Одомашнений блукач kneeboard

Однак уже в п'ятницю ввечері з'ясувалося що все набагато гірше. Наше спільне з Михайлом знайома Маша "anti_s" повідомила мені що не я один не можу додзвонитися до Михайла. Багато, а точніше майже усі, хто хоче відпочити на Оке несподівано передумали. Виходило що крім мене і Маші ніхто їхати вже не збирався. Добре що я зі свого боку запросив родичів і друзів.

Тепер треба було найважче, знайти табір Михайла. Нам довелося об'їхати всю поляну. На жаль, Михайла ніде не було. Зате було вільним одне з найкращих місць на березі. Від просторій галявини під розлогою плакучою вербою до води спускалися справжня дорога. Зручно спускати і піднімати човен.

Проте я не поспішав розбивати повноцінне таборування. Раптом виявиться що компанія розташувалася в стороні і доведеться зайвий раз збирати і розбирати намети і вантажити все речі. Однак ранній підйом давався взнаки. Ми були сонні і злі. Ми дочекалися поки приїдуть родичі Наталії, мляво поснідали і розташувалися дрімати прямо під відкритим небом. Повноцінного сну все одно не було. З розташованого недалеко піонерського табору лунали "мелодії і ритми зарубіжної естради". Надійшли пропозиції виїхати в цей же день, не залишатися на ночівлю.

Одомашнений блукач kneeboard

Ми знайшли в собі сили зібрати човен і влаштували собі другий сніданок. Приблизно в цей час приїхала Маша "anti_s".

Маша, Наташа і її родичі навідріз відмовилися кататися на ніборде. Довелося чекати більш сміливих і активних учасниць водного атракціону.

Однак ніборд виявився підступним снарядом. На ньому покладено кататися сидячи на колінах. Ні як зайняти таке становище? Дошка постійно норовила вискочити з під плавця або перевернутися. Спочатку дівчатам доводилося просто бовтатися за човном.

Одомашнений блукач kneeboard

Всі спроби залізти на дошку провалилися.

Були зроблені мозковий штурм і ми вирішили вдатися до допомоги берегової команди.

Але старт з берега ускладнювався вітром. Поки дівчата готувалися до старту човен постійно зносило, доводилося постійно підгортати веслами.

Я даю цільові вказівки.

Невдача! Знову доводиться бовтатися за човном.

Я вимагав повторити спроби поїхати на дошці сидячи. На щастя я знайшов розуміння. І ось вона, перемога!

Одомашнений блукач kneeboard

На черзі наступна учасниця. Ключ на старт, зворотний відлік, перша відійшла, друга відійшла ...

Але терпіння і труд все перетруть!

Техніка старту з берега освоєна.

Одомашнений блукач kneeboard

Однак при кожному падінні доводилося повертатися до берега. Стартувати з води ми так і не навчилися. Наступного разу будемо вдосконалювати техніку.

Настав час відпочинку і ланчу. Дівчата мазалися лікувальною гряззю, інші відпочивали.

Але раптом зовсім близько пролунав шум мотора і прозвучала сирена. Це приїхали інспектори ГИМС перевірити документи. Найбільше їх цікавило моє посвідчення судноводія і талон технічного огляду. Я не став "качати права" на предмет того що човен в той момент не використовувалася, а була прив'язана до берега. Всі мої документи були в повному порядку. На цьому ми з представниками Батьківщини і розлучилися, більше вони нас не турбували.

Тим часом Маша нас покинула, вона не збиралася залишатися на ночівлю. Але зате до нас ненадовго приїхав ще один друг Михайла.

Непомітно настав вечір. Мені було пора віддавати старі борги родичам Наталії. Як-не-як вони допомагали мені вантажити і збирати човен. Я запропонував зробити вже традиційну поїздку до Коломни.

Одомашнений блукач kneeboard

Ну і звичайно ми зайшли в гирлі Київ-річки

Повз нас регулярно пролітали літаки місцевого аероклубу, хтось катався на гідроциклах, рибалки ловили рибу. Дозвільне життя на річці б'є ключем!

Уже майже на заході ми зробили ще одну водну прогулянку, на цей раз вгору за течією від нашого табору.

Після такого бурхливого дня думка виїхати якось сама собою випарувалася, ми розташувалися на нічліг. Ранок з початку було зрозумілим. Ми не поспішаючи поснідали і приступили до зборів. Але несподівано погода зіпсувалася. Пішов дощ. Як добре що намети і човен ми встигли зібрати раніше. Залишки речей ми збирали вже під дощем.

Цей дощ обіцяв ще одну неприємність, крім мокрих речей. Ґрунтова дорога стрімко розмивали. Друзі на суто шосейних машинах поспішили виїхати до настання бездоріжжя. На жаль, це вдалося не всім. Дівчата на "Мазді 3" все-таки застрягли, мені довелося їх висмикувати з глинистого полону.

На цьому наш активний відпочинок закінчився. "Завершенням банкету" став перекус в Макдоналдсі в Луховицах. Втім основною причиною його відвідин був туалет. Точніше нам потрібно було трохи вмитися після недавнього "оффроуда". Заодно і перекусили.

Але нам стояла ще нелегка дорога до Москви. Часом дощ лив як з відра. На трасі було багато аварій, одна з них дуже серйозна. На мосту через Київ-річку під Жуковським була традиційна пробка. Я поїхав в об'їзд через селище Володарського. Але це не допомогло, там теж було багато машин. Деякі, особливо "розумні" співгромадяни вирішили що стояти в загальній автомобільній черзі не їхня заняття і хвацько об'їжджали пробку по узбіччю. Тоді я вирішив проявити громадянську позицію. Я вирулив на узбіччя, але не поїхав вперед, а їхав строго на рівні попереду машини, що йде. Коли пробка зупинялася, я теж зупинявся. Як дуділи "обочечнікі", як вони дуділи ... Однак інші законослухняні учасники руху без праці розгадали мої наміри і безперешкодно пускали мене назад в ряд коли це було необхідно. У такому режимі ми доїхали до Каширського шосе і незабаром вже були вдома.