Передбачення циганки (олег Слюсарев)

Одного разу, ми, два товариша, два молодих фахівця, були спрямовані у відрядження в місто Свердловськ.
І ось по приїзду, зійшовши з поїзда, ми вийшли на привокзальну площу Свердловська.
На площі більшість приїжджих несподівано було «атаковане» циганами.

Відрядження виявилася дуже довгою і важкою.
По поверненню додому, ми вирішили взяти відпустки і відпочити. Був розпал літа. Дістати квитки на поїзд - було проблемою і було вирішено поїхати до Чорноморського узбережжя на машині. Олександр недавно придбав «Москвич 402» і палко бажав випробувати його в справі. Машину ми домовилися вести поперемінно.

Через дві доби ми були вже в Сочі. Незважаючи на життєві труднощі, нам все подобалося. Сонце ... море ... пляж ... парки ... південні вечора ...! Минуло кілька днів, але яка то незрозуміла сила штовхала нас з місця подорожувати. Вирішено було перебратися в Крим.
З огляду на тяжку, серпантинної дорозі ми проїхали, ночуючи на пляжах в наметі, Туапсе, Геленджик, Новоросійськ і досягли ми місто мого дитинства Анапу.
Був прекрасний, південний вечір. Повний місяць ... Золотий пісок пляжу. А вранці, несподівано, став накрапати дощик. Нам же треба було через Темрюк досягти міста Керч, переправившись на поромі через Керченську протоку. Однак дощ все посилювався, а скоро перетворився у зливу. Нам залишалося зовсім небагато до поромної переправи, але піщано-черепашкові дорога, по якій ми їхали, перетворилася в непролазні болото. Місцеві жителі не радили нам їхати далі. «Загрузне, - говорили нам - а дощ буде йти кілька днів».
Нам нічого не залишалося, як повернути назад.
Сильно засмучені ми вирішили їхати додому, в Москву, через Краснодар, Ростов на Дону і далі.
Увечері ми були в Краснодарі. Влаштувалися в готель нормально переночувати перед далекою дорогою. А вранці - в дорогу додому. Дощ, між тим, не припинявся, ніби переслідуючи нас. Вранці ми виїхали з Краснодара. Тут я звернув увагу, що Саша, ведучи машину, правою рукою намагається вигнати з машини муху. Вона, напевно, залетіла до нас, рятуючись від дощу. Тільки я встиг крикнути йому: «Не відволікайся! Обережніше! », Як відчув, що машина почала, виляти, закрутилася ... і тут на якийсь час я втратив свідомість.
Коли я прийшов до тями, то зрозумів, що ми перекинулися і машина лежить догори колесами на орному полі. Поруч стогнав Саша. Виявляється, як нам потім розповіли свідки,
машина одним колесом виїхала на узбіччя і потрапила на розмитий дощем чорнозем. Це - як масло. Машина втратила керування. Добре, що в цей момент не було зустрічних машин. Ми залишилися живі, але Сашу забрали в крайову лікарню з сильним забоєм грудей. Я відбувся легкими ударами.
Тепер мені треба було відбуксирувати машину назад в Краснодар і зайнятися її ремонтом.
Недалеко від автосервісу, де ремонтувалася машина, я зняв кімнатку. Господиня будинку виявилася дуже доброю жінкою. Увійшла в моє становище. Коли я йшов до лікарні до Сашка, то вона для нього завжди давала мені чогось смачного, домашнього. Та й мене підгодовувала часто.

Минуло кілька днів. Машину підремонтували. Сашу, на жаль, не виписували і не прогнозували, коли випишуть. І тоді ми прийняли рішення, що я поїду на машині додому, а Саша повернеться по одужанню поїздом.
До того ж господиня обіцяла приходити до Саші в лікарню. І більш того сказала, що приїжджає її донька і теж буде ходити до Саші.
Я благополучно повернувся в Москву.
Через два тижні зателефонував Саша і сказав, що приїжджає поїздом і просив зустріти. Він везе подарунок.
З вагона вийшов Саша з кошиком яблук, а поруч з ним стояла гарна дівчина. «Познайомся, - посміхаючись сказав Саша - Моя наречена. Ми вирішили одружитися ».
- Як ти гадаєш з одного разу, як її звуть -
- Невже Катерина? -
«Мене звуть Катя» - сказала красуня і теж засміялася. По всьому вона вже знала цю історію з циганкою.

І тут мене осінило! Саша, а ти знаєш? Адже стара назва Краснодара - Катеринодар.
- Так, я тут дізнався це. Більш того, мама Каті- господиня моєї знімною кімнати - сказала, що ім'я дочки дали на честь
імператриці Катерини за наполяганням батька - потомственого козака.
Це була козацька сім'я, а козаки дуже поважали імператрицю Катерину, яка подарувала їм ці землі.

Я був вражений!
Передбачення старої циганки збулося найнеймовірнішим чином!
Доля складним шляхом привела Олександра в потрібне місто. Чи не дозволила йому вийти з нього дуже жорстоким чином. Причому всюди істотною причиною був дощ, що пролився з небес жарким літом.

На відміну від Ваших декількох
віршів розповідь цей класний.
Похлеще мого (про цигана).
Мені сподобався.
З повагою

Спасибі, Юрій.
Радий, що сподобалося такому строгому читачеві.
З посмішкою, Олег

На цей твір написано 8 рецензій. тут відображається остання, інші - в повному списку.