Олександр солодуха з'їв останній сніданок холостяка - спосіб життя, сім'я, моя газета

Олександр Солодуха: з'їв останній сніданок холостяка

Весілля Олександра Солодухи

У день всіх дев'яток - 09.09.09 - рівно о 15:15 народний улюбленець узаконив відносини з коханою Наталією.

Весілля почалася з дрібної неприємності: лімузин до котеджу молодят, що розташовується під Мінськом поблизу пташиного, подали не так, як слід. Олександр не знаходив собі місця:

- Все життя сідав в машину з іншого боку. Я адже сам авто не вожу. Водій - зліва, я - залізно справа і завжди на передньому сидінні! Попросив же поставити лімузин так, щоб я міг сісти в нього справа, як у мене було заведено довгі роки. Я ж стільки до весілля готувався, все розпланував - ніякої самодіяльності бути не повинно! Я відразу поник. Так красиво все було - Наташа, плаття, день чудовий. Буває зі мною таке, коли одна деталь виводить з колії. Така властивість у козерога. Гаразд, все добре ... але не в ту дверку сіли, не в ту!

Ранок для нареченої почалося о 05:45, адже вже о пів на восьму Наташу чекали в салоні.

- А я встав о сьомій, - розповів «Антени» Олександр. - Голову голив, ногтікі робив, брови підправляв - години три у мене це зайняло! Потім пішов чистити взуття, прийняв душ, привітався з сонечком оголеним на ганку. Потім грунтовно поїв: з'їв перше, друге, каву з цукерками. Це був мій останній сніданок холостяка. Ось уже і Наташа приїхала. Загалом, ми йшли добре, за графіком!

Сукня нареченої викликало загальне захоплення. Наряд шилася на замовлення з італійської шовкової тканини Valentino ручного розпису.

- Купили три метри, - зізналася Наталя. - Але першим побажанням Саші не була пошиття сукні, а ... викроювання хусточки з цієї ж тканини для нареченого! Що ми і зробили. Модель наряду придумували разом з майстром. Футболка обійшлося всього в 500 доларів! Взагалі у нас вийшла італійська весілля: у нареченого італійські туфлі і костюм, у мене - тканину для плаття і босоніжки. Та й кільця у нас теж італійські! Моє - з двома діамантами і величезним сапфіром. А у Саші - звичайне обручку. але з цікавою різьбою. А ще на мені кольє ручної роботи, яке спеціально для мене зробив Сашин знайомий ювелір.

Цю весілля Палац одружень запам'ятає надовго. У тому числі через незвичайного побажання молодят. Олександр захотів, щоб свідків з боку нареченого було ... двоє (Наталію представляла її дочка Антоніна). Для цієї відповідальної місії наречений вибрав своїх дітей - близнюків Олександра і Анатолія. Службовці загсу довго розбиралися, як же в графу, де вміщається одна підпис, поставити дві. Але до Солодусі в цей день доля була прихильна до - і все вийшло.

Найбільш незвичайний подарунок - живу ялину в діжці - молодятам підніс давній друг сім'ї. Олександр відразу визначив місце дару - на газоні у котеджу!

Першу шлюбну ніч молодята вирішили провести у себе вдома, в заміському котеджі.

- Знаю, що за традицією молоді повинні перед весіллям спати в різних місцях, але ми на це не пішли, - зізналася Наталя. - Однак в нашій спальні перед від'їздом я постелила чисте біле білизна.

Через кілька днів після одруження молодята вирушили у весільну подорож до Єгипту. Олександр і Наталя вирішили втілити свою мрію в п'ятизірковому готелі.

Не обійшлося без весільного ритуалу. На воротах у містка Острови сліз Наталя і Олександр закріпили символічний замок, який молодятам подарувала донька Наталії Антоніна. Правда, Олександр хотів забрати ключі від любовного замку на пам'ять, але після хвилинних умовлянь погодився викинути їх в Свислочь.

Про своїм головним мрії - спільної доньки - молодята говорили не один раз. Для того щоб заручитися допомогою небес, Олександра і Тетяна за традицією підійшли до скульптури ангела у Острови сліз в Троїцькому передмісті. До речі, поблизу розташовувався і ресторан «Троїцький», де пара разом з 30 гостями відсвяткувала весілля. Ведучий вечора, телеведучий і діджей Дмитро Шунін жартував: «Ось моїх тата і маму теж звуть Наташа і Саша, бачите, який дитина у них вийшов. »