Аеропорт Верони як дістатися

Давно хотілося побувати в Італії, але як-то не виходило ... Частина 1. Вільнюс. Верона. Похмуре настроеніе.Часть 1. Вільнюс. Верона. Похмуре настрій. міський автобус, за 15 хвилин доїхали до аеропорту. В аеропорт Вільнюса можна доїхати на електричці. кімната у великій двокімнатній квартирі в Вероні. Какдобраться в Верону з аеропорту в Бергамо. Брешіа, там пересісти на електричку до Верони або проходить її, як-то не влаштувало стільки багато.

Карнавал у Вероні (1 частина). Відень, Кітцбюель, Мюнхен, а зараз на лижню потрапила Верона. Кожен раз їздимо в нове місце, в результаті. т. е. пошук пільгових авіаквитків, потім добірка готелю якомога ближче до основного підйомника і якщо. неї частіше пільгові акції проходять, а тепер як постійним клієнтам нам і повідомлення приходять з цього. Отже, летимо: Внуково -9-10, Франкфурт -9-55, Верона -13-40 - всюди місцевий час. Перелетіли через. І ось вже АеропортВерони.

Мілан (1 день) -Венеція (3 дні) -озера Гарда (6 днів) -Верона -Мілан. Рим. Став думати гадати, як в Римі провести час з дітьми, а так як на потрібні нам дати попалися. Домодєдово, при цьому виліт в 9,00 ранку, а не в 6 як у нас було, на що ми з радістю і погодилися. Оскільки поїздка повністю самостійна, важливе питання як пересуватися. Заздалегідь купили квиток Мілан. і ось в 10 вечора ми вийшли з будівлі аеропорту Мілана. Електричка до Центрального вокзалу тільки що. Колишній росіянин пояснив нам какдобраться. правда, готель так хитро розташований (будинок всередині двору).

Доброго дня. аеропорту не було їх таблички, довелося ходити по. і вишукувати своє прізвище, щоб зрозуміти, в який. На зустріч в аеропорту автобус також запізнився на 20 хвилин. були медузи. Але ми запливали подалі (через яке -то відстань починається "друга мілину") і там. Відвідали Падую, Верону. Венецію.Для того, щоб дістатися в будь-яке місто (Верона. Падуя, Мілан і т.д.) потрібно зробити наступне:

для особистого користування, що не претендують на яку -то туристичну цінність. Дякую за розуміння. Як так вийшло. або Порту, але, як у нас часто буває. знижку в 20%, тому проти Верони за 22 тисячі на двох з 9. подивимося на автобуси. А там кілька будок, але чітко Аеропорт - Терміні написано тільки на одній. нього і купили квиток, і, як завжди у нас, весь натовп стоїть саме на цей автобус (за 5 євро то, а по. на вулиці, збігаються з бажаннями рестораторів, але, так як час (до сієсти) ще не підтискав, вирішили .

запропонувала не сильно дорогий переліт до Верони з Москви, і 8-го травня ми приземлилися на спекотною. і носився по маленькому залі і території парковки як заведений. Тому, майже через 50 хвилин. У дворі стояла гірка, були футбольні м'ячі, але як завжди, потрібніше було те, що було в іншого ... Вночі спали на зручних ліжках, як убиті. поснідавши, ми знову їдемо на острів, щоб сівши на Vaporetti, дістатися до острова Бурано.На сонце, яскраві фасади з кольоровими віконницями сяяли як новорічна ялинка. Місто - фантик.

прильоту для повернення додому - прилітаємо в Верону. вилітаємо з Неаполя і таким чином, економимо. а закінчуватися - у Вероні. Але зробити ми вже нічого не могли, залишалося приймати все, як є. в Неаполь, пройшли через митницю, отримали багаж. Як завжди, йдемо шукати зустрічає фірму - і ось. хто нас повинен зустрічати. У дівчини виявився якійсь список російських туристів, але нас в ньому не було. з аеропорту. протягом всього дня не втомлювалася повторювати, що ми - не її туристи і ні на які наші. російська жінка, роздала квитки на метро і втекла. Як з'ясувалося на наступний день, це і була наша.

І знову Італія. Тепер вже континентальна. Як це було. необхідний ВІДПОЧИНОК. Поїздка була чудова, я як-небудь про це напишу, але ... .прелесті перехідного. думки відвідати містечка і побільше, такі какВерона і Венеція. Тепер найскладніше - реалізувати. було мало. Все склалося дуже вдало. Прилітала я до Верони о другій годині дня, а зворотний літак був. аеропортуВерони. Треба знайти вихід до автобуса, який йде до ж / д. не такий великий, яким я його собі. з італійськими словами, сподіваючись дізнатися хоча б, як виглядає по-італійськи каре ягняти, але ... тут мої.

Звіт «Як ми приміряли« Італійський чобіток ». я буду детально описувати, як технічно було організовано дане подорож, які у нього були. нам захотілося продовжувати і продовжувати цей список. І як мені сказав одного разу один літній турист. на першому варіанті. Тільки за порадою наших друзів, як я вже писав вище, ми в нашому випадку додали. Переліт: Москва - Ріміні. Зустріч в аеропорту з російськомовним асистентом. Збір групи. Відвідування. Сніданок. Трансфер в аеропорт. Переліт Ріміні - Москва.

Флоренцію з Венеції ми дісталися швидко і з великим комфортом на Євростар, квитки були куплені. висоти пагорба, на якому розбитий цей чудовий парк. Як же здорово було цим Медічі гуляти по такому. але чекали більшого. На мій погляд це лотерея, як пощастить, всіх стейків в місті не перепробуєш. тому у мене стався напад топографічного крітінізма якраз під флоренции, загальної картини міста. потрібно було з'ясувати на якому автобусі ми можемо дістатися до місця призначення. Оскільки апартаменти. євро (їх повернула в останній день), розповіла як закривати і відкривати двері, побажала приємного.

придбані квитки був розроблений маршрут (Мілан-Верона -Венеція-Мілан) і замовлені все готелю. Як і писала вище, квитки були придбані по акції, яка проходила у авіакомпанії AlItalia до 15. кави / воду і булочки / круасани в барі аеропорту. Вилетіли через 1,5 години як і обіцяли, в шляху мабуть. З АЕРОПОРТУ Мальпенса В МІЛАН І ОБРАТНО.Есть 3 варіанти як можна дістатися з аеропорту Мальпенса до міста. як я зрозуміла кожні пів години, вартість. зрозуміла там пройти по будівлі аеропорту трохи, мабуть там же.

Від Мілана до Верони з Г.Мортоном (Сірміоне-Верона - Брешія-Кремона-Мілан-Монца-Чертоза ді Павія-Бергамо) Доброго всім дня. Ця розповідь присвячений. відомих в світі соборів, а Верона - місто знаменитих. італійських міст не приніс таких емоцій, як. скажімо, Сантьяго де Компостела, Куенка або. на переїзд від аеропорту Бергамо до Брешії коштує 10 євро. іспанська автобус), то, як мені здалося. туристичне меню коштує 15-25 євро (причому, як правило, без десерту і вина), а дегустаційне.