Як дістатися з Неаполя в Атрані (Амальфі), мої подорожі

Наш рейс, що виконується італійською авіакомпанією Alitalia, прилетів в Неаполь. Звідки ми мали вирушити в Атрані (Atrani) - місце нашого відпочинку на Амальфійском узбережжі (італ. Costiera Amalfitana) південній Італії.

Поганявши по просторах Інтернету і поспілкувавшись з нашим гідом в Неаполі Дмитром, ми прийшли до висновку, що найкращий для нас варіант, щоб дістатися з Неаполя в Атрані. це спочатку сісти на Центральному залізничному вокзалі Неаполя (Stazione di Napoli Centrale) на регіональний поїзд до Салерно. а потім на автобусі компанії Sita Sud доїхати до Атрані.

Ми добиралися до Центрального залізничного вокзалу на трамваї, але, зрозуміло, що у кожного буде своєї спосіб. Наприклад, на таксі.

Отже, ось він - Центральний залізничний вокзал.

Як дістатися з Неаполя в Атрані (Амальфі), мої подорожі

Заходимо всередину і відразу йдемо купувати квитки на регіональний поїзд до білетомату Trenitalia.

У той час коли ми приїхали, біля білетомата стояли консультанти, які і допомогли нам з покупкою квитків. Ціна квитка - € 4.30.

З купленими квитками йдемо до табло, щоб дізнатися з якого шляху відправляється наша електричка в Салерно.

Як дістатися з Неаполя в Атрані (Амальфі), мої подорожі

Нам потрібно йти направо: наша платформа 24. Компостіруем квитки в спеціальному пристрої і сідаємо в поїзд.

Компостер - не бути схожим повз 🙂

Квитки відразу перевірив контролер.

Всередині поїзда м'які сидіння, працює кондиціонер, є розетки для підзарядки пристроїв.

Вид з вікна поїзда.

У Салерно ми дісталися дуже швидко. Всього за 40 хвилин.

Наступний етап - доїхати до Атрані на автобусі SITA.

На виході з будівлі залізничного вокзалу Салерно з лівого боку розташований невеликий магазинчик

Як дістатися з Неаполя в Атрані (Амальфі), мої подорожі

З іншого боку, відповідно, праворуч - каси Trenitalia. Тут можна купити квитки у зворотний бік - до Неаполя. або, як ми зробили, на прямий поїзд до Казерти (в останній момент вирішили відвідати Палац в Казерте).

Купивши квитки ми вийшли з будівлі залізничного вокзалу, і пішли до зупинки SITA sud. розташованої праворуч від виходу.

Ось така непримітна табличка з розкладом руху автобуса SITA до Амальфі (і, відповідно, Атрані). Розклад руху автобусів з Салерно в Атрані можна подивитися також на сайті SITA російською мовою.

Як дістатися з Неаполя в Атрані (Амальфі), мої подорожі

Це не кінцева зупинка автобуса, тому автобус приїхав наполовину заповнений (або наполовину порожній 🙂). Кінцева зупинка SITA (див. Маршрут внизу) знаходиться в 10 хвилинах ходьби від вокзалу на вул. Вінчіпрова (Salerno, via Vinciprova), але з валізами по жарі нам не захотілося туди йти, щоб напевно зайняти місце в автобусі. Цього разу місць вистачило всім.

Про те які красиві краєвиди відкриваються по дорозі я розповідати не буду. Приїдете - самі подивіться.

А тим у кого слабкий вестибулярний апарат дам пораду: купуєте в аптеці Драмина. не забувши почуття протипоказання. У різних країнах вона називається по-різному, але в основі діючу речовину дименгидринат. Випиваєте 1-2 таблетки за півгодини до відправлення автобуса, і ай-да дивитися Амальфійскіе пейзажі, інакше краще не дивитися.

По маршруту проходження автобус робить такі зупинки:

Відповідно, всім кому потрібні ці населені пункти краще їхати з Неаполя через Салерно.

На зворотному шляху автобус на залізничний вокзал не заїжджає, а зупиняється на площі Конкордія (piazza Concordia). З валізами не дуже зручно, але перейшли дорогу і через 2 кварталу, йдучи перпендикулярно трасі, ви будете на залізничному вокзалі.

По дорозі нам пощастило - не було пробок, і ми приїхали за розкладом приблизно за 1 годину 15 хвилин. Але так буває, судячи з усього, не завжди.

Ще є можливість спливти з Салерно на кораблику кампанії TraVelMar до Амльфі. а звідти добиратися пішки або одну зупинку на автобусі до Атрані.

Як дістатися з Неаполя в Атрані (Амальфі), мої подорожі

Кораблик відпливає від пристані, яка знаходиться поруч з площею Конкордія і, відповідно, поруч із залізничним вокзалом Салерно. Від зупинки площа Конкордія йдемо в сторону моря, поки не дійдемо до кас.

До ціни, визначеної в розкладі, потрібно додати ще € 1,5 за провезення багажу.

Ось ми і дісталися в Атрані.

Як дістатися з Неаполя в Атрані (Амальфі), мої подорожі

Ще один спосіб, щоб комфортно дістатися з Неаполя в Атрані, - це замовлення індивідуального трансферу. Особистий водій зустріне Вас з табличкою в аеропорту або залізничному вокзалі і довезе до місця призначення.