Нічна рибалка в Середземному морі, блог користувача valentin (p)

1. Мене не заколисує при тривалому перебуванні в море.

2. Риба є, вона не може не їсти.

3. Рибалити потрібно там де є риба.

Здавалося б - При чому тут рибалка?

Але давайте по порядку.

Відпочинок з сім'єю, на море, це звичайно чудово. Але така кількість води зібраної в одному місці не залишить байдужим жодного рибалки.

Тим більше, якщо в щоденному купанні присутні риб'ячі зграї, які нахабно плавають в гребені хвилі, на відстані витягнутої руки, а деякі, особливо цинічні, підпливають ближче і намагаються клювати на шнурки від плавок. Причому друге навіть не бентежить тикання в них пальцем.

Так, так, дружина мені відразу порадила бути обережніше, і не знімати плавок в море. Так що жарти вже недоречні. ;-)

Загалом після пари днів біля безкраїх просторів в голові почав вимальовуватися більш-менш чіткий план по захопленню світу виїзду на риболовлю.

Шляхом хитрих махінацій був знайдений чоловік, який "хворіє" риболовлею, у якого в свою чергу є знайомий тубілець з каное, який в свою чергу був готовий за відправитися піратствувати за частку від видобутку за адекватну плату.

Спочатку мені було запропоновано рибалка на платних ставках, на коропа, але це здалося мені знущанням, невже потрібно було проїхати 3000 км, щоб ловити коропа в ставках 30х30 метрів.

Ні, тільки море!

Отже час Ч було призначено, все впиралося в відсутність снастей. На щастя у рибалки, який погодився провести переговори з тубільцями, знайшлися запасні комплекти для вилучення риби з рідної стихії.

Також всі витрати на наживку були покладені на того ж рибалки. Сам запропонував і гроші взяти відмовився, за що йому окреме спасибі.

І ось час Ч настав. У 10-15 вечора похід за рибою стартував.

Місце дії - Хайфській затоку. Ізраїль.

Нічна рибалка в Середземному морі, блог користувача valentin (p)

Приїхавши в порт славного міста Хайфи рибалка познайомив мене з аборигеном, який за невелику мзду у вигляді скляних бус 20-ти американських президентів, з носа, погодився влаштувати тур на каяках по затоці і здати рибні місця варварам з півночі таким чудовим рибалкам.

Капітан, мій новий приятель-рибалка, ще один тубілець, приятель мого нового приятеля, і власне моя скромна персона. -)

Всі чомусь хвилювалися і кожен з присутніх по 10 разів перепитували - Чи не заколисує мене?

На що я терпляче помічав - Вийдемо в море, подивимося. Але взагалі-то не повинно.

Виявилося, що недавно вони їздили ловити рибу з якимось болгарином, який кричав, що він потомствений матрос в п'ятому поколінні і качка йому по барабану, а в підсумку, після двадцяти хвилин «заїзду» потомствений матрос звільнивши шлунково-кишковий тракт від вечері, заліг на дно й п'ять годин боявся встати, лише зрідка просив жалібним голосом то відро для риби, то водички і відчайдушно заважав своїми стогонами ловити рибу.

Отже пів години, політ нормальний, я в черговий раз запевнив всіх присутніх у тому, що зі мною все відмінно, що я вже зрозумів де підвітряного боку, що вистачить мене катувати і давайте вже ловити рибу.

Тут я зроблю вимушену паузу і розповім про снасті і наживки. Сподіваюся рибалкам не чуже цікавість і їм буде цікаво дізнатися на що і чому ловити рибу в Середземному морі. Зрозуміло крім снастей на які ми ловили існують ще десятки, якщо не сотні їх різновидів, але зупинюся я саме на тих які ми використовували.

Нічого сверхразумного, спінінги довжиною від 1,4 метра, до 1,7 метра, все з дуже товстим кінчиком, призначені для троллінгу, або для лову в схил, як ми власне і ловили.

Товста моноліска (0,4 мм - 0,5 мм), шнур чомусь не дуже популярний. Хоча після п'ятого обриву я зрозумів чому, при глибинах понад 20-ти метрів дуже шкода залишати метри дорогого шнура на дні.

Вантаж, усічений конус вагою від 50-ти грам і вище, чіпляється на самий низ, а-ля дроп-шот.

На відстані 20-30 см від вантажу кріпиться перший гачок на повідку з волосіні (

0,15 - 0,20 мм діаметром), на такій же відстані від першого гачка чіпляється другий. При бажанні можна і третій, але я обходився двома, в разі обриву швидше змінюється снасть.

Один з аборигенів намагався було в'язати Т-образні вертлюжки, але після пари обривів плюнув на цю справу і просто в'язав петлі з основної жилки, без всяких проблем.

Ах, так, трохи не забув, до початку монтажу бажано одягнути на основну волосінь кембрік, для Лайт-стіки, який дуже виручає в темряві, не дає підмотувати волосінь по саме не можу.

З Мотажу все, котушки безінерційні дуже потужні (дарма як на мене), розміром не менше 5000, з якогось дива, з такими глибинами потрібно дуже швидко вибирати волосінь.

Я б з великим задоволенням половив би чимось ближчим до лайтовим снастей, тим більше, що морська риба виявилася досить сильною, навіть незважаючи на малі розміри.

Закид проводиться простим звішування вудилища за борт і відпуском вантажу. Через 5-10 секунд відчувається удар вантажу об дно, закриваємо скобу, півоберта котушки і чекаємо клювання.

1. Креветки морські, самі звичайні.

Нічна рибалка в Середземному морі, блог користувача valentin (p)

2. Морські черв'яки. Нерєїс.

Вся наживка нещадно різала звичайними ножицями на прийнятні шматочки і наживляти на звичайнісінькі гачки, схожі на коропові, злегка зігнуті, але з досить тонкого дроту.

Черви мені страшенно не сподобалися, дуже вже м'які. Один ніяковий рух і пів-хробака відвалюється. Таке відчуття, що намагаюся наживити на гачок м'яку, расспипчатую, манну кашу.

Спочатку ловили на якорі, в основному через мене, так як капітан боявся, що мене закачає, що я не вмію ловити рибу, вобщем довіри я нього не викликав. Тільки після клятвеного запевнення, що мене не колише, що я буду триматися за що-небудь в разі якщо мені закортить, що спінінгом і котушкою і користуватися вмію, він знявся з якоря, відплив подалі від берега і ліг в дрейф.

Стоячи на якорі я зловив першу рибу. За жабру. Пояснивши рибі всю неприйнятність її поведінки я кинув її назад в море і велів передати іншим рибам, що так клювати не можна. Риби виявилися тямущими і більше так не клювали. Точніше вони взагалі ніяк не клювали, тому і було прийнято спільне рішення ловити дрифтингу, капітан підняв якір і поїхав шукати одному йому відоме місце з хорошим перебігом.

Місце було знайдено та риболовля продовжилася.

Мій новий приятель сказав, що на кальмарів зазвичай не клює, тому я начепив на гачки шматочки креветки і терпляче чекав кльову. Клювало рідко, але влучно. Незручність доставляли креветки, яких дуже легко об'їдали ненажерливі морські мешканці.

Після 5-ої холостий клювання я плюнув на креветок і перейшов виключно на кальмарів (у яких досить жорстка спинка і яких так просто з гачка НЕ ​​зірвати). Як виявилося не даремно, поки інші вхолосту намагалися ловити на креветок, я почав отримувати подвійне задоволення, по-перше у мене клювало, а у інших немає, по-друге рибу я через раз діставав дуплетом, чим викликав постійні перепитав - На що ловлю? Так як сиділи ми трохи віддалік один від одного, ніхто не бачив, що саме я там наживляю на гачки.

Після десятого ответа- ловлю на кальмарів на ... все зміряв з неминучим і теж перейшли на кальмарів, на яких нібито не клює.

Парадокс, але у мене як і раніше клювало краще за всіх. Капітан, який теж брав участь в рибалці, зовсім засмутився і пішов спати в каюту. Решта поглядали на мене, намагаючись зрозуміти в чому прикол. Придивившись до того як вони ловлять я зрозумів, що вся справа в джигових уроках отриманих на Рибалка.Ком, мої компаньйони були позбавлені цих уроків, і як виявилося даремно.

Я періодично відпускав вантаж, щоб він стосувався дна, відповідно цікава риба відразу спливає подивитися, що це там таке смачне баламутить воду. Поговоривши на цю тему я зрозумів, що у них "так не прийнято ловити". Граєтесь приманкою мені було не рекомендовано з самого початку. На виправдання аборигенів скажу, що такий вид риболовлі для них не те що б в новинку, але вони більше надавали перевагу осінню рибалку і більшу рибу.

Ще виявилося, що компаньйони нарізають кальмарів рівними квадратиками, а я ріжу їх на манер черв'ячка і відпускаю невеликий "хвостик" бовтатися біля гачка, напевно це і подобалося рибі найбільше.

Загалом клювало як на "Чорних каменях". Часом приманка не встигала торкнутися дна, як уже доводилося діставати снасть назад разом з вкрай голодної рибкою на гачку.

Один раз клюнуло щось таке, після чого довелося міняти повністю снасть. Грубезний спінінг 1,4 метра завдовжки вигнувся як ультра-лайтовий прутик під 10-ти кілограмової щукою. Через 10 секунд все було скінчено. На жаль і ах. '- (

Гачки були замалі. І волосінь як виявилося тонкувата. Добре, що спінінг не підкачав, і зовсім чудово, що я сидів впершись ногою в борт, а не на бічному сидінні прямо над бортом, інакше летів би як на лижник на трампліні.

Тепер найцікавіше - Що ми ловили:

Незважаючи на велику різноманітність морської фауни, улов не відзначався різноманітністю.

Всього 4-5 видів рибної живності траплялися нам на гачок.

Втім аборигени постійно плуталися у свідченнях і самі толком не знали яка саме риба попалася на гачок. Наші думки розійшлися як у морі кораблі і навіть інтернет мені не допоміг прийти до консенсусу. Тому закликаю Нептуна спільників з Рибалка.Ком в свідки і прошу допомогти розібратися - Що ж саме я там наловив?

Нічна рибалка в Середземному морі, блог користувача valentin (p)

Про одну рибу можу заявити з повною відповідальністю, що вона ідентифікована на 100%. Таку ні з чим не сплутаєш:

Зустрічайте - Баркан Пеклом або Султан Ібрагім

Риба вважається делікатесом, і ось чому, щоб дістатися до найніжнішого м'яса потрібно сильно попітніти. Крім надзвичайно гострих і твердих плавців у неї на кожній лусочці також наявна досить гострий шип. Більш того, шкіра у цієї красивої рибки настільки товста, що з неї, схоже, можна було б робити рукавички і валізи, єдине, що врятувало її від такої долі це малі розміри (не більше 15-ти см). Навіть після запікання в фользі її шкіра не стала м'якше.

Після розповідей компаньйонів я б назвав цю рибку - Жах дружини рибалки.

Почистити її підручними засобами вкрай важко, сам спробував.

Вони її просто відпускали назад в стихію, так як, за їхніми запевненнями, дружини відразу оголошують страйк якщо в улові присутній хоч один такий «делікатес».

Також одна з цих особин примудрилася так сильно порізати мені палець плавцем, що я десять хвилин не міг зупинити кровотечу. Допомогла тільки сигарета, яку я розпатрав і цигарковим папером «заклеїв» собі палець.

З гачка таку рибу можна зняти або за допомогою товстої рукавички, або (як ми надходили) за допомогою ганчірки закрученої в кілька шарів.

Також є ще одна рибка, яку можна ідентифікувати з високою ймовірністю, називається вона - Гмаміт Ям Тихонов або на сленгу - Ква-Ква.

Спочатку я вирішив, що качка не пройшла безслідно і у мене почалися слухові галюцинації. Сиджу, нікого не чіпаю, закинув спінінг. Раптом звідкись збоку чую виразне квакання, ну чисто жаба в наших водоймах. Тут до мене повільно доходить, що як би до найближчого прісного водойми не менше 30-ти кілометрів, та й взагалі до берега плисти і плисти.

Перекладаю погляд на відро з рибою і бачу як свежепойманная риба відкриває рот в такт з кваканням, тут-то я і запитав у аборигенів, а як власне називається це чудо-юдо.

Нічна рибалка в Середземному морі, блог користувача valentin (p)

Половивши приблизно до п'ятої ранку ми вирушили назад. Риби спіймано приблизно по 3 кіло на людину, вистачить щоб нагодувати все сім'ї.

Та й спати вже хотілося так, що мови запліталися як від пари пляшок на обличчя.

До речі, дрібниця намагалися відпускати, але ці рибки так стрімко атакують приманку, що відпустити їх живими досить проблематично, доводилося буквально виколупувати гачки з горла. Причому у всіх без винятку спійманих рибок досить тверді губи, ну просто кістяні. Так що випускати виходило не всіх.

Ось і все морські пригоди.

Повернувся на сушу задоволений риболовлею, задоволений компаньйонами, задоволений життям і смертельно втомлений. На жаль фото улову тільки з берега, так як було дуже темно і сильно гойдало.

Увага! Тазик з олів'є рибою!

Нічна рибалка в Середземному морі, блог користувача valentin (p)

Дякуємо за увагу. Приходьте ще. ;-)