими авіалініями з Києва до Анталії

Здивувала чергу на паспортний контроль, найчастіше в Борисполі людей не багато. Рейс затримали приблизно на пів години через грозу і не спромоглися повідомити про це.

Турецькими авіалініями ми летіли вперше і були приємно здивовані хорошими літаками, зручними кріслами і раділи великого простору для ніг, на відміну від літаків компанії Iberia. якої ми летіли в Мексику.

Їжа в турецьких авіалініях теж порадувала. Все свіже і смачне, з напоїв навіть пропонували вино і пиво, хоча летіти всього 2 години. Я спробувала турецьке червоне сухе вино - дуже непогане.

Переліт до Анталії турецькими авіалініями
Смачна їжа в турецьких авіалініях. Особливо порадував шоколадний мус :)
і вино було непогане :)

Переліт пройшов швидко і комфортно, можу сміливо рекомендувати турецькі авіалінії для перельоту на тривалі відстані. Вони роблять багато рейсів з Москви і Києва не тільки по Туреччині, але і в Європу, Азію, Африку. Іноді у них бувають привабливі ціни на переліт в Бангкок з пересадкою в Стамбулі.

Ми прилетіли в аеропорт Сабіха Гекчен в Стамбулі. У Стамбулі два аеропорти, в цьому ми ще не були. Як завжди в Стамбулі чергу на паспортний контроль. Але рухається вона досить швидко, простояли ми в ній близько півгодини.

Часу до наступного рейсу зі Стамбула до Анталії у нас залишалося ще близько 4 годин, частина часу ми провели на вулиці - на галявині перед зоною прильоту

Зелена галявина біля аеропорту Сабіха Гекчен

потім трохи погуляли по аеропорту - хоча гуляти там особливо нема де, аеропорт Сабіха Гекчен невеликий, попили кави в Макдональдсі (7,5 лір)

Поміняли трохи доларів на ліри в обмінниках за курсом 1 долар - 2 ліри (на наступний день в Анталії ми міняли по 2, 083 за долар) і пройшли в зал вильоту.

Майже порожній зал вильоту

Спершу людей на посадку до Анталії було зовсім не багато, але в літаку ми сиділи близько години, поки не привезли велику групу людей, швидше за все зі стикувального рейсу.

Коли я купувала квитки, можна було вибрати пересадку в Стамбулі 1 годину або 5 годин. Я побоялася брати пересадку годину, так як не знала аеропорту і побоювалася великої черги на паспортний контроль. Але можу сказати, що якщо прилітаєте в аеропорт Сабіха Гекчен, то можна брати найкоротшу стиковку, аеропорт маленький, міжнародні та внутрішні авіарейси розташовані в одній будівлі і турецькі авіалінії чекають транзитних пасажирів.

З Стамбула в Анталію переліт триває трохи менше години, але навіть і тут нас погодували 😎

Переліт до Анталії турецькими авіалініями
І знову смачний шоколадний мус :)

Прилетіли ми в Анталію з запізненням на годину, близько пів на дванадцяту ночі 1 травня. Багаж в Анталії при транзиті через інше місто треба забирати не на стрічці, де багаж цього рейсу, а на стрічці транзиту.

Багаж забираємо на стрічці транзиту - на фото найдальша стрічка, біля стінки

В аеропорту Анталії ми забрали орендовану машину і поїхали спершу шукати заправку, а потім в готель, щоб нарешті відпочити від тривало шляху 😎

Забігаючи вперед розповім і про наш переліт назад з Анталії до Києва. Як я вже говорила, квиток у нас був куплений з двома пересадками по годині в Анкарі та Стамбулі. Виліт з Анталії повинен був бути о 6:45 ранку, приліт в Анкару о 7:50, виліт з Анкари до Стамбулу в 9 ранку, а виліт зі Стамбула в Київ о 11:10.

За кілька днів до вильоту мені на пошту прийшов лист, що час вильоту з Анкари до Стамбулу змінилося з 8 ранку на 11:30, а у нас о 11:10 вже вилітав рейс на Київ.

Після нетривалої переписки нам запропонували два варіанти: виліт з Анталії в Стамбул о 3:40 ранку і зі Стамбула в Київ о 7:55 10 травня або о 23:50 з Анталії 10 травня і о 7:55 зі Стамбула 11 травня. Звичайно, другий варіант був цікавіше, у нас би утворився зайвий день в Анталії, який ми могли б провести з користю, але 11 травня вранці ми вже планували виїжджати з Києва в Москву на машині, тому погодилися на перший варіант.

Було дуже важко встати о пів на другу ночі і напівсонними їхати в аеропорт.

В аеропорту Анталії
І в аеропорту ростуть апельсини :)

Політ пройшов швидко, без запізнень. Цього разу стикування в нас була в іншому аеропорту Стамбула - Ататюрке. Це величезний міжнародний аеропорт, з внутрішнього терміналу (domestic) в міжнародний (international) йти хвилин 15 по довгому переходу.

Сам міжнародний термінал теж дуже великий, вранці з нього вилітає безліч рейсів, такий натовп людей як в аеропорту Ататюрка я не бачила давно! У нас стикування було 3 години, ми нормально встигли і походити по дьюті фрі і дійти до свого виходу на посадку. Але ось при стикуванні годину - півтори все встигнути буде важко. Враховуйте це купуючи квитки зі стикуванням в аеропорту Стамбула Ататюрк.

Цього разу рейс вилетів без запізнень і вже через дві години ми були в Борисполі, де як завжди дуже довго чекали багаж, а до 12 денного 10 травня були вже вдома!

Зовсім скоро буде серія статей про наш подорож по Туреччині на машині і багато корисної інформації про оренду машини в Анталії, готелях, визначні пам'ятки і звичайно ж про бюджет поїздці. Підписуйтесь на оновлення блогу olgatravel.com і мій канал youtube.com - це можна зробити заповнивши форму нижче.