Фото: Долина річки Квай

У свою найпершу поїздку в Таїланд ми вирушили на дводенну екскурсію по річці Квай. Подорож вийшло як ніколи захоплюючим, веселим і повним пригод. А крім цього, ми ще й стали свідками полтергейсту.

Частина 1. Початок екскурсії і долина річки Квай

Фото: Долина річки Квай

Хто мав досвід подібних екскурсій, знає, що там доводиться проводити дуже багато часу в дорозі. Переїжджаючи між численними пунктами призначення, ми встигли познайомитися і подружитися з дуже колоритною парою. Вони представляли собою класичних одеситів, з типовим говіркою і невичерпним джерелом колючих і нескінченно смішних висловів про все, що їм траплялося на очі. З огляду на, що самі ми з Ростова-на-Дону, який, як відомо, ще й Ростов-тато, Одеса-мама тут же перейнялася до нас особливою прихильністю, і до кінця подорожі ми вже боялися порвати кишки від сміху. А звали наших нових знайомих тітка Еля і дядько Гена.

З жартами і примовками, ми гуляли по кокосовим плантаціям, каталися по річковим каналах. Тітка Еля підняла на вуха весь плавучий ринок, торгуючись як справжня одеситка, в той час як дядько Гена відчайдушно фліртував з молоденькою продавщицею шовку. Наш гід весь час стурбовано поглядав на цю парочку, боячись, що вони що-небудь викинуть.

В кінці першого дня подорожі нам, втомленим і насиченим новими враженнями, запропонували або дістатися до місця ночівлі на довгих моторних човнах, або, одягнувши жилети і віддавшись течією, проплисти залишок шляху в освіжаючих водах тропічної річки. Наш готель розташовувався на березі прямо посеред джунглів, і після спекотного і насиченого дня, ідея дістатися до нього вплав здалася нам дуже вдалою. Ми з радістю поринули в ласкаві води, в той час як тітка Еля, пославшись на сильну втому, вирушила в готель на човні.

Фото: Долина річки Квай

Ми пливли, тримаючись за руки. Річка блискучим смарагдовим стрічкою вигиналася між високих берегів, живописно порослих джунглями. Навколо не було нічого, що могло б свідчити про присутність людини. З гілок дерев, час від часу зривалися зграйки незнайомих нам птахів. Люто дзвеніли цикади. Небо забарвлювалося в червоні передзахідні тони. Вечоріло.

Наша група помаранчевими поплавками розсипалася по водній гладі. Гена, мабуть, вирішивши не заважати нашій сімейної ідилії, поплив вперед. Хтось сміявся і жартував, хтось, як ми, блаженно погойдувався на воді і розглядав навколишнє нас красу тропічної природи, а одна дівчина весь час голосила, про те, що в воді можуть бути змії або ще страшніше, і зараз вони всіх нас зжеруть.

Частина 2. Приплили

Через деякий час, ми побачили пірс, з пришвартований довгими човнами, і невеликі будови, дахи яких були покриті чимось на зразок очерету. Річка в цьому місці була шириною метрів п'ятдесят, а берега були дуже круті. Вони як неприступні стіни височіли над нами, загороджуючи від останніх променів вмираючого сонця. Тут був наш готель, а, отже, ми припливли.

Фото: Готель на річці Квай

На березі нас вже чекав гід Максим. Поки все шукали свої речі і обсихає, Макс розповідав, що ми сильно затрималися і попередня група, вже давно в готелі. Я все шукала очима Гену, і коли не знайшла, вирішила, що він випередив нас і вже чекає на місці. До цього часу зовсім стемніло. Світло на пірсі з якихось причин не включили. Вдалині, на горі ми бачили вогники нашого готелю, але тут на нас навалилася така щільна темрява, що здавалося, її можна помацати. Макс, пояснив, що виникли якісь проблеми з освітленням території, але в будівлях готелю світло є. Він дуже нервував через те, що тепер доведеться йти в темряві, і говорив, щоб все орієнтувалися на світло його ліхтаря.

Раптом за нашими спинами піднялася неймовірна метушня. З хатини, частина якої стояла у воді, з криками стали вискакувати тайці, це були працівники готелю. До них прийшли інші їхні колеги, все розмахували руками і дуже емоційно щось обговорювали, що для жителів Таїланду вкрай нетипово. Хтось запалив смолоскип. На обличчях присутніх затанцювали відблиски полум'я, а темрява кинулось в сторони, причаївшись в листі буйної тропічної зелені. Було ясно, що ті, хто знаходився в хатині, чимось сильно налякані. Жінка, бліда як крейда трималася за молодого людини і хапала повітря ротом, в той час як чоловік щось втовкмачував своїм одноплемінникам, показуючи на очеретяний будиночок. Обличчя у всіх були спантеличені.

Частина 3. Полтергейст

Ми разом з Максом вирішили підійти ближче, щоб дізнатися, в чому справа, і тут, з боку хатини почувся тужливий виття. Не те щоб дуже гучний, але такий тужливий і протяжний, що по шкірі пробіг мороз. Я хочу сказати, що коли перебуваєш посеред джунглів в непроглядній темряві і чуєш таке, та ще й бачиш непідробних страх на обличчях місцевих жителів, волею неволею починаєш панікувати.

Я практично вросла в землю від переляку, і вчепилася в чоловіка, як ніби він був єдиним моїм порятунком. Страх липкою задушливої ​​хвилею огортав мою свідомість, а думки металися в голові, як рій роздратованих бджіл. Логіка говорила, що цього має бути якесь пояснення, але в мозку народжувалися справді несамовиті картини.

Частина 4. Викриття

Тут з темряви пролунав гомеричний регіт, як ніби сам диявол піднявся з пекла і потішався над нами. Почувся плюскіт води, хтось направив тремтячий промінь ліхтаря під хатину, і ми побачили як з-під неї, захлинаючись від сміху, вилазить .... наш дядько Гена.

З його очей текли сльози, він тримався за живіт і сміявся до хрюкання. Йому явно вже не вистачало повітря, і через це він все ніяк не міг вилізти з води, раз у раз, падаючи на коліна. І на все це дійство, з посірілими і витягнутими особами, в абсолютній тиші стояли і дивилися тайці і наша група.

До всіх оточуючих повільно почало доходити, що весь цей полтергейст, був нічим іншим як невдалим жартом нашого веселого друга. Якимось чином, йому вдалося непомітно проплисти до хатини і сховатися під одним з них. Він думав, що ми будемо його шукати, і мав намір налякати своїм «таємничим» зникненням. На цю думку його навела Скуляни і належні дівчина, яка все говорила про чудовиськ річки. Але наше незаплановане запізнення і настала темрява, внесли деякі корективи в плани жартівника. Побачивши, що ми зовсім його не шукаємо, Гена занудьгував, і вирішив пожартувати замість нас над місцевими. Сидячи під хатиною, в непроглядній пітьмі, він почав видавати всілякі звуки, які мешканці будинку прийняли за ігри духів річки. Дядя Гена і гадки не мав, що буде такий аншлаг з цього приводу, і розійшовся не на жарт. Спочатку він дряпався і гарчав, потім завив, але потім вже не витримав виду наших витягнутих пик і розсміявся. Зрозумівши, що видав себе, і, побоявшись потонути від сміху, він решіл- таки з'явитися світу.

Чесно, я думала, наш Макс його втопить. Було видно, що він, як і всі, мало не наклав у штани, і коліна його дрібно тремтіли, коли ми витягали Геннадія з води. Він швидким речитативом висловлював йому все, що він про це думає і з люттю тягнув заливається від сміху Гену на берег.

Коли тайці зрозуміли що відбувається, вони спочатку тихо, а потім все голосніше теж стали сміятися. Ми приєдналися до них і незабаром, наш загальний регіт було чути на всю округу. Слава Богу, у тайців виявилося гарне почуття гумору, і вони не відлупцювали Гені за невдалий жарт. Через деякий час ми геть вирушили до готелю.

Макс все ніяк не хотів угамовуватися і всю дорогу розповідав нашому другові, який він нехороша людина. Гена продовжував сміятися і відмахувався від нашого гіда, як від набридливої ​​мухи. Він явно відчував себе героєм. Але прибувши на ресепшен, ми побачили очікує там тітку Елю. Вона, як грозова хмара, стояла посеред холу, схрестивши руки, і люто дивилася на свого чоловіка. Для органічності образу не вистачало тільки скалки в руках. Всі веселощі дядька Гени як рукою зняло, він навіть став нижчим на зріст. А Макс, зметикувавши, що час розплати близький, тут же пішов з кровожерливої ​​посмішкою.

Частина 5. Післямова

Того вечора дядька Гену більше ніхто не бачив, але на вечері розмови були тільки про нього і його екстравагантної витівки. Свідки події захлинаючись розповідали пропустили веселощі про свої враження. Алкоголь, випитий для зняття стресу, додавав барвисті деталі розповіді, і незабаром він обріс новими інтригуючими подробицями. Це було схоже на те, як діти в таборі труять страшні байки біля багаття.

Наш готель був групу, окремо розташованих один від одного, бунгало посеред злегка облагороджених джунглів. Світло на території так і не включили, і доріжки, що потопають у тропічній рослинності, висвітлювалися невеликими факелами. Навколо нас танцювали чорні тіні, і здавалося, що джунглі рухаються. Після пережитого, наша уява розігралася не на жарт. Коли прийшов час розходитися, всі вважали за краще зробити це організовано. Ніхто не хотів отримати інфаркт від ще однієї витівки Геннадія.

Класи автобусів в Таїланді Автобуси в Таїланді діляться на 5 класів. 3-ий клас До автобусам 3-го класу відносяться машини з ве.

Пхубінг Пелес (Bhubing Palace) - діюча резиденція королевс. Пхубінг Пелес (Bhubing Palace) - це нині діюча резиденція королівської сім'ї, яка доступна.

Громадська думка Кожна людина, яка відправляється в самостійне плавання, обов'язково стикається з потужним.